Ik vind morrowind op zich niet zo saai..alleen sommige dingen duren ZO LANG... Als je ergens naartoe gaat..andere stad ofzo..ga je ook echt helemaal plannen met wat je meeneemt (zodat niemand met je messed onderweg)..hoe je gaat lopen als er geen Silt Strider service is..het is gewoon langdradig en gedetaileerd.. Soms valt je mond open als weer ergens nieuw komt.. (de omgevingen vind ik erg mooi). De animatie daarentegen..(lopen , springen, vechten etc.) ziet er allemaal zo stijf uit...ze hadden de bewegingen wat moeten overdrijven...De animatie ziet er wat saai en oninteressant uit.... De quests concept is wel tof.. Als je gaat reizen en je komt onderweg een of ander agressief beest tegen ben je ook screwed...(mijn character is nog weak). Tenzij je het dorp inrent en de guards het beest zonder effort slayen...weet je gewoon dat je int bos geraped word of niet terugkeerd.. Het spel is niet saai...maar het is so damn groot...en er is zoveel te doen...dat je soms niet weet waar je moet beginnen... en welke quest je beter kan laten liggen / aannemen.. Het magic systeem heb ik ook nog niet onder de knie
Morrowind is een opstapje naar SW: KOTOR ff een lekkermakertje in het RPG genre, zo zie ik het maar SW gaat echt zo hard rocken
kheb dit spel nu net een week en ik ben nog niet erg ver (lvl 5) maar ik vind t helemaal waanzinnig !!! de vrijheid die je hebt om te gaan en te staan waar je wilt vind ik fantastisch ... er is zo ontzettend veel te ontdekken en ik vind t gewoon leuk (nog wel ) om van A naar B te lopen ipv de Silt Strider te gebruiken, het weersysteem en de dag en nachtcyclus vind ik erg tof en wat die personage's betreft die nix doen als jij ook nix doet ... hoe dynamisch Morrowind is hangt naar mijn idee alleen af van hoeveel energie jij erin stopt ... ik ben iig zwaar verslaafd
Je hebt na een heeeeel lange tijd wel alle opdrachten gedaan en alles doorzocht, maar ik denk niet dat veel mensen dat halen.
Ik heb morrowind geleend van mijn neef. Morrowind is wel leuk, maar je moet zelf bepalen waaar je heen gaat en dat is moeilijk, ik hou meer van spellen waar je een vast doel hebt.
Je wordt toch redelijk gestuurd in Morrowind. In het begin krijg je te horen dat je naar Caius Cosades in Balmora moet. Als je met hem praat zegt hij dat je het beste een guild kunt joinen en daar opdrachten voor kunt doen. Vaak heb je door je character al gekozen welk guild het beste is om te beginnen (kunt ze natuurlijk allemaal doen, maar als je vooral magicskills hebt ligt het voor de hand dat je eerst de magesguild doet). Ik vond het duidelijk genoeg wat ik allemaal kon doen in het begin. Maar ik kan wel begrijpen dat het spel overweldigend is als je het de eerste keer speelt. Maar na een weekje begrijp je alles en heb je weer 'controle' over het spel.
ja dat weet ik, maar na een tijdje wist ik niet wat ik moest gaan doen, want ik had geen zin in die quests en ging ik mijn ventje wat trainen en wat geld jatten. eigenlijk wel leuk spel... ik denk dat ik hem ga kopen :{
Morrowind is alleen saai als je er zelf niet genoeg energie in stopt. Het is wel een vrij dode wereld en er gebeurt alleen iets als jij wat onderneemt dus als je veel quests doet en veel nieuwe mensen ontmoet etc etc dan is het al wat minder saai vind ik. Ik maakte de eerste keer dat ik het spel speelde die fout ook, ik ging een beetje rondlopen in de wildernis en vergat mijn quests een beetje en toen werd het saai en heb ik het opzij gelegd.
morrowind is leuk als het je enigste spel is...als je rond de 20 games heb en het is niet echt je genre ben je er snel op uitgekeken denk ik......als je het zo bekijkt is het idd een saaie game
ik heb ontzettend veel plezier gehad toen ik morrowind speelde, het is idd een belachelijk dode kutwereld met andere irirtante fouten, maar dat bederft de pret niet. door de vrijheid diet je hebt en de verschillende groepen waar je je aan kan sluiten is morrowind pracht en praal. btw je zou denken dat morrowind een vette replay heeft maar dat vind ik niet. de keer dat ik overnieuw begonnen was vond ik het spel erg saai. ik ben er nu dan ook mee gestopt
De omgeving mooi! Daar ben ik het echt niet met je eens Alleen sommige grotten zijn er enigzins aardig uit, de rest van de wereld is vooral dood eigenlijk... erg duf en de draw distance is veeels te beperkt.
Wat ik ook altijd doe is de quests 1 voor 1 aflopen. Anders ben je binnen no-time het overzicht in je journal volledig kwijt, je weet dan niet meer wat je al gedaan hebt en wat niet.
Ik heb trouwens geruchten gehoord van iemand die een heel leger summon Golden Saints had (constant effect) en met dat leger heel Vvardenfell was aan het uitmoorden. Als dat dus ook echt kan verhoogt dat de lol nog meer