ow ja, vraagje, als je Quick Select aanzet, gaat dat dan ten koste van een andere functie? hij is aanzienlijk sneller bij het character select scherm na een continue, maar als het alleen maar voordelen kent, vraag ik me af waarom het niet standaard is...
jonge ik heb vandaag heel de dag met een maat van mij gespeeld we leken wel kinderen hahahaha vloeken en jiuchen jonge gekkehuis!!!!!!!
Oke.... Ik had net 3 x achter mekaar dikke lag, waardoor ik 2 keer verloren had, die patch moet opschieten godnondeju. Ik heb nu 58 wins en 7 Loses. T word steeds moeilijker.
En vandaag eens voor het eerst in tijden weer Beak neer gekregen, en Eddy is inderdaad ook een behoorlijke pain in the backside!
het is gewoon niet zo leuk meer als vroeger,.. ik had tekken 3 op de ps one heb deel 4 en 5 gemist ... maar hij is wel oke. en tja ik vind hwoarang gewoon een vette char xP
Tekken 2 en 3 blijven de klassiekers, je hebt eigenlijk niet veel bijzonders gemist. Deze gaat weer de goede richting op, had ik niet zo verwacht.
Maar damn wat was Tekken 4 slecht zeg. Die had maar 21 chars? Dat was echt de blunder van de tekkens serie. Tekken 5 ging de goede kant op. En deze is weer als vanouds!