WARNING! Beetje zware spoiler Spoiler Wederom een highlights review van de afgelopen Seat Supercup op Catalunya vandaag op www.360racing.nl. Veel gevechten dit keer in Poule B wat voor veel foto's zorgde. Neem een kijkje naar deze intensieve race in een "fotodocu: van 50 beelden. Pas dus op als je verbinding niet al te snel is dit kan namelijk even duren met laden. Veel plezier! Een prachtige start in de hoofdrace op Catalunya De eerste bocht gaat als vanzelf en iedereen weet netjes zijn lijnen aan te houden Er rinkelt wat glas terwijl de deelnemers de 5de bocht uitkomen en Styl3dd komt in contact met Hippert, waardoor Styl3dd in de zandbak komt. Hippert weet zijn lijn terug te pakken en vervolgt zijn weg achter Shortbull NL Erwindinho is nog onwennig en vergeet zijn rempunt in de eerste bocht in de 2de ronde. Hij weet terug zijn weg te vervolgen ten kostte van zijn tweede plek. Wederom gaat het in de vijfde bocht mis. Ditmaal met Blaasbaas en RuthlessLambo. Hierdoor komt Blaasbaas in een 180, en belandt in de zandbak. Met de wegmarkering was het ook snel gedaan na een ietwat ruime bocht van xRk Mostwantedx en Shortbull NL Begin ronde 3 vergeet Hippert zijn rempunt en komt pardoes tegen Shortbull NL op die samen met Hippert de zandbak in verdwijnt. Dit kost hem zijn derde plek en komt op plaats 7 terecht. Shortbull NL weet zijn plaatsen snel weer in te halen door een paar take-overs te maken. Terwijl de top 4 nu met elkaar in gevecht raakt Hier wordt Mostwanted buiten de baan gedrukt en nog geen 10 meter daarna... ...ook Erwindinho NL Maar ze weten goed terug te komen en verliezen niet veel tijd. Tot Mostwanted een hele rare poging tot uitremmen doet en zichzelf hiermee de zandbak in slingert. Ondertussen maakt Shortbull NL veel goed door te profiteren van andermans foutjes. Pittijd! Denkt RuthlessLambo. Die zonder iets aan te geven op de remmen duikt in de chicane en hierdoor Erwindinho NL achterop krijgt. Ai! Erwindinho NL en Shortbull NL Pakken de volgende lap hun Pit. Waar Blaasbaas en Mostwanted nog even een rondje extra pakken. Erwindinho NL weet nog voor RutlessLambo de baan op te schieten en scoort daarmee zijn plek. Maar voor de tweede keer schiet hij door in de eerste bocht. Wat hem kostbare seconden kost. Blaasbaas gaat het gevecht aan met Erwindinho voor de vijfde plaats. Het wordt vechten voor de tweede plek in de 13de ronde waar RuthlessLambo een fout maakt in de chicane en Shortbull NL bijna achterop komt. Hierdoor profiteert Mostwanted en begint het gevecht met Shortbull NL Hoewel Mostwanted in ronde de laatste ronde Shortbull NL inhaalt maakt hij een catastrofale fout in een bocht waar hij in de zandbak duikt en zijn gevecht helaas moet staken. Conclusie, ontzettend veel gevechten waar ik nog wel 100 foto's van kon maken maar door ruimte gebrek dat maar niet heb besloten te doen. Eventuele gevechten die ik niet heb kunnen vastleggen zouden in de toekomst door andere mensen nog toegevoegd kunnen worden.
Als je het over kleurrijke foto's hebt.. Ziet er wel leuk uit hoor, dat verslag! Lijkt me inderdaad ook een leuke race.
Als iemand nog een PGR2 logo moet hebben, neem dan even een kijkje op m'n storefront (of zoek bij vinyl groups naar PGR2). Hier alvast een plaatje:
Ik zou voortaan een foto in de zon maken ipv in de schaduw, dan komt het volgens mij veel beter uit Slim!! Daar had ik nog niet aan gedacht. Heb je dan ook nog een speciale methode of gewoon "uit de losse hand"?
had ik eerst ook geprobeerd, maar de zon verblinde het zicht en zo kon je wat letters niet meer lezen. Kan je met contrast wel enigszins voorkomen maarja dan wordt ie alsnog donker Ik wilde eerst ook goed inzoomen op het logo, maar uiteindelijk bedacht ik me dat ik toch beter gewoon een goede foto kon maken van de auto zelf ook. Die wolken zijn ook zo mooi
ook eens een fototje geschoten. Nog maar 1 race gedaan dus moet het nog even ontdekken allemaal hehe.