1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Successfully complete the game to unlock the Museum bonus level. Go to the single player missions, select the new "Museum" mission at the bottom, and choose a difficulty. When the level begins, it is recommended you first study the layout. Get two weapons, and max out your ammunition through the crates supplied. Go to the desks by the entrance to the rooms. On the desks there is a red bell that is labeled "Don't Press". Once you press this button, enemies will begin coming to life in one room area at a time. About thirty people (all characters from the game) will try to kill you. You will hear a sound once that wave is completed. There are two waves of kills needed to complete it. Note: There are three rooms, one of which nothing happens in. Do not bother shooting anyone prior to using the bell, as it will not count.

    Bron: http://www.cheatsguru.com/xbox360/call_of_duty_modern_warfare_2/hints/2117629.htm
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gisteren de campain uitgespeeld, beste singleplayer ooit imo! het einde is geniaal,deed me een beetje denken aan een bond film, licence to kill volgens mij.. in acht uur uitgespeeld op hardened, niet geweldig snel maar boeiûh. in multiplayer is me k/d van 0.62 maar de magische hoogte van 0.90 gegroeid, yeah :+
     
  3. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks :D Vanavond maar even proberen :)
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Stoer :D. Vanmiddag maar eens kijken dan!
     
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    haha wel done!
    ik moet echt weer ff inkomen, me k/d ratio durf ik niet naar te kijken, net ging het eindelijk lekker in een potje met allemaal houten huisies :p
    veel oefenen en dan kijken waar we eindigen :)

    kan iemand mij trouwens uitleggen:

    (spoiler..)

    als je naar dat vliegveld gaat met die zakarev ofzoiets, dan maai je al die mensen neer, uiteindelijk kan je ontsnappen, maar die vent schiet een kogel in je, en dan komt er een filmpjje, staat er in de krant dat 1 kogel heel het land gek maakt (rusland) maar ik snap niet hoe dat kan, kan iemand me dat uitleggen? (a)
     
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Jij bent als Amerikaan undercover gegaan bij Makarov z'n terroristische bende, hij weet dit dus en schiet je dood. Waardoor de russen denken, dat de Amerikanen dit zijn geweest en de oorlog dus wordt verklaard
     
  7. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zegt hij dus ook in de lift: "No Russian". Oftewel geen Russisch spreken.
     
  8. Wallybal

    Wallybal Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de SP nog niet eens opgestart alleen nog maar MP gespeeld.

    Maar na het lezen van de verhalen hier gaat het wel kriebelen moet ik zeggen :)
     
  9. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ok thx mannen :D
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Gisteravond ook de game uitgespeeld op Veteran, Ik vond hem best wel simpel. het moeilijkste stukje was deze
    Je moet in een missie binnen een bepaalde tijd bij de Submarine zijn. Je hebt 2 minuten de tijd. Na wat vloeken en schelden is het na 2 uurtjes toch gelukt
     
  11. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lukte me echt na 3 tries ofzo. Ik vond dat safehouse beschermen enorm kut. Moest eerst de sweetspot vinden voordat ik het echt een tijdje volhield.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou vandaag het spel uitgespeeld in 6 uur 40 min :). Veteraan had toch minder moeilijkere stukken dan ik had verwacht.
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vraag me toch af waarom de singleplayer zo gigantisch kort is.. terwijl er RPG's die worden gemaakt door een kleiner team dan de 100 man die hierachter zitten en games maken die over de 100 uur singleplayer bevatten met weet ik wat voor opties allemaal...
    terwijl CoD, gewoon één grote scripted actie is.
     
  14. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    RPG's hebben vaak geen Multiplayer waar ook een hoop tijd in gaat zitten wil je dit goed krijgen :) In RPG's kunnen ze zich volledig storten op de SP
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Hoe kan je dat vergelijken? Er is nooit een shooter geweest die ook maar in de buurt komt van de speelduur van een traditionele rpg. Misschien half life, waar je 20 uur mee bezig was.

    Daarnaast komt er bij een shooter veel meer techniek bij kijken.
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag na gebanned te zijn mijn leven gebeterd en een MW2 limited edition gehaald :D.

    265 euro voor 250gb hdd, limited 360, game en 2 controllers is echt een koopje.
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik ga ook beginnen nu met Modern warfare 2 , net binnen gekregen _O_
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die missie in die sloppenwijk (na het vliegveld) is wel zo iritant. Waar moet je in godsnaam heen?

    Dacht dat de respawn er niet meer was -.-
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt een kut level. Zoniet het kutste. Je moet gewoon zoveel mogelijk rushen, als je te lang stil blijft staan komen er alleen maar meer en meer vijanden.
     
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    hah! die heb ik net achter de rug. Je moet inderdaad gewoon zsm vooruit bewegen. En zoveel mogelijk enemy's skippen door middel van flash/stun grenades gebruiken. Daarneest schoot ik na een tijdje maar met shotgun, rent sneller en als je em goed gebruikt is het een 1 shot kill alleen is het reloaden dan weer wat lastiger.

    waar je heen moet?

    Je zit iemand achterna dus zoek naar de white mark (follow/capture volgens mij) en die richting op gaan. Voor mij was het een echte trial and error missie, na paar keer de verkeerde richting te nemen kwam ik uiteindelijk bij de goede :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina