Beste headset voor de xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dsquared, 6 nov 2009.

  1. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij een goed idee om nou is alle heasets op een rijtje te zetten.
    In die andere topic over headsets staat te weinig actuele info dus vandaar deze topic..

    De vraag is welke missen hier? En welke zou de beste zijn.
    Dit kan door ervaring verteld worden of verhalen over...

    Astro gaming headset, +- 250 euro
    [​IMG]

    Sharkoon X-tactic 5.1 kosten: +- 99 euro
    [​IMG]

    Tritron pro kosten 199 euro
    [​IMG]

    Turtle beach X-41 200 nogwateuro?
    [​IMG]

    Als je nog een goede headset weet, dan kan ik die in de startpost zetten.
    Maar die moet wel kunnen tippen met deze headsets en graag dolby.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    ''Te weinig actuele info''

    Nou hier staan ook niks meer dan een paar plaatjes van de headsets, en de naam en prijs.
    Wat meer info mag er dus ook wel bij komen :)
    Al kon je ook gewoon de TS van dat andere topic PMen om te vragen of hij dat wil editten..
     
  3. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    De info komt hopelijk vanzelf. Als ik in die andere topic lees dan staan er headsets in die je nu op de rommelmarkt tegenkomt. Dus ik hoop dat er mensen zijn die nieuwe info kunnen geven over de nieuwere headsets.

    Laat hem gewoon nog effe open plz, je kan hem altijd nog sluiten als het uiteindelijk geen waarde heeft. Maar voor mij nu erg veel!
     
  4. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De sharkoon is een super headset voor een redelijke prijs :)
     
  5. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de oudere versie met de draaiknoppen.

    Alleen nu is er een nieuwe zoals in de startpost met knoppen met led lichten, zou dit net zo goed werken?
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb hem, en hij is super.
     
  7. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe versie?
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Deze, ja.
    Heb hem pas een maandje of 2.
     
  9. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    gisteren heb ik mijn turtle beach x41 binnengekregen.

    paar games mee gespeeld maar het is werkelijk verbluffend!

    ook ik bezig een sharcoon 5.1 maar deze gaat er mijn inziens toch overheen,
    headset zit erg goed inelkaar voor 360, geluid is werkelijk geweldig en draadloos is ook erg leuk!

    heb hem via engeland besteld ben er netto €194,- voor kwijt geraakt, kan hem stukken goedkoper krijgen in USA $199,- of op http://www.limexb360.co.uk/category/Xbox_360_Headphones?sortBy=FeaturedDesc

    (momenteel nog niet op voorraad)

    149 pond.

    in iedergeval ik ben er heel erg tevreden mee, stuk minder rommel wat betreft draden en al vergeleken met de sharcoon 5.1 simpelweg headset oppakken opzetten en rammen maar!

    zeker een aanrader! alleen is het uiteraard kijken of het het waard is wat betreft prijs €€€

    Groeten BekSide
     
  10. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat je elke keer je geluid opnieuw moet instellen? of blijft deze opgeslagen?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  12. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zeg:
    tutrle beach x1!
    waarom:
    geen batterijen
    geen extra stopcontact nodig
    über voicechat
    lichtgewicht.
    ..
    .niet duur

    (heb zelf ook sharkoon)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    x1 heeft geen surround
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Blijft opgeslagen als het goed is.
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Deze man snapt het. Ik heb zelf een Turtle Beach X1 en dat ding heeft me altijd trouw gediend. Zit ook nog eens comfortabel en is goedkoop zoals hij zegt. Enige nadeel is dat de draden soms een beetje een zooi kunnen worden bij je xbox, maar als je ze goed wegstopt is dat geen probleem.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @ Dsquared

    Je hebt dit topic gemaakt, omdat je vindt dat er in het andere topic te weinig actuele info staat. Lijkt het je dan geen goed idee om een fatsoenlijke startpost te maken? Want de startpost zoals ie nu is, geeft eigenlijk ook nul informatie?! Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is van elke headset de specificaties erbij te zetten, de headsets categoriseren per merk (dus ook meerdere headsets per merk vermelden, want iedereen heeft andere wensen), websites vermelden waar verschillende headsets te koop zijn, bij elke headset voor- en nadelen noemen (voor zover bekend), enz. En dit alles dan in een mooie, nette en overzichtelijke layout! Als je dat allemaal eens zou toepassen, denk ik dat dit een hele handige en bruikbare thread kan worden :thumbs:!
     
  17. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je een punt. Dat gaat er ook nog wel komen.
    Maar alle headsets in de startpost hebben bijna dezelfde specs. Allemaal dolby en bijna even goed. Waar ik op hoop is dat iemand nog met iets nieuws kan komen over nieuwere headsets die op de 360 kunnen.
    Maar als iemand wil helpen met de specs compleet te maken dan kan hij pm en.
    Maar ik heb vanavond helaas geen tijd, alleen om te copy pasten.
     
  18. Sooz

    Sooz Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een Astro gaming headset aan te schaffen maar er is 1 ding waar ik maar niet achter kom

    Zit er een knopje aan je draad om je mic te muten ?

    Niet iedereen die bij me in een private chat op live zit hoeft te horen wat er tegen me gezegd word door iemand die persoonlijk tegen me praat.
     
  19. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb zowel de x1 als de nieuwe versie van de Sharkoon, heb ook de "oude" Sharkoon gehad, hoop geouwehoer met het instellen van de voicechat, word soms overruled door de ingame voices doordat het over dezelfde speakers komt.
    Met de Nieuwe Sharkoon kan je het volume van de voicechat zelf regelen.
    Hij zit ook nog eens lekker omdat er oordoppen op zitten met een stoffen laagje. Aanrader.
    De X1 is zijn geld meer dan waard hoor, daar niet van, maar wat Fardo al zegt, deze is niet Dolby alleen stereo. Het geluid is goed maar de voice chat is diep(bass/zwaar).
    Daar komt ook nog eens bij dat de X1 over een paar oordoppen beschikt die bekleed zijn met een soort van nep leer, plastic dus. Dit gaat na een paar uurtjes gamen lekker kleven en zweten.
    Suit your self. De Astro en de Tritton ken ik niet van de Tritton ax360 weet ik wel dat deze hetzelfde is als de Sharkoon x-tatic 5.1 alleen is deze puur voor de Amerikaanse markt. De Astro vind ik wel erg veel geld en vraag me af wat deze meer te bieden heeft als de Sharkoon.:confused:
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja
     

Deel Deze Pagina