1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Na een weekje F3 spelen, ben ik echt over. Vindt hem toch vele malen beter dan F2 op echt beleving. Racen is niet veel veranderd, beetje nieuw sausje erover. Maar ik heb F2 altijd op hard en zoveel mogelijkheid assist gespeeld, en meerdere malen de wedstrijd met 2 vingers in mijn neus gewonnen, en mocht het niet lukken dan schroeven we de auto gewoon ff op, zodat we het veld alsnog zoek reden.

    Dat vindt ik dus ook gelijk het grootste punt van verbetering, de races (die ik dan tot nu toe heb gereden) hebben ook een max qua performance wat je mag hebben. Ik ben nu al enkele malen 2e of 3e geworden in een race, doordat de CPU echt tegen me aan het racen was. Vindt het realisme echt vele malen hoger hierdoor. Elke race moet je gewoon tot het uiterste gaan om vooraan te eindigen. (dit natuurlijk wel als je het niveau zo maakt dat je het jezelf ook moeilijk maakt, want een A600 met alle hulpmiddelen is geen realisme).

    Mis alleen 1 ding: Waar de h*ll is de luchtrem/spoiler van de Bugatti Veyron??
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waar is de positie van leaderboard op gebaseerd?
    Af en toe kijk ik wel eens naar leaderboard en dan friends tab. Met die mountain races met 3 heats kun je steeds vergelijken. Eerste keer sta ik bijv. op 30.000ste plek, heat erna ben ik sneller en sta ik bijv. 26.000ste, heat erna ben ik zowaar 2sec langzamer en sta ik ineens 11.000ste. Ook als ik dan naar friends kijk, sommigen hebben een langzame tijd en staan hoog, andere hebben een snellere tijd, assists uit, auto met lagere PI en staan heel stuk lager. Kan echt geen logica daarin vinden. Of de tijden kloppen niet, als het daar op gebaseerd is, of ze geven je maar een random positie ofzo.

    Edit:
    Ook zoiets vaags. Probeer je een keer een nette tijd te rijden, ga je net buiten de lijnen (krijg je driehoekje met uitroepteken, dat ie dan niet meer meetelt ofzo), ga je terug met rewind functie, blijft icoontje gewoon staan. Dat heeft dus ook weinig nut. Forza trok me sowieso al nooit zo om echt te focussen op rondetijden.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Beide games hebben hun charme, maar het is waarvoor je wilt gaan qua racegevoel en mogenlijkheden met de wagens, soort tracks, spektakel of sim etc.

    Helaas heeft Shift teveel bugs, en zou ik je die nu nog afraden totdat er echt een patch komt maar ik hou geregeld het Shift forum al in de gaten en er word nu nog steeds wat omheen gedraaid. Men is er mee bezig, maar het laat zeker op zich wachten. Forza 3 pakt mij persoonlijk niet zo, maar een mooi spel met wat je allemaal met je auto kunt doen, en Shift mist net die souplesse, ook zonder bugs gerekend. ;)
     
  4. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is heb je die 11000e tijd zonder dat icoontje weten af te ronden. Eerst komen namelijk de foutloze tijden en die kunnen best langzamer zijn dan de eerste tijd met uitroepteken.

    Rewinden wordt gezien als fout en daardoor blijft dat icoontje, tevens krijg je er 1 sec straf mee, maar om te voorkomen dat men toptijden met rewind gaat rijden dus dat icoontje. Ookal lijkt me een toptijd met rewind onmogelijk vanwege de tijdstraf :p.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet weer eens even spelen. Moet dingen vrijspelen anders worden het zo standaard foto's met standaard wagens. Moet nog steeds de ZR1 hebben, jammer dat die locked is.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah, vandaar. :)
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vraagje ben nu bezig met de Mazda MX5 competitie..... vind het helemaal super. Gewoon met een standaard ding rondjes rijden. Enkel kun je ook hiervan je beste tijd vergelijken met anderen.... want op de leaderboard zie ik enkel de toptijden van het circuit in de klasse F en niet de toptijden van dit evenement.
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Is er niet iemand die heel erg veel credits over heeft en mij wat wilt schenken, ik word panisch van het feit dat ik de heletijd geen credits heb!
     
  9. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je toch gewoon racen? :)
    Eerst een beetje spelen, dan komt je geld wel binnen.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Gewoon veel racen en anders geld verdienen mbv het auctionhouse. Zo heb ik daar zeker wel een paar miljoen verdiend.

    Hoe?

    Gewoon auto's kopen voor weinig die al getuned zijn en dan weer verkopen vanuit je garage! Gewoon een uurtje doen en je hebt weer een hele hoop CR. Verder CR weggeven wordt lastig, aangezien sommige auto's schreeuwend duur zijn.

    Succes!_0/
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Kun je een voorbeeld geven van "Gewoon auto's kopen voor weinig die al getuned zijn en dan weer verkopen vanuit je garage" ?
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zijn er zat, gewoon op klasse zoeken...bijv. R3 dan kom je van alles tegen. Ford GT500, VX220,....ga zo maar door. Dan een kwestie van bieden.... verschilt natuurlijk per auto.

    Er zijn namelijk echt te veel mensen die afstand doen van hun auto; terwijl ze eter de upgrades hadden kunnen verkopen. :)


    oh ja,.... enne niet telkens bieden wat drijft de prijs op.... gewoon bieden en zorgen dat waar je op bied rond dezelfde tijd afloopt. Vervolgens internet aan, boekje lezen en af en toe op het laatste moment een bod doen!!
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    De career heeft geen leaderboards, die tijden wat je ziet zijn gewoon de snelste uit hun class.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoe cool!!!

    Ik krijg net bericht van iemand dat die momenteel nummer 1 is op twee circuits met mijn setup!!!! \o/\o/\o/\o/

    Als dank mocht ik een auto naar keuze uitzoeken (racer) enfin heb de zwarte McLaren erbij!!! _O__O__O_

    Dit met de X-classe.... zijn er weliswaar nog niet zoveel spelers, maar toch!!!
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Oh ja, iemand interesse in een auto....

    Heb meer dan 200 auto's op voorraad voor de verkoop, staan er nu een stuk of 50 te koop. Allemaal vanaf 1000 en met nu kopen voor 2000 of 3000 en in Bidle Blauw! :lol:

    Zijn overigens allemaal gift cars.... maar verkoop er toch nog best veel! Jammer dat niet bij gehouden wordt hoeveel je er hebt verkocht en gekocht. Denk dat ik sowieso in de top 5 zit. Heb nu al meer dan 30 uur in Auction zitten. O-)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Waar kan ik het terrein vinden waar Ken Block ook zijn skills op toont? Ik wil daar lekker rondcrossen met mijn Subaru, maar kan de baan niet vinden 8)
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Benchmark, en dan kan je uit allerlei layouts kiezen

    Overigens, de enige overeenkomst is een hangar die er staat, en een aantal containers ;)
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ah, super. Maakt niet uit, zolang ik maar driftend door die hangar heen kan :cool:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nou, hiep hoi! Maargoed dat ze 'm gratis maken, anders kocht niemand het. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina