[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan julie Prestigen? Zit zelf nog te twijfelen...
    Ik vind het trouwens erg gay dat Team Tactical 3rd person is toegevoegd maar regular niet. :mad:
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is regular dan?
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    First person? :9
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Scores posten... Pfuh :p Zal voortaan wel m'n phone erbij houden :p

    Maar na ruim een dag spelen nu level 59 :)

    Nog 1 nuke en dan heb ik er 10 gehad. Weer 10.000xp punten erbij :thumbs:

    Tot nu toe nog steeds favo ;

    M16A4 + Holographic

    En uiteraard 50. call silenced (of thermal, ligt beetje aan de map).
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

    wow das echt veel. Ik heb Nuke niet eens unlocked. Hoe krijg je zo snel een 25 killstreak? 9 van 10 keer als je uberhaupt zoveel kills hebt is de match afgelopen
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Speel Domination.
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat is Holographic?

    Vond pas zo'n nice interactief filmpje van de nuke, ff zoeken.

    Edit://

    Hier het interactieve filmpje:
    [yt]v6-E8hEDfSs[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  8. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette game. Word alleen ziek van die helicopters en vliegtuigen. Kan er zo weinig tegen doen.

    Iemand nog tips over hoe je het beste die mannen met die schilden kan killen. Kost me zoveel onnodige munitie steeds??
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  9. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Granaat / flashen / shotgun / op de voeten mikken als ze lopen.. Ik had laatst eentje een Semtex op zijn schild gegooid bleef die mooi plakken.. daar kan het schild ook niet tegen..:9
     
  10. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Equip de stingger en die bastard helicopters en vliegtuigen zijn met 1 schot naar de tering.
    De enige die echt best lastig zijn, zijn de streaks die flares afknallen en me raket ze dus mist.
     
  11. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    bij de AC130 ben je opzicht best wel kansloos, beste is gewoon in een huis schuilen (campen lol) tot die weg is..

    dat ding is ook zo overpowered al schiet je 20m naast je raakt gewoon..
     
  12. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, de AC130 is echt een pijn in de aars, hij blijft volgens mij minder lang rondhangen dan de andere killstreaks maar dat ding kan nog steeds 2 keer je volledige team ombrengen.

    Iemand daar misschien nog tips voor? Om die AC130 uit de lucht te beuken?
     
  13. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja beste lijkt me dan toch vanuit een huis (raam) op dat ding schieten

    hij heeft geloof ik 2 flares dus de eerste 2 raketten die je zal schieten zal niet helpen als je TDM speelt ff doorgeven dat iedereeen zn launcher moet nemen ofzo lulz
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowiesow geen team deathmatch. Als je veel kills wilt domination of HQ spelen.

    Heb op de 7 kills de attack helicopter of op de 9 een pavelow. Daarna op de 11 kills een AC130 of een choppergunner. Net een beetje waar ik zin an heb. Alhoewel bij een goede tegenpartij de chopper gunner zo neer is.

    Zodra je de AC130 of CG heb dan zit je zo tegen de 25 kills aan en dan is het bombs away :)

    Holographic is hetzelfde als de red dot sight, alleen als je snel beweegt gaat je vizier óók mee. Het scheelt weinig maar voor m'n gevoel gaat dat veel lekkerder als met een RDS.

    Veel stingers erop af knallen. Javelins hebben ook meer nut heb ik het idee maar of dit ook écht zo is weet ik niet 100% zeker. EN idd zoals acisiz al melde heeft hij flares (of dit er ook 2 zijn weet ik ook niet 100% zeker maar goed) dus de eerste paar zullen niet raken. De flares gaan automatisch af.

    Daarnaast kun je idd gaan schuilen. Maar vanuit een raam knallen heeft niet zo heel veel nut. Als de AC130 in een goede vliegbaan zit word je zonder pardon er alsnog uit geknald.

    Attack heli en harrier zijn met 1 raket en wat kogels zo neer. In mijn team zitten er altijd 2 die altijd launchers bij zich hebben om zo snel mogelijk UAV, Counter-UAV, Choppers, Harriers of zelfs care packages heli's uit de lucht te knallen.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    *dubbele post, my bad*
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  16. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het flashen eens proberen. Andere opties al geprobeerd. Nadeel is ook dat ze meteen dat schild aan de grond zetten als ze me zien. Soms ook nog met 3 a 4 tegelijk echt frustie. |:-
     
  17. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had voordat cod6 uit was gelezen dat ze ook iets met clans gingen doen...
    Maar ik zie daar niks van, er is ook geen teamtactical meer!? Weet iemand hier iets van
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel soms een paar schilden gezien maar 3 a 4 tegelijk? Dat heb ik nog nooit mee gemaakt.
     
  19. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie ze meestal met 2 man tegelijk, maar al verschillende keren gehad dat gasten met dezelfde clantag dan met 4 a 5 man tegelijk komen. Dan kan je alleen nog maar hard wegrennen.

    Maar misschien heb ik gewoon pech gehad dat ik bij hen in de servers terecht kwam ;)
     
  20. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Deden wij ook met 6 mensen met shields hahah was geniaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina