Hierbij mijn bevinden is die hard COD speler.
Single player
Zow zow ze hebben zich dit keer echt overtroffen, mooie intro's en supergeile graphics. En het speelt net als COD4. Heerlijk om te spelen en de AI van de tegenstander is ook echt goed.
Single player Veteran
Ik speel mijn eerst playtrough meteen op veteran en moet zeggen wat een aanfluiting voor de difficulty setting Veteran. Ze hebben het iedereen wel erg gemakkelijk gemaakt. Maargoed misschien zijn de missies niet in balans en is vanaf missie drie veteran wel de tering moeilijk. Let's hope so maar ik ga er niet van uit (jammer jammer jammer).
Spec-ops
Wow wow en nog een woooow + ie. Damn wat en goede aanvulling op de COD series. Ik heb gisteren drie missies gedaan, maar wat een vette beleving is dit. Veel diversiteit in missies en de missies die je hebt zijn geniaal en uitdagend om op drie sterren te halen.
Multiplayer
De multiplayer is gewoon super sterk, mooie maps, dikke wapens. Alleen zijn wel wat vernieuwingen die ik wat minder vind. 1) Kill streak die doorloopt in de volgende ronde. Maak het verdomme nog makkelijker. Tjeees. 2) Geen partychat, wel begrijpelijk maar oooo zo verrot. Wil gewoon met me maten praten tijdens het gamen. Killstreaks iets te overpowerd, had in S&D gisteren drie keer een chopper, is gewoon te makkelijk en teveel van het goede. Had gisteren meteen weer 11 op 1 in S&D maar voelde niet zo goed als in COD 4 het ging te makkelijk of zo. 4) Kill cam van de laatste kill, like wtf waarom, aan de andere kant is het ook wel vet lachen om je maten uit te lachen als ze de eerste 5 kogels misschieten . Voor de rest is het gewoon echt een kneiter goede multiplayer. Het is COD 4 maar dan wat verbeterd.
En je zit er echte meteen weer in, had niet echt het idee dat ik moest wennen speelt gewoon echt hetzelfde. Alleen de maps, tja die kennen we nog niet zo komt wel goed!!!!
Vanavond maar weer verder
Laatst bewerkt: 11 nov 2009