1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat vraag ik me ook af van de FRS. Ik wil wel graag met m'n Night Vision op voor de TV gaan zitten! :+
     
  2. phoenix4

    phoenix4 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Had deze post ook al in een ander topic gezet maar hier past hij beter zie ik :)

    pff had 6 oktober 5 items bij Zavvi besteld (voor het eerst daar). Nou, 7 oktober waren er twee items geshipped, tot op vandaag nog niet binnen. 10 oktober 1 ding geshipped die dan wel is binnen gekomen. Gister nog eentje geshipped en de laatste staat nog op awaiting stock pick.

    Zijn deze lange levertijden normaal? Ik weet dat het van de Jersey eilanden afkomt maar zo lang moet dat toch ook niet duren.

    Volgende keer maar weer bij Amazon bestellen. Betaal ik wel een paar pond meer, maar dan is het wel binnen twee dagen binnen
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan ik je vrijdag vertellen. :+
    FRS heeft vandaag Dragon Age: Origins geleverd; officiële release is eigenlijk 6 november, dus daar zit het wel goed.

    @phoenix4: Je hebt natuurlijk de kans dat je pakketje bij de douane ligt, dat het daarom zo lang duurt.
    En dat je straks lekker kan bijbetalen.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, da's beter. Het zou mooi zijn als ik dit weekend al kan knallen! :D
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS is vaak zelfs éérder met bezorgen!


    Zal je net zien dat het bij MW2 weer anders is ofzo:emo:
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja net als met Gears of War toen :+
     
  7. phoenix4

    phoenix4 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is sturen ze alle items in een losse envelop. Alle losse items zijn onder de 22 euro dus dat zou het niet moeten zijn ;)
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    DA origins is vandaag uit, maar ik heb nog geen mail gehad van FRS dat ik het spel kan afhalen. Kan ik gewoon langs de winkel gaan waar ik het zou ophalen en daar mijn bestellingnr. geven? Of moet ik echt wachten totdat ik het mailtje krijg?
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zou het gewoon proberen :)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja. Maar ze sturen wel de verkeerde versie op. :'-(

    Ach, foutje... Kan gebeuren natuurlijk. Maar toch > :mad:
     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb ff een vraag. Als ik een xbox live abo bij mymemory.co.uk haal. Krijg ik de codes dan via de mail?

    Als dit niet het geval is weet iemand dan een onlineshop waar dit wel het geval is en ik kan betalen met een creditcard? (uiteraard voor rond de 35euro) Ik heb geen paypal-account(had ik inmiddels weleens mogen aanmaken) maar ik wil "live" vandaag hebben.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nog iets wat ik wel het melden waard vindt:

    Had bij Gamehubs Borderlands gekocht. Toen ik hem binnen kreeg was het hoesje licht beschadigd. Ik had een e-mail gestuurd en op verzoek ook met foto's.
    De eerste oplossing die ze bedachten was om een nieuw hoesje mee te sturen met mijn volgende bestelling (Modern Warfare 2 heb ik ook daar gepre-ordered :cool:).
    Helaas bleek dat na het checken dat ze geen hoesje beschikbaar hadden. Jammer, maar in de plaats daarvan heb ik een 5% kortingscode gekregen, waar ik eigenlijk nog wat blijer mee ben :).
     
  13. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat is netjes! Ook snelle afhandeling van de klacht? Ik hoor meer van dit soort goede verhalen over gamehubs :) Misschien maar een keer daar iets bestellen. Hoe zit dat met de verzendkosten, als je meerdere games koopt, zijn er dan geen verzendkosten?
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik kon dus niet echt het verschil vinden tussen 1 game bestellen en meerdere games bestellen, qua prijs dan.
     
  16. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vandaag mijn Forza 3 LCE ontvangen van Mymemory.
    Levertijd is 7 dagen, vanuit Engeland.
    Dus ik ben tevreden!
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb net mijn Modern Warfare 2 ontvangen van FRS alleen is het doosje hiervan helemaal beschadigt. Stukken eruit gevallen en scheuren erin. Kan ik hiermee naar FRS stappen om iets vergoed te krijgen?
     
  18. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Iemand die het weet?
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nog steeds gratis. Normaal is het via gewone express mail, en als je meer dan 3 items koopt sturen ze het zelfs via UPS gratis naar je op (wat je normaal ook kan kiezen, maar wat dan niet gratis is).
     
  20. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ok bedankt ! Maar het verschil tussen UPS en hun "normale" service is geloof ik de levertijd toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina