1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Waarschijnlijk heb je iemand ge-avenged?
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Welke wapens kun je dit keer goud krijgen? Of helemaal geen? Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien. Wie is er al met een maat aan het headshotten?:+
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 14/15 atm. Shit, soms gaat het echt snel. Had net een potje waarin ik 14.000 EXP kreeg xD.

    Moest ook HQ doen tegen een clan en dat was dus echt GAY! Een iemand had via Akimbo double shotguns :emo:, en toen de HQ op een echt irritante plek was gingen ze hem ook niet cappen maar ons steeds afknallen. Je kon via 3 ingangen naar binnen maar via twee ingangen op de begane grond werd je zoiezo via boven/andere kant doodgeknald en bij de andere ingang (via het dak) stond er altijd iemand klaar met een shotgun om je van achter neer te schieten.

    Slecht voor m'n k/d maar kreeg zo wel fucking veel EXP want had zelf alsnog iets van 30 kills :D. En i <3 UAV'S, free 50 EXP :9
     
  4. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gebanned door mijn bio. Omdat ik 2 middelvingers erin had staan. Echt een tering bedrijf is microsoft. Eerst bannen ze me omdat ik SNOWFLAKE heette, nu dit. Morgen bellen, en himmel de huid vol schelden als ik iemand hoogs aan de lijn krijg, die mij niet wilt onbannen.

    En er lopen nog genoeg armoedzaaiers rond die hem gemod hebben. En die bannen ze dan niet.

    Ik ben gestopt met een ratio van 2.79. Over 2 weken kan ik weer verder.
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je in hemelsnaam twee middelvingers in je bio zetten? Lijkt me nogal logisch dat je daar een ban voor krijgt. :)
     
  6. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, t is gewoon een grapje. Heb gewoon tekens geplakt en daar kwam een middelvinger uit. Net alsof het een schande is voor de kleine kinderen, die dat spelen. Ze zien bloed, ze horen scheldwoorden. En ik word gebanned om dit? Voor 2 fokking weken. 1 week per vinger.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapje of niet, het is algemeen bekend dat mensen gebanned worden als er fuck etc in hun profiel staat. Denk dat dit daar onder valt :+.
     
  8. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 2 vrienden van mij uitgeflikkerd door Microsoft omdat ze een omgebouwde xbox hadden. :lol::thumbs:
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    En ja hoor het begint weer.

    Ging vandaag van 2,70 K/D naar 2,61, omdat je van die idioten hebt die na 4 sniper schoten nog steeds blijven staan (Fantastische hit detectie) en je dan vervolgens snipen met hun assault rifle vanaf hun lelijke camp spot.


    Het run en gun is totaal weg uit het spel, het gaat puur om wie het lelijkste plekje kan vinden en er zo lang mogelijk kan blijven zitten met zijn vriendjes en lekker killstreaks halen.

    En dit vindt ik gewoon ruk, want de laatste paar dagen had ik echt gewoon een feest online maar vandaag was het gewoon 1 groot camper gedoe met zoals altijd de Amerikanen voorop.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oke f nog een vraagje want 2 weken kon die nog niet beantwoord worden. Moet je voor elke wapenclass de PRO unlocken of geldt dat gelijk voor elk wapen en elke class?
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, een goede pot met NL's is wel über.
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk gaat het nu wat beter online, laatste potje had ik al 25 kills en 4 deaths :). Kills maken met die AC130 is zo makkelijk 8)
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand nog te porren voor een potje online met mij? :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net uitgespeeld....

    Tjonge, wat een spectaculaire scenes. Dit is gewoon inderdaad bijna een film gewoon. Het is geen COD meer, en dat bedoel ik niet negatief. Dit is echt een spectaculaire actie-game die gewoon net als een film is zeg maar. Een non-stop action film. Hoe dan ook....qua verhaal is het nou gebeurd voor Modern Warfare of zal er een vervolg komen?
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb nu 1121 kills en 1122 deaths:+
    Hoe dan ook nog één potje, of me K/D nou boven de 1 uitkomt of niet..
    Spannund

    Edit://

    Yeah!! 10-4 :D

    Na 10 uur online, level 33 en meer dan 2250 kills/deaths heb ik de magische grens van het K/D bereikt: 1.0!
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    MS is goed bezig :)
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb vandaag echt veel mw2 gespeeld, en ik ben er achter dat mijn voorkeur toch echt uit gaat naar Free For All, lekker op die kleine tot middelgrote mappen spelen(ik haat grote mappen). Ook de M16A4 unlocked en ik vind die net als de Famas erg lekker spelen, 1 goede burst op het hoofd/hart? en hij is dood.

    Nadat ik met hetzelfde groepje mensen iets van 7 potjes had gedaan en de game winning kill werd laten zien(me!!) sprong ik met een jumping headshot over een muurtje. Hierna ging iedereen zomaar uit de lobby :+

    Als mensen me willen toevoegen mag dat, maar wel even zeggen of je van XBW bent(hint O-)) Ik ben een stuk minder goed in team matches dus ik ga wel eens negatief :'-(
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Capture The Flag vind ik een beetje tegen vallen. Dan maar gewoon Ground War want 12 man is veel te weinig. 18 man is baas.
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    campen is laf en een beetje CoD speler weet dat het online absoluut door niemand op prijs wordt gesteld. een camper trick is overbodig, het vereist totaal geen skills om te campen, je zoekt een hoekje en wacht net zo lang totdat je iemand neer kan schieten.
    jouw truukje werkt maar 1 keer, had ik ook in afghan zo'n irri campertje die dus in die bunker een spawnpoint had, ben lekker daar blijven zitten en elke keer dat hij spawnde was hij ook weer dood.

    ik heb een hekel aan campers.

    gister in die map die ook in cod 1 of 2 zit. iedereen wil in het midden in die mijn zitten. goed, wij zaten erin en de tegenstanders met zijn zessen de hele tijd bij 1 ingang proberen binnen te komen. ben ik omgelopen en heb ze allemaal heel vriendelijk een mes in de rug gedrukt:+. conclusie, hele team uitgemoord.}:]
     
  20. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    PRO geld voor alle Classen. Dus je hoeft per perk maar 1x PRO te halen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina