1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze bannen alleen je xbox. niet je GT en harddisk. misschien alleen je harddisk even formatteren.
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Moet je doen man als tweede kamer lid. Heb je voor dat je het weet elke gamer tegen je.
     
  3. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    En die schieten hem virtueel kapot ofwat? :lol:
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine kans maar toch: Voor de mensen die MW2 hebben, zijn de playlists toevallig al geupdate en is Team Tactical al toegevoegd? Aangezien ze zeiden dat de Playlists nog in flux waren.
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol:+

    Ze verbieden 'm uiteindlijk toch niet:emo:
    Er bestaat toch zoiets als een 18+ rating, ik neem aan dat die categorie een fictieve en een echte wereld kan onderscheiden?
     
  6. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat is wel de bedoeling van die hele PEGI-rating dacht ik zo. Met echt goede argumenten komen ze niet!
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    AAH, Fuck!
    zoo lang zonder spoilers, en een dag van te voren verpest door de verekkte CDA:'-(
     
  8. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ver zullen ze niet komen met hun geklaag denk ik.
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee zo ver zocht ik het ook weer niet. Er zijn echt heel veel mensen in nederland die MW2 kopen. Zelfs mensen die normaal niet zoveel games spelen. Aangezien dit een 18+ game is, mogen de meesten stemmen dus je schaad zo wel je imago als partij.
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is het niet legaal om back-ups van orginele spellen (als je die in het bezit hebt) te spelen in Nederland?
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit het in een grijs gebied, maar omdat je de voorwaarden van Microsoft hebt geacepteerd mogen ze bijna alles met je console doen.:)
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zegt hij verkeerd?

    Er staat toch echt:
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Even hele post overnieuw.
    Ik zie dus die nieuwe Mad Catz controller. Paar kortje vraagjes
    1. Is voor 10 euro extra deze controller het geld waard (of heeft iemand anders hem goedkoper dan 45 euro gespot?)?
    2. Is Mad Catz opzich een goed merk (dus niet dat mijn controller over een paar weken al stuk is...)?
    3. Zijn die 2 knoppen achterop ook @ andere games te gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ JoJo, inderdaad hij zegt niks verkeerd. Zo is het altijd al geweest, ze bannen je xbox zelf van xbox live en niet je GT of HDD, dus je kan gewoon je HDD op een 'nieuwe' Xbox 360 zetten en dan kun je weer op Xbox Live.
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden ze slim gedaan afgelopen week, Wallmart had een hele coole actie: als je een xbox van 200$ kocht kreeg je een 100$ gift bon for use at Wallmart.
    Dus super veel mensen hebben een nieuwe xbox gekocht. :9
    Ook nu Sinterklaas en kerst eraan komt. :)

    Maar over CDA, zijn ze er niet een beetje laat mee nu hij morgen uitkomt?
    Voor mij wel, hij is vanmorgen verzonden!!

    Wel voor de pc maar oke..
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij beweert dat er niets aan de hand is zodra je even je HDD formateert. Wat onzinnig is.

    Daarbij neemt het ook totaal niet weg dat Microsoft gewoon jouw eigendom een functionaliteit ontneemt die je totaal niet misbruikt hebt, namelijk de installatie van spellen op de HDD.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is weer zo'n klok en klepel verhaal zeg. Hij is denk ik vergeten dat je, voordat je begint, moet aangeven of je deze controversiele missies wilt spelen. Zeg je 'nee' dan wordt hij gewoon geskipt.

    Weer zo'n kansloze man die op een goedkope manier over de rug van gamers een keer in de krant wil komen, met een slecht onderbouwde ondoordachte, kortzichtige, onrealistische uitspraak. Ik wed dat hij nog nooit een shooter gespeeld heeft (behalve die spelletjes op spele.nl in de pauze) en zijn mening basseert op niks of op vooringenomen onderzoeken.

    'Grote aanslag in Europa op komst'
    Ik wacht nu al op de politicus die een link legt tussen hetgeen wat volgens de link hierboven staat de gebeuren en COD6... Terroristen die door COD6 op ideeën gekomen zijn voor een aanslag:

    "COD6 veroorzaakt aanslag"... verbieden, bla bla"

    Als we ons echt lieten beïnvloeden door games zouden politie agenten veel meer headshots maken dan nu het geval is, er meer vanuit helicopters op tasjesdieven geschoten worden en agenten vaker irritante martydom granaten neerleggen als ze worden geraakt. ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  19. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Hahaha! humor!


    Wie post er als eerst met zijn copy van MW2 die gehaald is op de nachtlaunch?
     
  20. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je de meeste mensen vanavond/vannacht niet meer op het forum ziet..

    Allemaal Cod spelen natuurlijk:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina