ja waren leuke wedstrijden vooral de eerste ging gelijk op .. tweede had ik wat meer ovewicht en gaf ik minder kansen weg ,dan als in de eerste wedstrijden. ODST Sniper NL- PSG -- Sirswennus -Sporting 0-1 sporting Wint 3 punten Sirswennus - Sporting -- ODST Sniper Nl - PSG 0-1 Paris Saint Germain Wint 3 punten
1e wedstrijd tegen rbbdos Rbbdos - sirswennus 2-3 Stond 10 min voor tijd nog 2-1 achter dus beetje geluk gehad
winnen is winne tog:b: , een andere keer heeft RbBdOs geluk . Moest RbBdos weg, want ik had hem gevraagd om nog ff tegen mij te spelen maar hij zei nee. weet jij dat toevallig? swennus
hey swennus, waarneer gaan wij die 2de wedstrijd nou spelen dan? Eerste divisie Burger King NL -VS- ODST Sniper NL (0-1) ODST Sniper NL -VS- Burger King NL (1-1) het ging erg gelijk op die 0-1 was een beetje lucky vlak voor het einde van de wedstrijd, 2x een gelijkspel was eerlijker geweest. maar goed gespeeld
Heb vanavond clubs gespeeld dus niet verder gegaan met de comp Ben morgen overdag (groot deel) wel online dus als er mensen willen
Ik hoop dat ik binnenkort meer tijd krijg om te spelen zit momenteel wat druk met mijn werk. Veel overwerken komende 2 maanden. En zie dat de meeste hier overdag online zijn. Dagen dat ik kan spelen zijn: Maandag avond Woensdag avond Vrijdag avond Weekend hangt van af wat de plannen zijn.
Sirswennus(Sporting) 2-5 Robbertje44(Sunderland) Robbertje44(Sunderland 2-1 Sirswennus(Sporting Waren twee spannende wedstrijden, de 2-5 was wat geflatteerd stond vlak voor tijd nog 2-3. De tweede wedstrijd ging gelijk op en swennus kreeg de beste kansen. Een counter van Sunderland zorgde voor de 2-1 en daarna kreeg Swennus nog genoeg kansen om gelijk te maken, zeker in blessuretijd waar ook de paal nog geraakt werd. Voor mensen uit de eerste divisie ik ben nog tot 1600 online!
Maar waarneer wordt die website weer bijgewerkt aangezien ik al een aantal wedstrijden hier gepost heb ^^
ja waren leuke wedstrijden maar je speelde de laatste wedstrijd met 1 man minder daar had ik beter mee om moeten gaan. maar de wedstrijden waren Close. Volgende keer win jij met 1-0 , gr ODST
haha ja, die laatste was ech vet goed van mij alleen wel kut van die 2 gele kaarten beetje ongelukkig..
xDaz-mk katti 3-0 mk katti-xDaz 1-5 Gefeliciteerd xDaz De eerste wedstrijd was je gewoon beter Maar ik heb een beetje gek gevoel over de 2e wedstrijd, ik vond namelijk dat ik iets meer balbezit had en dus meer druk kon zetten. Grote complimenten hoe xDaz daar mee om ging van de 7,8 kansen scoorde hij er maar liefst 5. Als ik erg overdrijf moet je het zeggen hoor ! In ieder geval succes verder jongen !
eredivisie: eerste wedstijd Benfica (xDaz) - West Ham (svennie1982) = 3-2 tweede wedstijd Benfica (xDaz) - West Ham (svennie1982) = 5-1 Goed gespeeld xDaz, je was helaas gewoon een tikkeltje beter
Site is ge-update Mensen ik probeer zo snel mogelijk elke wedstrijd te verwerken, maar ik dit doe ik liever om de dag ongeveer. Omdat ik dan meerdere tegelijkertijd kan doen.