1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    :eek:

    Ok :'-( Krijg je er trouwens een muismatje bij ofzo? :9 Mijn bureau slijt snel, haha
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hoe krijg ik de Nederlandse spellingscontrole in mijn Word?
    Hij staat standaard op Engels maar ik zie nergens de mogelijkheid om deze te veranderen.
     
  4. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Tekst selecteren en hier even kijken:

    [​IMG]
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dankjewel! _O_

    Nu ziet mijn tekst er tenminste niet meer zo rood uit. :+
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    Tss ok, dan gaat het feest niet door :+
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die NanoBundle is wel leuk, Hordes of Orcs is nog best grappig :+
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zeker :D. Bijna 300.000 punten op Medium met Open Warfare :+
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe het kan dat ik geen files naar een usb stick kan kopiëren? Volgens google is dat omdat het NFS (??) was en daardoor niet kon, maar een vriend gebruikt het als soort back-up van ze mac pro (geen time machine) en daar deed hij het ookal niet...

    Ik heb zelf wel een time machine doe het trouwens doet.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Als een usb-stick NTFS is geformateerd , dan kan je alleen lezen op dat schijf. Schrijven (dus kopieren van/naar) dat lukt niet.

    Het beste kun je deze stick formatteren naar FAT32. Het enige nadeel wat fat32 heeft , is dat die geen files aankan die groter zijn dan 4+ gig.

    Als jij alleen maar je documenten en foto's kleiner dan 4gig wil backuppen dan zou ik het zo doen.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt.

    Ik zal het programma wel even installeren. Maar die vriend heeft volgens mij ook geen programma's als dit en die gebruikt die HDD ook met zijn mac pro.
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1

    A credit card is required to start your free trial. After your trial ends, your card will be charged an annual subscription fee of €79.00. Don't worry, to avoid these charges, you can cancel your subscription online at any time during the trial.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En dat is dus het probleem. Ik kan geen account aanmaken omdat ik geen creditcard heb. Stom betaalmiddel :mad:
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voor €10,- per jaar heb je al een Mastercard hoor. :)
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En daarbij komt dat de meeste studentenrekeningen dat aanbieden, inderdaad voor 10 euro of zelfs gratis. Voordeel is ook dat aankopen verzekerd zijn (soms) maar dat je altijd verzekerd bent bij misbruik. Dat is met pinbetalingen pas vanaf 200 euro ofzo.
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Verrek, dan hebben ze dat veranderd. Toen ik ermee begon (toen het nog .Mac heette) kon ik gewoon een account starten zonder deze gegevens in te vullen....
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  19. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een kort vraagje. Sinds een anderhalve maand ben ik bezit van een gloednieuwe macbook pro 15" en vandaag ging ik bij de energiestand om de langere gebruiksduur te nemen. Hierbij merkte ik op dat er vanonder in het scherm de medeling: "staat batterij: vervang nu." staat. Terwijl hij dus wel splinternieuw is. Door wat te zoeken op het web heb ik wat meningen gehoord dat dit aan snow leopard kan liggen. Iemand dat hier ervaring heeft? Ik had vandaag ook de indruk dat de batterij niet zo heel lang meeging. Ik ga het morgen een timen wanneer ik op de batterij aan het werken ben.
    Ook heb ik de magic mouse besteld bij onze plaatselijke apple winkel. Hier was hij al wel binnen geweest, maar die waren voorbehouden voor diegene die hem al gereserveerd hadden. Nu hoop ik dat ik hem eind deze week toch ga kunnen halen.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga dr es mee langs met een APR (je batterij dus), als het niet goed is moet je dr snel bij zijn, anders blijf je dr maar mee aantobben. Is altijd zonde dat soort dingen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina