Oke, ik wacht dan ff op de pacht met kopen. Wil je dan ff aangeven hier wanneer de patch uitkomt? ff over de nba. Ik heb in het ASEL gedeelte een thread over basketball etc. Daar kunnen we het hebben over de nba etc. Ik had er net toevallig in gepost dat de nba weer begint
Hmmm, heb net de 2K10 demo weer gedaan en eigenlijk vind ik NBA 2K9 veel fijner. Spelers in 2K10 reageren veel slomer lijkt het...
speelt wat realistischer maar demo's' van 2k zijn altijd kut, geen wissels,strategy/plays, etc etc Heb in iedergeval hele goede verwachtingen van 2k10 onder andere vanwege de eigen speler dingetje en natuurlijk het altijd chille live roster wat nu ook voorzien wordt van nieuw commentaar
Nog een gelikt filmpje voor wie nog niet overtuigd is ________________________________________________________ Surely thou jivest...
http://2ksports.com/games/nba2k11 \o/ We got Jordan!!! Wake up, NBA2k spelers. Nieuwe info over een nieuwe NBA 2K. Het spel zal een speciale modus bevatten, waarin je de carriere van Michael Jordan naspeelt, las ik op 2ksports.com.