1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Complimenten voor Microsoft

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kaasstengel, 9 nov 2009.

  1. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak hoor je alleen maar slechte verhalen over Microsoft, en haar service. Maar nu vind ik, dat er ook wel eens iets goeds gezegd mag worden.
    Zo'n anderhalve week geleden (29 oktober) kwam ik erachter dat ik een Red Ring of Deat had. Na flink wat gevloek, vliegende stoelen en een kapotte muur heb een ik maat gebeld die dit al 2 keer heeft gehad. Na wat gelul heb ik mijn Xbox geregistreerd en diezelfde avond had ik al een label. In het weekend heb ik een afspraak gemaakt bij UPS die hem de volgende dag op kwamen halen.
    Maandag 2 november werd die opgehaald door de aardige meneer van UPS en de volgende ochtend was mijn xbox al bij het reparatiecentrum. Donderdag krijg ik bericht dat mijn Xbox terug onderweg is en daarnet heb ik hem ontvangen! :thumbs:
    En vaak krijg je een andere Xbox terug gestuurd heb ik me laten vertellen, maar die ik terug kreeg was echt mijn eigen!

    In ieder geval thumbs up voor deze goede service :)!!
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat is vrij normaal hoor, ik had 2 jaar geleden een RROD en was ook binnen een weekje opgelost. Daarom snap ik ook al die heisa over een RROD niet, aangezien hun service altijd al goed is geweest hiermee.
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    als microsoft echt goed hun shitzel had gedaan dan hoefde je je xbox nog niet eens op te sturen:+
    voorkomen is beter dan genezen :9

    maar moet wel toe geven dat de service goed is ja, bij weinig producten wordt er zo makkelijk over gedaan om het te laten repareren enzo.
     
  4. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal staat dat het 2 tot 3 weken duurt dus dat was al het eerste punt waarover ik me verbaasde. Bij die vriend van mij was er allemaal gezeik. Hij had een half uur aan de telefoon gehangen met de servicebalie terwijl ik de telefoon niet eens aan hoefde te raken :)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Heb ook altijd goede service van MS gehad.
    :thumbs:
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De service is tegenwoordig gewoon goed te noemen maar er is wel degelijk een tijd geweest (zo uit mn hoofd tot 2 jaar terug) dat je soms wel 3 maanden op je gerepareerde of vervangende 360 kon wachten.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mja, dat was vroeger het geval. Omdat er toen veel meer kans was op een RRoD bij de Release Xbox 360's. Tegenwoordig gaat dit een heel stuk beter!

    3 maanden is wel erg overdreven, het kon hoogstens 1,5 maand duren.
     
  8. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker goeie service,belde net op voor me headset denk ja wie niet waagt wie niet wint.
    Man zo van zou even kijken wat ik kan doen heb dus 2 xboxen op me naam staan en eentje is al 2,5 oud de andere is een arcade daar zat dus volgens mij geen headset bij.
    Denk dat kan ik vergeten maar wel een aardige kerel en hij zei dus binnen 10 dagen ontvang je een nieuwe headset netjes.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  9. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    Eens kijken of dat lukt bij mijn headset
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Da's niet waar , ik heb in de zomer van 2007 11 weken zonder xbox gezeten (heb de ups mailtjes er even bij gezocht) , was ook heel erg blij toen ik hem de 2e keer dat hij naar duitsland moest in dezelfde week nog terug had :)
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je gezegd dan, dat die stuk was? En weet iemand of het ook werkt bij controllers, aangezien de LB bij mij kapot is.
     
  12. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon terug gaan naar de plek waar je hem hebt gekocht. Ben al 3 keer terug gegaan met controller en krijg steeds een nieuwe zonder problemen :)


    Ohja, kwam er net ook achter dat er een maand xbox live gold bij zat, had ik bijna weggegooid :')
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    een maat van mij heeft zelfs 6 maanden moeten wachten 8)
     
  14. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    ben nu een week aan het wachten. hoop dat ik hem morgen weer krijg. :D Call of Duty: Modern Warfare 2
    ik wil, ik wil, ik wil...
     
  15. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb pas 5 RROD's achter de rug.
    Complimenten voor Microsoft?
    Dacht het niet.
    Op de keper beschouwd is zo'n Xbox gewoon een crappy product.
    Wel complimenten voor hun reparatiecenter, dat dan weer wel.
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja ok maar zo heb je natuurlijk altijd uiterste gevallen, dat is sowieso een uitzondering op de regel. En meestal roepen de mensen die zulke problemen tegenkomen (weliswaar terecht) het hardst, terwijl je van iemand die geen problemen ondervindt meestal ook gewoon niets hoort.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik hoop dat ze de nieuwe box wat beter op warmte testen op de lange termijn :+.
     

Deel Deze Pagina