Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik heb bij game-mania € 59.98 betaald..(ja ik weet het,te veel, maar moest hem gewoon afgelopen dinsdag al hebben) Ik weet alleen niet wat de MM gaat doen, die zijn meestal de eerste paar dagen na de officiele release het goedkoopst (officiele release is morgen)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    budgetgaming.nl
    bookmark het en niet meer zulke vragen stellen
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het lijkt er best wel veel op, het is niet precies hetzelfde.. zo kun je niet party members in cover sturen o.i.d maar wel net als in Mass Effect aangeven welke party member welke vijande met welk type aanval moet aanvallen.

    qua besturing buiten de gevechten dus als je gewoon aan het rondlopen bent lijkt het er sprekend op.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Thanku, denk dat ik em binnenkort toch es ga uitproberen, klinkt goed. Heb je btw ook zo'n "wheel" waaruit je je powers kan kiezen zoals in Mass Effect?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    So true. :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja , je hebt onder de linkertrigger een wheel met 2 lagen. 1ste laag kies je uit inventory/spells/talents en dat soort zaken en in de 2e laag kies je dan de spell of het talent.

    Daarnaast kun je met de rechtertrigger wissellen tussen 2 sets van spells/talents die je aan x,y,b hebt toegewezen. Dus je kunt er 6 in totaal in je snelkoppelingen zetten en voor de rest gebruik je het "wheel"
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gisteren niet in mijn apartement geweest, dus vanmorgen blij verrast toen ie op de deurmat lag. Snel installeren, dan dan kan ik straks ook beginnen. _0/
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    En voor iemand die wel geregistreerd is op de social site?
     
  11. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Werkt voor mij (autologin op die site). Hmm, zie wel je skills/talents etc, maar geen stats op je armor. Wel verhaaltje over hoe en wat...
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Grappig, misschien ideetje voor iemand om een XBW group te maken daar? Kunnen we een beetje tracken wat de rest aan het doen is :)
     
  13. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Net terwijl ik tussen onze twee kantoren pendelde snel een FRS binnengelopen en hem gehaald. Natuurlijk de volle mep betaald, maar goed... daar werk ik voor, laten we het maar zeggen.

    Heb zin in vanavond!
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik ook erg tof vind is dat je zelf spells kunt ontdekken door bepaalde spellcombo's te maken, sleep + horror is vaak instant death bijv :)
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Die 2 staan los van elkaar als het goed is, je hebt aparte login nodig voor die social site, daarna game registreren en dan kun je je char zien als het goed is..
    Maarja zou me niet verbazen als het alleen met gold account werkt..
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

  18. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel te hopen dat die beter als sacred is!!

    Heb bij gamehubs besteld staat dat ik 7 tot 14 dagen moet wachten dus gaat nog wel even duren voordat, ik met me dwarf aan de slag kan gaan.|:-
     
  19. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m gister op de deurmat gekregen via de xboxworld shop! echt een supergaaf spel! ik heb tot half 2 snachts doorgespeeld terwijl ik er om 8 uur uit moest :p
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mijn eerste indrukken zijn erg positief. Draait perfect, ziet er goed uit en de Dalish origin speelt lekker weg. Ben erg benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina