Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ben ook tegen de blight bezig, 1 probleem heb geen mages meer :mad:

Verraders!!!

Edit:

Moet wel zeggen zo aan het eind kreeg ik toch wel vaker de neiging om maar lekker evil te gaan doen, volgens mij kan je dan echt veel gavere powers unlocken.

Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  2. Ashavan

Ashavan Guest

ik ben benieuwd hoeveel effect het heeft als je veel investeerd hebt in de alliance in de vorm van dingen die ze nodig hebben zoals geld, runes, gems en zo.

3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zou het niet weten Ashavan ben er ook wel benieuwd naar, zeker omdat ik eerst dacht dat het goed verzorgen van je maten ook niks uitmaakte maar dat bleek later ook nog al anders te liggen. Nu er al 2 weggelopen zijn :mad:

Edit:
    Niemand die hier meer post dus edit ik maar even in plaats van nieuwe post nu net voor het eerst door het verhaal heen, geweldig! Heb nu al zin om het verhaal opnieuw te doen en te kijken hoe de wereld er dan uit komt te zien. Heeft me trouwens 40u gekost, en heb gewoon al meer dan 60 uur erop zitten.

Denk niet meer dat het oblivion uren zal verslaan maar het komt ver, en eerlijk te zijn heb ik echt maanden de xbox amper aangeraakt. Sinds deze zomervakantie alleen nog af en toe fifa tegen vrienden gespeeld en verder niks. Dus blij dat ik hem weer een keer goed heb kunnen gebruiken.

Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  4. Ashavan

Ashavan Guest

Vond het wel een gaaf eind van de game. Zeker omdat je de opgebouwde allies kon oproepen terwijl je de stad door ging om de blight uit te roeien. Alleen jammer van de mages en hun friendly fire. Vind de Blight zelf qua formaat ook best klein uitvallen, maar ik ben dan ook draken van Dungeons & Dragons gewend met enorme formaten.

Toch een apart eind waarbij ik nog een aantal keuzes moest maken. Ook al zou het effect van die beslissingen pas effect hebben na het eind toch zat ik er een paar minuten over te peinzen wat te doen. Zo raakte ik Allistair kwijt uit me groep en kwam Morrigan met een apart verzoek de nacht voor de oorlog.

In het laatste gevecht speelde ik meer met Wynne om iedereen volledig gebuffed en healed te houden, want er vielen veel rake klappen. Gelukkig kwam de Death Hex en Mortality Hex van Morrigan goed van pas om van elke gewone hit een critical te maken. En Wynne was in staat om de Blight voor een 5-tal seconden per keer te vangen in haar Petrify spell. Morrigan kon de Blight af en toe compleet in zijn plek bevriezen om nog wat tijd te winnen voor klappen uit te delen en ze hield hem de rest van de battle in een vertraagde staat.

Als vervanger van Allistair had ik Ohgren de berserker dwerg naast mijn dwerg gezet. En tijdens het gevecht riep ik hulp van dwergen krijgers in. Het werd dus een dwergen feestje op het eind :D

In totaal dus 55 uur met dit personage gespeeld, lvl 18-19 op het eind en iets van 92% van het spel verkend en voltooid.

Nu ga ik eens kijken om wat tijd in Risen te stoppen. Had hem een paar dagen gekocht voor DA:eek: en al een begin in gemaakt. Tegen de tijd dat die game uit is zal ik wel weer zin hebben om een nieuw DA:eek: personage te spelen, want nu is het irritant en ren ik door de game en skip cut scenes omdat ik toch wel weet hoe/wat. Dus even een mentale reset nodig hehe.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2009
  5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Iemand nog een tip hoe ik m'n members te vriend kan houden? De witch uit het bos(ben ff d'r naam kwijt) wordt steeds boos op me als ik iets goeds doe! En als ik met haar praat wordt ze ook altijd boos op me! XD

6. Ashavan

Ashavan Guest

Heb ik geen probleem mee gehad. Op een gegeven moment vindt je een Golden Mirror. Geef dat maar aan haar. Als je al redelijk bevriend met haar bent krijg je een verhaal te horen hoe/wat. En zo niet dan krijg je het vast wel te horen zodra je het geeft.

7. BabyKing

BabyKing Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil het spel ook beginnen te spelen maar heb bij gamehubs besteld en wacht nog steeds tot die binnenkomt. Heeft nu 8 dagen geduurd en het kan nog 6 dagen duren.

Heb in die tussentijd Mass effect en resident evil 5 uitgespeeld dus ben redelijk door me spellen heen.

Nu maar hopen dat zeuren helpt en dat die vandaag nog binnenkomt :p

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb met haar ook nooit echte problemen. Ze is nu +95 (Adore). Ik hoop wel dat ze bij de 100 van me houdt :cool:.

Maar een tip die ik je kan geven is: geef cadeautjes. Hier kun je zien welke veel + erbij geven. Verder moet je als je met members praat, het altijd met ze eens zijn(ook al ben je dat niet).

9. Ashavan

Ashavan Guest

Ik heb haar me dwergen love laten voelen toen ze iets van 80% stond. Toen was de kiss optie mogelijk. Na een paar keer vond ze het niet eens meer erg om in het openbaar te zoenen. Vervolgens moest ik terug naar kamp en vroeg ze me in haar tent. De avond voor het gevecht tegen de blight wilde ze weer om zwanger te worden.

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Haha nou bij mij waren morrigan en wynne beiden uit me party weggelopen, gewoon de blight zonder enige mage moeten doen, heb maar ?Leliana? als ik het goed type meegenomen als long range attacker. Heb wel alle area's bezocht in de game en eindigde met lvl 20.

Zit eraan te denken om blight overnieuw te doen en laatste keuze net iets te veranderen maar misschien leuker om overnieuw te beginnen en andere keuzes te maken. Nouja vandaag amper tijd om te spelen dus moet zondag maar kijken hoe en wat.

Moet wel eerlijk zeggen vond de final boss matig sterk, had meer moeite met
    Flemeth & die draak bij sacred urn

Nog een leuke spoiler voor mensen die op een andere manier uitgespeeld hebben en geen zin hebben om nog een keer te spelen:

Wanneer je de sacred urn vernietigd hebt en je hebt dat niet tegen die researcher gezegt dan, pleegt ie later zelfmoord wanneer niemand hem meer geloofd

11. Ashavan

Ashavan Guest

Ik had Flemeth haar grimoire gepakt, maar haarzelf met rust gelaten. En die andere draak gaf me geen problemen dus geen gevecht mee gehad. Wel gaaf dat ik als nobele dwerg uitgeroepen werd tot Paragon en heir to house Aedecan werd met alle rechten terug die verloren waren. :D

Tegen de Blight merkte ik wel een soort bug/cheat. Als je gewoon met die ballista's blijft knallen en die opgeroepte troepen de Blight confronteerd...dan kun je hem vrij makkelijk doden. Wynne hele tijd healen. Morrigan had haar Glyphs of Repulsion bij de trap. En degene die toevallig toch bij de ballista kwamen werden neer gehakt door Ohgren de berserker. In de tussen tijd zat ik gewoon met de ballista te knallen :p

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2009
  12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan je in dit spel underleveld raken? Met sommige gevechten heb ik echt moeite en ik speel op normal.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Nee heb de indruk dat alles naar jouw level aanpast.

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Net die urn quest voltooid en wat zijn die draken sterk :eek:. Tegen een High Dragon maak ik geeneens kans :mad:.

Nog maar de 3de keer dat ik deze game speel en telkens is het toch al een sessie van 5 uurtjes geweest. Zijn maar zéér weinig games die mij zo geïnteresseerd kunnen houden.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Welke levels zijn jullie allemaal en hoe lang hebben jullie gespeeld?

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Aha, daar zijn dus die gifts voor! 8)

Oke, dan ben ik gewoon erg slecht. Ik snap nog steeds niet hoe het spel werkt en hak er maar een beetje doorheen. :cool:

18. Ashavan

Ashavan Guest

Me social pagina geval met al me personages dusver
    http://social.bioware.com/playerprofile.php?sku=dragonage1_xbox&nid=2274166131
    Me dwarf champion is uiteindelijk lvl19 geworden volgens die pagina :D

Heb nu alle opening stories gespeeld. Moet kiezen met wie verder te gaan...
    Stads elf dual weapon assasin?
    Dalish Elf Ranger?
    Human noble dual weapon bard?
    Dwarf commoner dual weapon warrior/berserker?
    Human necro-mage/arcane warrior?

Wat me trouwens opvalt bij die Dual Weapon personages. Hun wapens zweven in de lucht bij hun rug en zijn nergens aan bevestigd ofzo. Beetje vaag.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2009
  19. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in Redcliff en ik doe gewoon aardig tegen de mensen en help ze enzo maar Sten en Morrigan blijven maar disaproven, dat schiet niet echt op als het zo door gaat gaan ze dalijk weg , Sten maakt me niet zo uit maar Morrigan wil ik wel behouden, tips iemand ??

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hmm je kan veel kadotjes gaan geven? Volgens mij de enige manier om als goede samaritaan Morrigan blij te maken :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina