1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sinds ik een 50Mb/sec verbinding heb wil ik daar ook optimaal gebruik van kunnen maken.
    Helaas gaat draadloos G maar tot maximaal 23MB/sec ( optimale opstelling).
    Onder mijn audio/video meubel zit nu een 8poorts Switch en kan alle apparaten in het meubel voorzien van een utp-kabel.

    Werk alleen nog met mijn iPhone en Asus H1000 draadloos.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Maar goed ook wifi gerbuik je alleen voor mobiele apparaten .. draad voor vaste apparatuur.. tenzij het N is ;)
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nah als je alle vaste apparatuur een Gbit netwerkkaartje heb kan daar geen draadloos tegenop 8)
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Toch begrijp ik niet veel van dat draadloos. Als ik iets download met de internetkabel, dan gaat dat met ongeveer 850 kb per seconde.
    Ga ik iets via mn netbook downloaden en dan dus draadloos via 1 lullig klein antennetje dan gaat dat met....850kb/s??

    Ook kom je gewoon draden etc te kort wat betreft internetkabels. Ik heb in mn gamekamer al een xbox360, een PS3 en daar komt mn tv er ook nog bij.
    Gelukkig zal ik dat niet echt gaan gebruiken bij de tv en maar heel soms bij de PS3 en dus verwissel ik de kabel wel ff als de PS3 een update moet krijgen.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat ligt meer aan de max. van je internetprovider ;).
    Als je dingen van computer naar computer binnen je huis gaat kopieren of streamen, wil ik wel dat dat een beetje snel gaat. En snel + wireless gaat niet samen. Wireless G kan bijvoorbeeld echt niet vloeiend HD materiaal streamen, daarvoor is het gewoon te traag.
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb ook nog zo'n kabel nodig! Is intussen alweer maand geleden dat ik elite gekocht heb, meteen MS gebeld voor een kabel maar nog steeds nix ontvangen... Is het iemand gelukt zo'n kabel te lenen van een game shop?
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Weet iemand in welke winkel ( mag ook webwinkel ) je het goedkoopst een Xbox 360 Elite kan kopen?
     
  8. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier zie je waar de Xbox 360 Elite het goedkoopst is bij webwinkels. Bij de Saturn (geen webwinkel) heb ik iets van 6 weken geleden € 233.- betaalt voor een Xbox 360 Elite. Ik weet niet of de prijs nog hetzelfde is.
     
  9. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He!

    ff vraagje tussen door, ik heb nog een oude xbox 360 die vanaf het begin uit kwam.

    heb hem dus aangesloten op mijn samsung 8 serie full hd met component (ziet er goed uit) maar is het nou beter om zon elite xbox360 te halen en dan met hdmi kabel aan te sluiten? is dat mooier?

    Ciaoo..:cool:
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat zal mooier zijn. :)
     
  11. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok,

    en als ik dan een nieuwe elite xbox haal kan ik dan mijn xboxlive account ook op die nieuwe gebruiken en ook nog op die oude xbox? (die wil ik dan op mijn slaapkamer zetten).

    en al mijn save dingen die op mijn oude staan kan ik die overzetten?

    Ciaoo
     
  12. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier, om mijn xbox games, zegmaar te streamen naar pc. terwijl ik aan het spelen ben. Ik ken de betaalbare manieren al. Ik zoek een gratis manier, haha geen zin om te betalen:$


    EDIT:

    Dan moet jij je hardeschijf van je oude xbox360 op je elite zetten. Niet moeilijk. Alleen de elite heeft 120 gb geheugen, en ik neem aan dat jou xbox dat niet heeft.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Justin.tv , je moet wel een paar (hardware) dingen kopen _O_
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox wordt momenteel gerepareerd. Ik heb van de helpdesk een dossiernummer gekregen. Waar kan ik deze invoeren? En is dit nummer bedoeld om de status van je console te checken?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Savegames en alles overzetten kan met transfer kabel, alleen is je oude HDD dan leeg. Daarna kan je op je oude Xbox je gamertag weer recoveren zodat je wel met je gamertag kan spelen, maar om op beide xboxen dezelfde savegames te hebben moet je gebruik maken van een memory unit.
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb er vorige week ook een aangevraagd, en daarbij gaven ze aan dat het binnen 14 werkdagen binnen zou zijn.
    Een maand is wel erg lang, zou even bellen als ik jou was. :)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij mij heeft het ook even geduurd. Ik zoek voor de zekerheid even bellen. Toen ik hem kreeg was ik alweer vergeten dat ik hem aangevraagd had :)
     
  18. Woopie

    Woopie Xbox360 Reparateur

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Is marketing bullshit, beide leveren 1080P en er is dus geen één verschil! Iedereen die jou dat wel wijs maakt, trapt daar in.

    Het zit hem in de aantal beeldlijnen/pixels en of je nu 1080p over een HDMI kabel stuurt of over een component kabel, al doe je dat over je schoenveter het blijft diezelfde 1080P ;)
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Nou, zo simpel is het nou ook weer niet ;)

    Het ligt nogal aan de tv. Zowel vga, componenten als hdmi kunnen 1080p doorgeven, maar toch kan je vaak verschillen zien.

    Componenten geven een warmer kleurrijker beeld, vga lijkt scherper maar doffer en hdmi geeft de scherpte van vga en de kleuren van componenten.
    Daarom moet je sowieso per aansluiting andere beeldinstellingen gebruiken.

    Sommige hdtv's geven een mooier beeld bij componenten dan bij vga en andersom, maar bij hdmi is het meestal het beste.
    Nogmaals: bij sommige is hdmi zichtbaar beter, bij andere zie je geen verschil.



    Sommige savegames laten zich echter niet kopieren via memorycard en ik weet niet zeker of je op 2 verschillende xboxxen dezelfde gamertag kan hebben. Het recoveren duurt al zeker 30 minuten hoorde ik.
    Wat wèl zeker kan en veel makkelijker is, is gewoon als je op de andere xbox gaat gamen, je de HDD van de ene haalt en op de andere klikt. Dat doe ik zelf ook altijd.
    Heb je ook je savegames en je gamertag op de andere xbox (logisch natuurlijk).
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het klopt ferry dat het verwisselen van je hdd het makkelijkst is. Alleen ik wil wel toevoegen dat get recoveren ong. 5 min max duurt. Ik heb het al bij meerdere vrienden gedaan en het zal alleen een half duren als je een verbinding van 1kb per sec hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina