1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand misschien hoe je kan zien hoe je bepaalde emblems en titles verdiend of hebt verdiend? Ik krijg ze opeens en dan denk ik meestal wtf.
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Scavanger perk is daarvoor handig. En ja bandolier is een attachment.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Van de mappen die ik heb gespeeld vind ik Afghan, Favela en Highrise toch wel het vetste.
    Ook af en toe wat zitten snipen, alleen vond ik die scope zo langzaam omhoog komen, dus weer even met de Acog verder gegaan maar die zoomed nauwelijks in :/ Ben er dus achter gekomen dat je met Sleight of hand Pro sneller kan inzoomen, dus dat is wel nice.

    Ik zag trouwens ook een filmpje op YT waar 2 gasten in FFA een spawn perk hadden, en gingen ze met hun tweeën in een hoekje elkaar telkens doden, oftewel vals spelen. Ik kwam ook iemand van XBW tegen online(Gamersea), dat was wel geinig...ook erg veel Nederlanders.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  4. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaar veel nederlanders ja...
    Volgens mij word je nu een beetje gesorteerd daarop ofzo.

    Wel beter.
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt alleen bij de echt newbie snipers. Gooide gelukkig de care package iets achter hem waardoor hij de rook niet zag... Maar kom op nou, Je hoort én ziet een heli recht boven je hangen (op de radar dan).... :')

    Let op de "NEW" tekens bij je menu @ multiplayer. Moet er gewoon tussen staan :)
     
  6. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAAH iemand in mijn team heeft nu 6 nukes gehad, en elke keer is het spel zo voorbij.. best irritant hahaha!
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry :+
     
  8. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, jij ja! En je meent t helemaal niet, dat sorry! Hahah
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Vanacht ruim een uur multiplayer gespeeld, na 2 potjes wennen had ik 2/3 goede potjes en ben ik gelukkig geeindigd met een positieve K/d ratio (1.15, maar het is positief :9). Ga vandaag eens goed veel tijd doorbrengen in de multiplayer :D
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  11. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat luchtverkeer in de multiplayer hadden ze van mij wel achterwegen mogen laten,of iig in mindere mate toe mogen passen.
    Ben je net lekker aan het knallen komt er voor de zoveelste keer weer een airstrike of heli of wat dan ook de boel verpesten.. Beetje overdone en sfeerverpestend af en toe maargoed..

    Ik ga me er de komende tijd iig nog wat meer in verdiepen,want al die termen die ik hier af en toe voorbij zie komen :confused:

    Verder top :thumbs:
     
  12. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je het toch echt verkeerd. Gisteren hele avond met 5 man zitten spelen. 2/3 man hadden een launcher om heli's etc. uit de lucht te schieten. Kwam er weer een een heli. Meteen over voice chat doorgegeven dat hij niet van ons en dat hij ASAP naar beneden gehaald moet worden. Diegene met de launchers wisten wat ze moesten. Snel naar buiten als je nog binnen was. Launcher pakken en heli neer schieten. 7 van 10 keer heeft hun heli helemaal niemand neer geschoten of maar een paar want hij was heel snel weer uit de lucht. Hetzelfde ging met de enemie UAV. UAV van hun ging de lucht in en voordat je het wist hadden wij hem al uit de lucht geknalt.

    Teamwork, teamwork en nog eens teamwork mensen. Met teamwork kun je echt heel veel potjes winnen. Zo hebben wij de hele avond maar 1 of 2 potjes Hardcore TDM verloren. Gewoon goed de voice chat gebruiken. Het was bij ons echt geen seconden stil op de voice chat.
    - Daar zit er 1. Links daar achter.
    - Got him!
    - Ik ga links jij rechts
    etc. etc.
    Gewoon beetje met tactics spelen. Dan is het zoooo veel vetter.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Mwah dat heb je alleen op lage levels zeker? Dan zitten er allemaal pro's nog tussen dus dan krijg je dat. Op hoger niveau zal dat wel meevallen.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik zal wel geluk gehad hebben, ben tot nu toe nog niet neergehaald door iets anders dan andere spelers :eek:.

    Maar in CoD 4 vond ik Airstrikes/Heli's toch wel sfeer verpestend (75% van de tijd). Hoop dat dit spel er niet zo'n last van heeft (komt wel goed zo te zien).
     
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem weer gruwelijk.

    mappen zijn wel veel camp gevoeliger, maar die zooi campers zullen met de tijd wel afhaken.
    wat ik dus gister ook had, krijg je een carepackage, komt het kistje, staat er een teammaat ook om een hoekje te wachten om hem net voor je te snaaien, sorry hoor maar dan ben je gewoon zielig, pak dan die van de vijand of als je teammaat doodgaat, maar sneaky wachten om een hoekje, echt gewoon te.

    maar goed, dit soort gassies blijven ook niet lang spelen denk ik.
     
  16. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zielig oke, maar als je je eigen pakketje pakt krijg je hem veeeeeeel sneller dan het stelen van zo'n package. Dat duurt een paar sec langer. Dus gewoon wachten op je package en gelijk pakken die troep.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat neemt niet weg dat er constant vliegtuigjes en helicopters hangen, dat je er wat tegen kan doen is wat anders.

    Als ik met vrienden speel hebben we ook constant vliegtuigjes en dergelijke, wanneer je er eentje hebt volgt de rest namelijk vanzelf. Bij een emergency airdrop krijg je er zelfs vier. Persoonlijk vind ik dit ook een tegenvaller, schiet ze liever zelf neer.
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja snap ik, maar ik stond er iets verder vanaf omdat hij anders op je hoofd land, en hij zag dat ik daar neergooide en ging er precies bij staan.\
    maar is meer een principe kwestie dat je niet je teammaten berooft van een carepackage omdat je zelf te lomp ben om 4 kills te maken zonder dood te gaan, 3 zelfs als je die perk neemt.
     
  19. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd je hebt wel gelijk. Vind het maar beetje zielig pakketjes jatten van je teammaten. Jat lekker van de enemie.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gebruik gewoon een Stinger. Gaan ze meteen kapot. Dus AC130, Heli etc. 1 kogel is genoeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina