@axi73 Heb je die porsche livery zelf gemaakt of staat die op de storefront? En als je hem zelf gemaakt verkoop je m dan ook want heb nu zo een vodafone Porsche RS maar deze is veel mooier en heeft een nederlands tintje .
je kan hem vinden via mijn storefront. Hij staat bij designs voor 10.000. Zoek onder 24H Le mans, Verstappen. De livery is voor de #7 Penske RS Spyder die je in career krijgt.(die gele)
Vandaag leuke race gehad op Suzuka West! sta zelfs 97e op de ranglijst met laptime terwijl die lang niet op het uiterste van zn klasse zit.
Het was weer feest vandaag, zware spoiler: Spoiler Soms heb je wel eens een race waarin meer actie voorkomt dan eigenlijk goed is. Dit was zo'n race waar constant deelnemers van plaatsje verschoven, verf uitwisselde en soms een uitstapje maakte omdat de baan simpelweg te smal was. Hoe dan ook hier zijn een paar hotshots van de zojuist gereden race op Sebring. Het begon allemaal zoals elk andere race. Mensen duwde, trokken en duwde nog meer om als eerste de bocht door te komen. Hoewel het merkwaardig goed ging en geen echte noemenswaardige ongelukken ontstonden. En zo kwamen wij dan de eerste bochten door, veel plaatsje wisselen en lampjes knappen. Iedereen probeert zijn balans te vinden op de baan. De deelnemers blijven nog steeds in dichte groepen waardoor foutjes zwaar betsraft worden. Harriesch, Moerke BE en Power Design weten zich af te zonderen van de kudde en profiteren van de onderlinge gevechten die de andere 5 racers ophouden. Maar dan, zoals geschreven staat gebeurt dan ook het eerste ongeluk als Head Ninja zijn bocht iets te wijdt neemt en over de compensatiestrook knalt. Hij weet goed terug te komen... ...maar vergeet dat er nog meer spelers op de baan rijden die wel hun lijn haalden en komt in contact met RutlessLambo. Andere spelers profiteren van deze crash en pakken de posities over. Mr Moerke BE voelt de druk van de koppositie en maait wat gras in de tweede bocht... ...waardoor Harriesch langs Moerke kan en eindelijk zijn echte snelheid kan gaan rijden. En laat de volgorde zo achter: 1. Harriesch 2. Mr Moerke BE 3. Power Design 4. RuthlessLambo En soms haal je er een leuke foto tussenuit. Langzaam begint het veld zich te stabiliseren, Erwindinho NL pakt de vierde plaats van RuthlessLambo. In Lap 6 gaat het even mis waar Shortbull NL achterop Erwindinho NL komt, doordat Erwindinho zijn remmen laat blokkeren en Shortbull Niet genoeg tijd heeft om te reageren. Hierdoor raakt Erwindinho in een drift en pakken Shortbull NL en RuthlesLambo een niet zo schone take-over. RuthlessLambo pakt zijn oorspronkelijke vierde plek terug. Maar door een lag probleem moet RuthlessLambo zich achteraan de kudde sluiten. Ronde zeven is het tijd voor een pitstop voor Moerke BE en Power Design. En aan het eind van ronde 8 laat Head Ninja weer eens wat van zich horen. En gaat een gevecht aan met Erwindinho NL. Echter is die van korte duur omdat Shortbull NL en Erwindinho NL daarna meteen de pit in gaan. Verassend genoeg komen zij met het uitgaan van de pit de nummer 2 en 3 tegen en pakt Shortbull NL de derde plek van Power Design over. In de elfde ronde moet Moerke BE het onderspit delven als Shortbull NL en Power Design tegelijkertijd(!) Moerke BE voorbij gaan! op de start/finish Dit zet Shortbull op de tweede plek, kort gevolgd door Power Design en Moerke BE Maar in ronde 13 komt Power Design door blokkerende remmen achterop Shortbull NL. Wat hem zijn tweede plek kost. In de laatste ronde slaat het noodlot wederom toe, maar ditmaal komt Moerke BE bij Power Design achterop in dezelfde bocht! Maar Power Design heeft zijn huiswerk gedaan en weet zijn drift te overwinnen en zijn weg te vervolgen achter Moerke BE. In 2 bochten daarna gaat Moerke BE wijdt waardoor Power Design zowel als de inmiddels ingelopen Shortbull NL zijn plaats maar graag overnemen. En daarmee wordt de race uitgereden. Met constante gevechten, dichte groepen en veel contact. De eindstand is als volgt: 1. Harriesch 2. Power Design 3. Shortbull NL 4. Mr. Moerke BE 5. Erwindinho NL 6. RuthlesssLambo 7. Yoekatak 8. Head Ninja NL