Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben ik dan de enige met zn Elf Mageje? :)
    Vindt het een heerlijk spel, lekker op mn gemakkie door de wereld heen wandelen, veel lezen enzo..

    Nu alleen ff break om de L4D2 demo te proberen :)
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb hem nu op de PC, en het maakt tot nu toe m'n verwachtingen helemaal waar.

    Wat een bizar goed spel weer van BioWare! De gevechten kunnen frustrerend zijn maar dit maakt het eigenlijk alleen maar leuker als je als winnaar uit de bus komt. De dialogen zijn eigenlijk weer veel te veel, dit spel moet je alleen spelen als je zat vrije tijd hebt 8)

    En de graphics, man oh man wat zijn die geil op de PC met alles vol open.. even wat screenies vanuit m'n screenshot map:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Das toch mooi! (Al doet zo'n jpegje op imageshack het niet veel eer aan)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de knoop doorgehakt! Ik heb zowel DA:eek: als Divinity II besteld voor... jawel, de 360 :) Ik hoop ze donderdag te hebben !
     
  4. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Game Mania in Zoetermeer had ze inderdaad al in de winkel liggen!!!! LEKKER!

    Ik moet zeggen eerste indruk is top! Ben een Elven Mage begonnen, en heb de "tutorial" gespeeld. Daar wordt je rustig geintroduceerd wat er allemaal te doen is. Het is vrij uitgebreid met een hoop "tekst" en stats maar dat is nou juist wat een RPG moet zijn. Kijk al uit naar de echte verhaallijn. Ik moet wel enorm denken aan WoW (zeker de dwergen stad, die ik ook even bekeken had) en dat is in mijn ogen een goed teken. Verwacht inderdaad geen Uncharted 2 graphics maar zoals al eerder vermeld door anderen in deze thread gaat het bij deze game over de totale gameplay voor mij. De Graphics zijn zeker niet slecht, maar ik denk dat ze wat concessies hebben moeten doen t.o.v de grote wereld.

    Waar ik alleen nog niet achter ben is hoe je op de 360 het spel kan pauzeren om je tactics te doen. Bij de PC schijnt het dat je via de spatie kan pauzeren?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb het radial menu (op de linker trigger) zo ingesteld dat ik hem niet ingerbukt hoef te houden om hem open te hebben en gebruik dat als pauze. Vind ik net iets makkelijker spelen
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog geen mailtje ontvangen, maar op de FRS site staat wel dat ie verzonden is. :D
    Jottem!
    Ziet er toch nog mooi uit. Maar door die screens is de kans nu dus wel groter dat ik 'teleurgesteld' zal zijn in de graphics op de 360. :+
    Mooi zo. :cool: Divinity mogen we zeker niet vergeten. :p
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    PC Footage:
    [gt]58583[/gt]
     
  8. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem nu voor de PC (max details, ziet er erg mooi ui). Nog niet erg ver, speel een lekker standaard human noble warrior op normal. Heb de andere rassen nog niet geprobeerd, maar het begint goed. Heb Balder's Gate nooit gespeeld helaas, maar heb vooral in tactical view een Neverwinter Nights gevoel...

    Pauze is idd spatie en je kan gewoon lopen met WASD of klikken op de grond.

    Ben net uit het begin kasteel ontsnapt. Erg lekker RPG gevoel in het volgende dorpje. Merchants, veel praten met mensen etc...moet nu het bos in met mijn party van Grey Warden-recruits...ben benieuwd

    Nice sword in dat filmpje.. :D
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gametrailers review!
    [GT]58516[/GT]
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Spel is zeker interessant, maar weet niet hoe hij speelt op de xbox 360. Hoop op een demo! Een Game PC heb ik niet dus de xbox 360 versie is de enige optie!
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Hoe zit het verder met de laadtijden, gaat dat een beetje? En hoe groot zijn de gebieden voordat hij een ander moet laden, bijvoorbeeld als je ergens een gebouw inloopt ofzo?
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    laadtijden zijn zo'n 3-4 seconden, graphics zijn okee. Gebieden verschillen, groot genoeg om dit soort vragen niet te hoeven beantwoorden als je de game eenmaal hebt :)

    Is het iemand al gelukt om zn game te registreren op de social site van Bioware?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten om met een dwerg op zwijntjes (orc) jacht te gaan!!! :thumbs:

    Helaas te weinig tijd :mad: en ben nog met Batman bezig. (ook tof)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  16. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat is wel makkelijk, thnx. Is het dan ook mogelijk om zeg maar in de pauzestand per partymember de actie in te geven (volgens mij zoals het bij Final Fantasy werkt).

    1- op pauze zetten
    2- partymember 1 een aantal actie's geven
    3- partymember 2 ook
    enz
    enz
    5- Pauze uitzetten en gaan!!!

    Of moet dit altijd via het script menu gaan?
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee hoor dat kan, de tactics zijn zeg maar vaste acties die je ze altijd onder bepaalde omstandigheden uit wil laten voeren. Bijv, je healer altijd je tank laten healen als health onder 50% is.

    Maar als je pauzeert kun je wisselen tussen al je party members en de eerstvolgende actie ingeven. Je kunt ook ipv je eien character een andere party member besturen in het spel door met de lb of rb te switchen.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben beiden voordelen tov de ander. De enige echt superieure versie is de PC versie.
     
  20. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi Thnx!. Vanavond gelijk even uitproberen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina