Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ja, dat bleek inderdaad het geval. Heb een iets oudere savegame opgepakt en daar gebruiken ze hun specials wel weer. Weet nog steeds niet wat er mis was.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Nog een vraagje: Als ik met X wil slaan met mijn zwaard gebeurt dat zo sloom. Veranderd dit later nog door investering in skills of niet? Vind het nogal sloom vechten zo.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Is X niet een knop om een bepaalde skill te gebruiken? En misschien gebruik je een zwaar of groot wapen :eek:?
    Ik heb donderdag DA besteld, maar nog helemaal niks gehoord van dat ik het kan ophalen bij de filliaal. Ik wil me Elf hebben.
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    http://social.bioware.com/playerpro...splay=character&nid=2267405587&game=dragonage

    Mijn rogue, net ook even de "Momentum" skill gekregen. Draint stamina als een gek, maar rape je ze wel.
    Speel op de PC met max details en ik vind de graphics juist erg mooi. Heb net dorpje Lothering gecomplete en ga nu aan Redcliffe beginnen :)

    Ik speel trouwens wel een beetje "evil". Als het maar even kan, kies ik voor "kill" optie in een dialoog. Hoewel ik wel "Sven" heb bevrijd (door erg onaardig te zijn tegen die priester :p), brute gast.
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Probeer jij maar is een zwaard zo groot als een boomstam rond te slaan ;)

    Kleine wapens gaan veel sneller natuurlijk.

     
  7. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ja ik praat het eerst altijd een beetje uit. Zoveel mogelijk geld proberen te krijgen (persuade, intimidate) en als ze dan echt uitgeluld zijn, kan je ze meestal altijd nog killen 8)
     
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Na Lothering, waar zijn jullie begonnen met het verzamelen van allies??
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  10. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Beperkt, zeker geen Oblivion vrijheid. Je 'reist' van plek naar plek, dat kan zowel een kamp, een stad, een bos als een grot zijn. Tijdens dat reizen speel je niet, het kan wel zo zijn dat je onderweg wordt aangevallen (willekeurig) door het een of andere, dan begin je weer met spelen.
    Als je eenmaal bent aangekomen bij een plek dan is het heel vaak zo dat er een of meerdere paden zijn waar je niet van af kan wijken.
    Al met al stoor ik mij er niet echt aan dat er geen 100% bewegingsvrijheid is. Ik betwijfel ook of het spel er beter door zou zijn geworden. Enige guidance is toch wel prettig.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kwart voor vijf in de ochtend... zojuist Dragon Age vanaf 22:00 uur gespeeld ofzo. Wat een dijk van een RPG zeg. Ik ben echt helemaal besef van tijd kwijtgeraakt afgelopen uren.

    Twijfelt er iemand nog? Waar wacht je nog op, gewoon kopen die handel! ^..^

    Nu verdiende slaap pakken. ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  12. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien niet heel obvious als je het voor de eerste keer ziet...

    Maar volgens mij is dit zo'n beetje het eerste spel waar je ook bloed op de characters ziet als je gewoon aan het praten bent, of niet?
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het is best obvious. Ik gaf me hond zelfs opdracht iedereen schoon te likken na een battle om van dat bloed af te komen zodra ik een gesprek moest aan gaan.

    Me team bestaat op moment uit Wynne, Morrigan en mijzelf als Dwarf Warrior/Champion. Maar geen idee wie ik als volgend lid wil. Allistair deed het altijd goed, maar sinds ik in redcliff blood magic heb toegestaan is hij behoorlijk pissig op me. Sten is gewoon super irritant. Zueven is een assasin die niet eens locks kan openen. Dan heb ik alleen me trouwe viervoeter over die wellicht niet de meest ideale assistant tank is. Dan blijft die andere vrouwelijke rogue/bard over met haar boog. Wat betekend dat ik 3 ranged vrouwen in me groep zou hebben. Ik niet weet op moment.

    Heb de circle mages als me allies. En moet nu urn ashes van adraste gaan zoeken na het verslaan van de demon in Red cliffe :D

    Flemeth is een tough bitch om te bevechten. Iemand daar toevallig al succes behaald?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2009
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Het lijkt heel erg op Mass Effect, een 3rd person rpg dus.

    Heb er nu zo'n 36 uur opzitten en zit op 23% dacht ik
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    misschien volgende keer de spoiler tags gebruiken? :)
    Wist geneens dat je Flemeth kon bevechten, beetje raar ook als Morrigan in je groep zit
    (maar mocht dit toch mogelijk zijn, graag alleen in spoiler tags zetten want dat wil ik niet lezen!!)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    A is slaan, X is een skill. God wat een geniale game, geniet er zo van! Maakt het hele wachten op COD MW2 ook helemaal geen probleem meer :)
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij doet hezelf nu ook. Jij samenvat wat hij net zei, dus ja. Spoilers a.u.b.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    he? in welk opzicht dan? lol
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Morrigan zit in je groep, dat wist je niet voor dat Ashavan dat zei. Ook wist je niet dat je met ene Flemeth moest vechten, wat hij ook zei. En dat zijn spoilers. Hij heeft het gezegd zonder spoilers, maar jij net ook toen je hem citeerde.
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Gefixed, nu jij nog met het quoten van mij fixen en we zijn weer een stapje verder :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina