Geweldige game, en gelukkig heb ik niet meegedaan met die idiote hype die er een aardig tijdje al omheen was. Hoe dan ook...je kunt in sommige maps en ook in de singleplayer echt zien dat het gewoon de COD4 engine is, weliswaar opgepoetst maar je blijft het zeer goed zien. Soms heb ik daar wat moeite mee en vind het dan even jammer dat de graphics niet ECHT next gen zijn. Zoals bijvoorbeeld....Uncharted 2, zeg maar.
Then again...een nieuwe engine zou ongetwijfeld betekent hebben dat we geen MW2 hadden gezien dit jaar.Heb van ongeveer 11:00 vanochtend tot uurtje of 17:00 gespeeld. Even gekookt en gebikt..en toen al weer vrij gauw aan MW2. Maar om iets van 23:00 was ik er wel even klaar mee, en dan stop ik ook gelijk anders verziek ik het voor mezelf. Morgen ongetwijfeld weer lekker bezig ermee.
Shit unlocken enzo, misschien even de SP aanraken ook
Wel erger ik me helemaal kapot aan die rotcampers online, wat vinden die hufters er nou toch leuk aan? Oh hey...gewoon lekker jezelf ergens verstoppen en zodra vijand langs komt schieten joh, wow hoor..knap zeg. ZUCHT! Dit was natuurlijk al flink erg in COD4 al, en het was naĆef om te denken dat het nu ineens over zou zijn maar toch. Nog een ergernis, wat juist door het feit komt dat je niet in party chats meer kunt bij team-deathmatches, zijn die vervelende (vaak) arrogante Amerikanen die je gelijk beginnen uit te schelden zodra je je eigen taal spreekt, echt....rot toch lekker op. Tja en inderdaad snipers...die kunnen ook een boel fun verzieken zeg. Maar ja...zo kan ik door blijven klagen.
Laatst bewerkt: 11 nov 2009