Ik zag net dat ook deze top-Titel verplaatst is en niet eens in positieve zin. komen toptitels dan nooit uit op de dag dat ze als eerst vastgesteld worden uit te moeten komen. Ook star Wars: Clone Wars werd verzet, anders had ik 'm al een week gehad. Op tothegame.com staat ie nog steeds voor Juni, zou dit kloppen?
Dat was al een tijdje bekend Maar als je iets te melden hebt over Brute Force kan je dat denk ik beter in het Centraal topic doen..
die zijn al lang af, waarom komt deze dan al in Amerika uit? Ik hoef niet zo nodig een Europese versie (vertaald in het Nederlands krijgen we ze toch niet) Laat 'm dan Amerikaans!
Je begrijpt het niet, de release is voor heel Europa, dus niet alleen Nederland. Ze moeten dus eerst nog alles vertalen naar het Frans, Duits enz. voordat hij gereleased wordt.
ja dat begrijpt hij ook wel.... maar ik bedoel....scheit aan die andere europeanen. Laat ze lkkr engels leren. Doen wij toch ook!
Ik heb ook een beetje de indruk dat games steeds worden uitgesteld om de mensen "eager" te houden en om er een beetje een hype over te creeëren. Als iedereen zegt hoe vervelend het is dat de game uitgesteld wordt, levert dat ook weer een hoop reclame op.