30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik tik de 30 aan komende maart en game dan alweer 23 jaar.... mijn vrouw vindt het gelukkig hartstikke leuk dat gamen 1 van mijn hobbies is :)
     
  2. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game ook al zo 23 jaar en alhoewel mijn vrouw het niet zo erg vind heb ik dit jaar minder dan ooit gegamed. De kleine van 1 jaar die net kan lopen en vind het leuk om op die groene knop van de xbox te drukken. En dan heb je die van 3 jaar die maar loopt te zingen en te doen :) Dus van het geluid krijg ik ook niet veel mee. Dan ben je online aan het racen....gaat er weer een glas chocomel om......whaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Maar voor de rest ben ik gelukkig ;)
     
  3. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb ik ook maar de Sharkoon is 3 x beter en Rudeboy is just jealous!!:9
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Lan ziet er inderdaad gezellig uit:)

    Moet zelf nog 6 jaar 8) wachten voordat ik in de categorie val en dan hebben jullie vast al een 40+ clubje opgericht :+
     
  5. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig hoeven we dat clubje niet op te richten daar er al meerdere 40+ers bij Oldskool lid zijn (waarvan ik er een ben...lol).... ;)

    word vanavond druk met Oldskool online daar iedereen MW2 wil gaan spelen.... :thumbs:
     
  6. TheRitz

    TheRitz Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben zelfs al wat vijftigers rondlopen (uit '50 en '52 in ieder geval). Of rijden in hun scootmobiel ;-)
     
  7. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Die moet je eens horen op een gameavond als ze weer vergeten zijn hun kunstgebit in te doen.
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Toch verschuift de gemiddelde leeftijd van de gamer steeds verder omhoog.
    Veel gamers blijven immers gewoon gamen.

    Ikzelf ben 41 en totaal verslaafd aan het gamen. Het voordeel van onze leeftijd is dat wij zo'n beetje alles kunnen kopen op dat gebied wat we willen.
    Sparen voor een game hoeft sowieso niet, maar ook de hardware is geen probleem.

    Heb net mn 50 inch Panasonic bijvoorbeeld ingeruild en een 60 inch Pioneer plasma gekocht (dat deed mn portomonnee wèl pijn, maar je leeft maar 1 keer hoor ;) ).
    Als je dan aan het gamen bent in surround sound, terwijl je naar lounge luisterd via itunes, dan ben ik toch erg gelukkig :thumbs:

    Ach, iedereen heeft zn hobby toch? Beter dan die gasten die iedere avond lam uit t cafe komen rollen ;)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan de muziek ook streamen hoor!, dan wordt de game muziek vervangen door lounge muziek!!!


    helemaal gelijk :)
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat streamen deed ik eerst, maar toen had ik een externe geluidskaart en die kon 2 streams door elkaar laten horen.
    Dan deed ik de muziek uit de game uit en daar voor in de plaats de lounge!

    Nu heb ik een receiver en die kan dat volgens mij niet en dus gebruik ik mn Dali 606 zuilen om daar de muziek door te gooien, terwijl de game over de 5.1 gaat.


    Als ik s avonds game, hang ik mn iphone aan mn mengpaneel en dan hoor ik game en muziek door de koptelefoon.

    Ik zou natuurlijk mn opgenomen radiostreams op de hdd van de xbox kunnen zetten bedenk ik me nu. Dat kan weer wat gamesnelheid schelen voor wat betreft online shooters. Kan ik dat gewoon via een usb stick doen?
    Wacht s ff: kan ik mn hdd eraan hangen via usb en streamt de xbox de muziek daar ook vanaf?
    1,5 terrabyte :)


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan via je xbox muziek streamen ;) via je pc .. geen externe geluidskaart nodig. als je je iphone/ipod of usb stick dan kan je via je xbox je muziek luisteren .. hij onderdrukt dan direct de gameplay muziek en zal tijdens cut-scenes de muziek op pauze zetten. Daarom is de xbox ook beter dan de ps3 ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen daarom..:D
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik had er niet meer aan gedacht, maar kan het ook streamen via de pc natuurlijk. Ik probeer eerst gewoon mn hdd eraan te hangen, lijkt me het makkelijkste.
    Bedankt!
     
  14. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Rustig in dit topic, geen oudjes hier?:p
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jij toch?_0/
     
  16. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Hé jij ook hier ouwe?:D
     
  17. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoewel dit een 30+ topic zou moeten zijn wil ik met toch aansluiten bij deze groep gamers. Ben zelf bijna 29 en vind het prettiger om met wat leeftijdsgenoten te gamen als met die overspannen piepstemmetjes die je wel eens tegenkomt!
     
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    check www.oldskoolnl.nl ...dé gamesite waarnaar je opzoek bent\o/

    Of te wel, vanuit deze draad ontsaan:b:
     
  19. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige die daar "last" van heeft, ik ben vrij jong ( 23 ) en vind het best irritant.
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nog een oudje hier. :{


    \o/


    _0/
     

Deel Deze Pagina