1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat een PR campagne nodig is hier maar mooi zou het uiteraard wel zijn :D_O_
     
  2. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Special Ops is awesome. :D
     
  3. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo vet. Gister na mijn werk gekocht. Hele avond zitten knallen. Wel erg wennen aan de levels en de wapens. Weet nog niet welke ik moet kiezen. Iemand een idee/ suggesties.

    In WW gebruikte ik voornamelijk de STG44. Redelijk snel en toch een wat verder bereik dan de submachine guns. Wat zou ik nu het beste kunnen kiezen?
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Famas als begin wapen ging bij mij erg lekker.
     
  5. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij ook, voelt een beetje aan als de m16. heb nu k/d 1.51. In het begin moest ik heel erg wennen en daarom ging ik wat vaker dood.
     
  6. casa76

    casa76 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een uurtje gespeeld en meteen 3 missies op Veteran gehaald. Ik mis toch de frustratie die ik normaal had als ik sommige Veteran missies probeerde te halen bij de eerdere CoDs. M.a.w. de campain op veteran is tot dusver te makkelijk mijn inziens. Gaat dit nog beter worden?
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hierbij mijn bevinden is die hard COD speler.

    Single player
    Zow zow ze hebben zich dit keer echt overtroffen, mooie intro's en supergeile graphics. En het speelt net als COD4. Heerlijk om te spelen en de AI van de tegenstander is ook echt goed.

    Single player Veteran
    Ik speel mijn eerst playtrough meteen op veteran en moet zeggen wat een aanfluiting voor de difficulty setting Veteran. Ze hebben het iedereen wel erg gemakkelijk gemaakt. Maargoed misschien zijn de missies niet in balans en is vanaf missie drie veteran wel de tering moeilijk. Let's hope so maar ik ga er niet van uit (jammer jammer jammer).

    Spec-ops
    Wow wow en nog een woooow + ie. Damn wat en goede aanvulling op de COD series. Ik heb gisteren drie missies gedaan, maar wat een vette beleving is dit. Veel diversiteit in missies en de missies die je hebt zijn geniaal en uitdagend om op drie sterren te halen.

    Multiplayer
    De multiplayer is gewoon super sterk, mooie maps, dikke wapens. Alleen zijn wel wat vernieuwingen die ik wat minder vind. 1) Kill streak die doorloopt in de volgende ronde. Maak het verdomme nog makkelijker. Tjeees. 2) Geen partychat, wel begrijpelijk maar oooo zo verrot. Wil gewoon met me maten praten tijdens het gamen. :cool: Killstreaks iets te overpowerd, had in S&D gisteren drie keer een chopper, is gewoon te makkelijk en teveel van het goede. Had gisteren meteen weer 11 op 1 in S&D maar voelde niet zo goed als in COD 4 het ging te makkelijk of zo. 4) Kill cam van de laatste kill, like wtf waarom, aan de andere kant is het ook wel vet lachen om je maten uit te lachen als ze de eerste 5 kogels misschieten :). Voor de rest is het gewoon echt een kneiter goede multiplayer. Het is COD 4 maar dan wat verbeterd.


    En je zit er echte meteen weer in, had niet echt het idee dat ik moest wennen speelt gewoon echt hetzelfde. Alleen de maps, tja die kennen we nog niet zo :D komt wel goed!!!!


    Vanavond maar weer verder :D
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren uitgespeeld op Regular en toen een aantal missies in Spec Ops gedaan (Heb nu 7x 3 sterren) & opnieuw begonnen op Veteran.

    Veteran is iets makkelijker geworden, hoewel de A.I. beter is geworden. Met name in CoD 2 ben je gewoon in 2 - 4 schoten dood. Nu moet je echt 8x geraakt worden of zoiets. Daarom is het iets makkelijker volgens mij.
     
  9. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik doe is gewoon beginnen met de M4. Probeer daarvoor alle shit te unlocken, behalve Marksman Expert - dat interesseert me niet, en dan ga ik door naar de volgende en dat is de FAMAS. Met de FAMAS weer alles proberen te unlocken, behalve Marksman Expert - dat interesseert me niet. Volgende is SCAR-H. Nou je snapt hem wel denk ik. :)

    Ik vind het leuk om van alle wapens alles, behalve Marksman Expert, te halen. Heb je later in het spel een uitgebreide keuze om de wapens te gebruiken.

    Doordat ik 'alles' probeer te unlocken vind ik het ook zonde om Prestige te gaan doen. Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen. Maar ja misschien dat ik het deze keer voor het eerst ga doen. Bij CoD4 en CoD:WaW heb ik niet gedaan.

    Doen jullie wel allemaal Prestige? Of ben ik de enige die het liever niet doet?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat hangt er vanaf wat t oplevert om prestige te doen, als het alleen en mooi icoontje is hoeft t van mij niet. Dan houd ik liever alle wapens unlocked.

    Moet trouwens wel zeggen dat ik niet weg ben van de single player, heb niet het idee dat het veel toevoegt t.o.v COD4. De Multiplayer daarentegen is wel weer baggervet, ik ben vooral erg te spreken over de nieuwe mappen (behalve Highrise misschien), ik ben nog geen saaie of vervelende map tegen gekomen.
     
  11. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij bol.com een nieuwe elite besteld met cod mw 2, alleen hebben ze die nog steeds niet verzonden (staat wel op voorraad, maar dat is dus niet het geval. misleidend) Ik ga om me heen kijken om hem ergens anders te bestellen.
     
  12. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat je krijgt is een extra Custom Class en een icoontje dat je Prestige X hebt gehaald |:-
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik vind search and destroy echt kut in die spel. Waarom een fucking care package ? En nog iets waar ik me aan erg is de muzzle climb van de wapens. In cod4 was het bijna onmogelijk om iemand van afstand goed te raken met een MP5. Nu is het in dit spel geen probleem. Net zoals de UMP en Vector. Echt heel stom.

    Dit is alleen bekend over de eerste prestige.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Is In HQ toch ook :). XP sletjes :D


    Maar waarom heb ik minder XP dan iemand anders in mijn lijst maar wel een hogere rank? hoe valt dit samen level en xp. Wie weet het :)
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het gaat mij niet om de fucking XP als elke wapen hetzelfde is. S&D is gewoon niet meer wat geweest is. En waarom vliegen er allemaal biljetten uit me lichaam als ik gekilled word :p
     
  16. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee. Zit je niet bij Score te kijken ipv XP? Score is anders dan XP. Als ik me niet vergis en hier kan wel verschil in zitten.

    Ik vond S&D toch altijd al niks. Speelde het nooit.
    En die biljetten zijn inderdaad wel raar. Ik heb nooit zoveel geld op zak ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn geen biljetten, is gewoon stof van je uniform.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Score hmz zou ook wel kunnen, maar waarom is mijn score dan lager maar wel een hogere rank dat klopt dan toch niet?!
     
  19. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best kunnen kloppen. Score is op veel meer dingen gebaseerd dan alleen de XP. Score is waarschijnlijk ook gebaseerd op de challenges die je hebt gehaald en nog wat andere dingen.

    Dat denk ik ;)

    Edit:
    Bron: http://forums.modernwarfare247.com/index.php?/topic/3995-how-do-they-calculate-your-score/
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Gisteravond even lekker met mijn Night Vision Goggles aan het stoeien geweest en damn wat werkt dat ding goed zeg. Had het niet verwacht als je weet dat ze als je ze normaal koopt nogal duur zijn. Nou nog even een fotootje om even mee te patsen :p

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina