1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me nog goed herinneren dat mijn Halo 2 Limited Edition op de release dag ook pas 's middags laat binnenkwam toen ik op school zat, ja dat is alweer een heel tijd geleden. Werd ik gebeld door me vader: je pakketje is er.
     
  2. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    sinds 11 uur binnen via xbw pre order! kudos :)
    heb vaak gehad dat ik games 1 dag na de release had, nu eindelijk op de dag zelf, jongens die em nog niet hebben, hou vol, anders morgen! :)
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een geweldig spel, en ik ben pas op de 4de missie in de singleplayer _O_
    Die missie met het sneeuw is ook zalig
    3/4 missie spoiler
    Die missie op het vliegveld is inderdaad heel ziek!
    Wel vet dat die kerel Viktor heet :)
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom fail?

    Zij moeten de post rondbrengen. En dit is mijn allereerste pre-order dus gelijk een goede indruk van pre-orderen :thumbs::emo:
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    w00t! Ik heb deze game toch maar gehaald, hij was namelijk maar 44 eurotjes bij de Media Markt! Ben benieuwd hoe het is, ik stop hem dr deze week weleens in, eerst ff MX vs ATV uitspelen anders komt daar nooit meer wat van :9
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn normale exemplaar ontvangen, kwam niet met normale post maar uurtje later met volgens mij de pakketten ronde. Ik kreeg een T-shirt erbij en had em bij bart smit besteld. Voor de gene die behoefte hebbe naar deze info. Heb trouwens ook een code gekregen voor modern warfare 2 ''assets'' ff kijken wat dat is.

    Ik zie jullie online! :D

    edit: ''asset'' code was voor een picture pack.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  7. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die het vervelend vinden dat de partychat niet werkt? Bij welke modus werkt de partychat nog wel?
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja...als je nou de hele dag moet werken en niet in de gelegenheid bent om voor 6 uur langs een winkel te gaan of niet in de buurt van een Media markt woont?
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook binnen van Consoleshop.nl...
     
  10. bram1805

    bram1805 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht nog op de mijne :mad:
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is zelfs #3 bij de Most popular stories op de BBC website)

    The widely-anticipated video game Call of Duty: Modern Warfare 2 has been tipped to be the biggest selling video game in history.

    Artikel:
     
  12. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg net een SMSje :9 dat het spel gearriveerd is op mijn huis adres _O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    alleen jammer dat ik niet thuis ben nu. Nu wil ik echt graag naar huis 8). Nog 1 uur en een kwartier en dan nog een uur reizen.. |:-

    En voor de mensen die het willen weten:
    Bestelt bij 12game.com
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    hij is wel moeilijker vind ik!
    Die missie in de Favela's ben je kanonnenvoer en dan die missie in virginia met die predator, intens
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    ik vond hem juist makkelijker als vorige delen gelukkig niet meer zo achterlijk veel granaten op veteraan
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb onderstaande ook op nieuwtjesforum gezet, maar aangezien bijna niemand daar komt hier ook nog maar ff :)

    Op zoek naar wat extra hits op tweakers.net heeft Joost Schellevis van tweakers.net gisteren contact opgenomen met Tweede Kamerlid Joop Atsma van het CDA. Vervolgens heeft hij de de beruchte vliegveld scene aan hem voorgelegd en om een reactie gevraagd. Nav zijn reactie is er vervolgens een artikel verschenen op tweakers genaamd "CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène'"

    Dit heeft voor veel beroering in de Nederlandse game scene geleid, maar tweakers zelf lijkt dit niet veel te interesseren, zo reageert Joost op bashers.nl: “En het gaat mij niet om de hele game nee. Het gaat me nu even over die scène. Daar gaat iedereen het om. Dat politici dan wel of niet een verbod op de hele game willen uitvaardigen, dat is aan hun.”
    Kortom, het kan tweakers niet veel schelen of de game verboden moet worden of niet, zolang ze hun hits maar krijgen.

    triest of niet?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Special Ops is ook fucking bruut zeg, vooral die missie in Favela geloof ik. Dat je al die mannetjes moet neerhalen.
     
  17. theMilkman

    theMilkman Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds de normal versie nog niet mogen ontvangen hier @ Groningen. De normale post is nog niet langsgekomen volgens mij dus ik hoop dat ze nog even komen.

    Heb besteld bij de PU. Trouwens, werken die Night Vision Goggles nog een beetje goed?
     
  18. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    LACHE DIT :D
     
  19. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Postbode gesignaleerd. Nu hopen dat ze hem bij zich heeft:p
     
  20. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij hem niet heeft overvallen die vent misschien heeft je buurman hem ook besteld hij krijgt hem wel neem je die toch gewoon :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina