ik wil ook graag in een clan. van me leven nog nooit in een clan gezeten, nooit de behoefte gehad maar k wil nu wel eens ff kijken of dat wat is. heb nog geen xboxlife maar dat ga ik morgen regelen. heb ook geen headset maar daar heb ik niet zo veel zin in. dus als er een clan is die interesse heeft hoor ik het wel. en als er nog mensen zijn die zin hebben in spec ops die mogen mij ook wel ff toevoegen. gamertag= luigy wl
Ik zoek een beginnend team, heb altijd counterstrike 1.6 gespeeld en cod 4 op pc. Nu zoek ik dus voor de 360 een serieus team, die mij veel dingen kan leren. PM maar
Super Quality [sQ] (Allemaal gow 1 + 2 Spelers En winnaars van Gamersdag voor gow1) -RiP Ethereal -RiP Shocker (Inactive) -iAndroid x -iDebiel x -AA Gin N Juice -Im DeathDancer Als jullie eens een scrim willen PM me/Msg me op de xbox
Ja ik heb zelf veel CM gespeeld met Gears of War 1 nog, begrip scrim is bekend. Ik ben eigenlijk benieuwd wat er met die mensen van toen gebeurd is die op het Live & Gaming Clan forum zaten. Daarmee bedoel ik de helft die niet gebanned is
heey mense ik zoek ook een clan ik ben lvl 38 en me kd is 1,44 ik heb hs enzo en ik heb veel ervaring ik heb al cod4 cod5 gespeel' ik ben 16 jaar zeer actiev vrage? voeg me toe ik heet i riisk that
www.teamtangodown.com Naam: Team Tango Down Tag: TTD Games: CoD4 & MW2 (Op dit moment MW2 natuurlijk) Website: www.teamtangodown.com E-Mail: admin@teamtangodown.com Het topic kun je vinden op: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134838 - D
Lijkt me leuk om in een clan te zitten, ben nog niet super bezig maar dat komt wel goed Ps geen kinderclan!
Ik heb wel intresse om een serieus team te joinen op Mw2 1,5 jaar Cod4 gespeelt + LAN ervaring Mijn k/d op Mw2 = 2.19 (k/d doet er niet erg veel toe imo) Add: G8 SyN Ik hoor het wel
ben nu lvl 51 dus als iemand nog space in zijn clan heeft of mischien een nieuwe clan wil gaan starten. Voeg me maar toe ben meestal savonds wel online dus als je me wil testen of zo iets add me maar ff op de buddy list of pm me maar ff. beschik over een headset en ben 22 dus zoek ook wel een beetje een clan van die leeftijd (in ieder geval 18+)