[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha gozer, zit jij hier nu ook 8)? Die van 25 killstreak wordt hem nog even niet denk ik, eerst maar is een SP halen. Nu al 2 levels op veteraan uitgespeeld, wil eigenlijk verder maar zit eigenlijk heel dag al achter dat ding.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    kan je co-op de campaign doen?
     
  3. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Nee, helaas niet. Wel de Spec-ops missies!
     
  4. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Net binnengekregen!

    Helaas hoesje beschadigd. :mad:
     
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    geweldig hoe ze een achievement hebben genoemd na het uitspelen van een level! :D
    spoiler:
    Royale with Cheese
    uit Pulp Fiction natuurlijk :D na het saven van burger town
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke shop en regio ?

    Bij bol.com kan je je hoesje laten vervangen als je het daar hebt gekocht

    Ik zit hier nog steeds te wachten van xboxhome regio rotterdam maar nog niks :{

    Ik wil zo graag mw2 spelen :)
     
  7. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de fuuuckkk, een hele grote buiging voor de terroristische Airport-missie, bijna nog nooit zoiets episch meegemaakt in een shooter, en ik heb de campaign nog niet eens uitgespeeld, maar dit smaakt naar meer. Vooral het begin is echt fantastisch, het geeft een wrang gevoel om al die mensen te moeten neermaaien, maar toch is het echt prachtig gedaan. Eerste wat opvalt; Details, details, details. Bij het vorige deel was er al sprake van zeer gedetailleerde omgevingen, maar nu doen ze er nog een stapje bovenop. Vooral het begin is zo enorm sfeervol, op de legerbasis. Soldaten die basketballen, soldaten die zitten te klooien met hun mobiel, soldaten die stukken chocola eten en soldaten die rondjes moeten rennen...
    fantastisch, tot nu toe veel sfeervoller dan CoD4: MW I.

    /Mod Gelieve spoilertags te gebruiken, niet iedereen zit daar al of heeft het filmpje op het internet gezien - Pegas
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler?
     
  9. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    als je net als ik bij xboxhome gepreordert heb kan je hem morgen pas verwachten werd mij vertelt.
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Net even gebeld met de TNT. De Vrouw aan de lijn vertelde mij omdat er bij mijn tracktrace staat van dat de chauffeur onderweg is dat de TNT tot half10
    savonds laat nog bezorgd. We hebben dus nog even te gaan
     
  11. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook gewone post? Bij xboxhome versturen ze het met normale brievenbuspost en dus geen tracktrace pakketjes
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedankt voor de waarschuwing. ;)
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb hem vanmiddag ook binnen gekregen, vind het erg strak tot nu toe, helaas net wel een vastloper :mad:. Maarjah, dat kan ook de xbox zelf zijn geweest he :)
     
  14. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    pff bestel nooit meer bij xboxhome. Pre-orders leveren wij altijd op de release dag uit, dit betekent dat ze een dag voor release al met de post worden verstuurd.. Heb ik precies vandaag de hele dag om te spelen heb ik hem niet en morgen heb ik weer geen tijd. :mad:
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wow, die NVG zijn echt wel goed met heel helder en scherp beeld. Je kunt zwart/wit of groen beeld instellen en je hebt de keuze tussen Long Range en Stealth Mode. Verder kun je het beeld nog op meerdere manieren af- en scherpstellen. De afwerking had wat beter gekund, maar de functionaliteit is echt top... hele vette Gadget! :cool:
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag binnen. Vriend was hier, beetje CoD gedaan. Spec ops.
    Ga nu weer verder, tof spel tot nu toe.
     
  17. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ff geen zin om het hele forum door te spitten, maar ik heb bij BOL besteld, maar heb hem nog niet binnen... kreeg gister wel mailtje dat die was verzonden.. hoe ken dit?
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    HAHA te erg, Zojuist TNT voor de deur met mijn Prestige editie !!!!!! van Bol.com !!
     
  19. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne was gister om 2 uur al verzonden en ik heb hem nu ook niet. Dan komt die morgen. Je bent niet de enige hoor zonder MW2 :):
     
  20. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Slome postbode? Ik heb hem wel van BOL.com vandaag gekregen. Misschien haalde de postbode het allemaal niet meer en komt hij morgen langs. Hij is zeer waarschijnlijk al weg bij BOL.com, dus het zal aan de post liggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina