DTM Racing Driver, hoe bevalt ie???

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 28 mrt 2003.

1. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar moet je echt zo'n 110 meter van te voren remmen en als je dan toevallig dat heuveltje meeneemt vlieg je er nog uit. Dat heb ik ook bij die hairpin op Hockenheim long en die van de Nurburgring.

2. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    die op de nurburgring is niet zo heel erg want daar kan je echt heel veel auto's inhalen maar die andere wel, vooral die op oosterijk, die is echt niet leuk. en daar haal je er ook niet zo gek veel in.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ja precies...er ligt net een heuveltje vor waar je over vliegt en dat je dan met je wielen in de lucht komt waardoor je niet kan sturen...dat is ook in die snelle bocht die erna komt...als je dan de binnenbocht pakt volle snelheid..dan buts je ook een beetje...net genoeg om van de baan te schieten en daar in die grindbak te belanden...dus die bocht neem ik voortaan heel secuur ;)

4. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    grr... ik wil dit spel ook.. cker nu ik dit allemaal hoor :D

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    zeker doen..top game!

zeker aanschaffen...

ik zat er al een half jaar op te wachten...en het is een topper...een paar hele kleine minpuntjes...maar ach...die vallen nauwelijks op...

klasse game..dus ik zou 'm zeker kopen als ik jou was

want ik heb er iig absoluut GEEN spijt van...8)

Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Wow, net weer ff gespeeld

Ik reed 4e op hockenheim (DTM) in de laatste ronde. De 3 auto's voor mij waren aan het knokken voor de punten TOTDAT er 1tje de ander iets te veel duwde en ze alledrie in de slip raakte.

1tje raakte met zijn achterkant een bandenstapel en werd de erg hard de weg op gelanceerd wat een kettingreactie gaf. De andere 2 werden geraakt en voordat ik het wist was het te laat en kon ik dus absoluut niet meer remmen. Ik raakte 1 auto met mijn linker zijkant en ik werd gelanceerd!!! Ik vloog gewoon de lucht in en toen ik lande volgde een mooie 3-dubbele salto......
    Brokstukken vlogen in het rond en daar lagen we dan met zijn 4'en in de grindbak.

Resultaat: Vooras gebroken waardoor ik niet meer kon sturen en dus de race moest cancellen.. Aan de ene kant had ik zoiets van shit geen punten, maar ook was ik overdonderd van wat er was gebeurd, ik had gewoon 1 van de vetste crashes die ik ooit in een game heb gezien meegemaakt.... EN DAN IS HET DUS SHIT DAT JE DE REPLAY NIET KAN SAVEN!!!

Laatst bewerkt: 4 apr 2003
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    gehehe 8) 8) 8)

dat is zeker gaaf...ik heb ook heel vaak dat ze voor mij liggen te knokken met elkaar...en dat ze dan elkaar duwen en van de weg spinnen...altijd lache!

8. tupaclives_on

tupaclives_on Xboxer for life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m sinds vanmiddag en k vind m echt super goed. hij rijd lkkr en het zijn super mooi graphics. gewoon een super goed spel

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die 2de Chamionship ontiegelijk moeilijk. Bij de DTM klasse reed ik gelijk de eerste keer naar 54 punten, maar bij de rest lukt het me niet echt. Vooral die ronde circuits uit de VS niet.

Waarom doen die bonuscodes van gamewinners het niet bij mij?? Alleen Sim en Damage doen het, maar doe wil ik niet persé.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    welke code bedoel je? heb je er 1 gekocht?

want SIM en DAMAGE heb ik ook...maar welke bedoel je van Gamewinners?

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ach, codes gebruiken is eigenlijk saai vind ik....

als die codes echt toegevoegde waarde hadden waren ze wel zo in het spel gemaakt, zonder dat je allemaal moeilijke dingen moet ontoetsen enz...

12. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die bonuscodes die bij Gamewinners staan. Die codes krijg je via Gamefaqs(link naar gamewinners). Maar ze doen het bij mij niet.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    heb net op gamewinners.com gekeken

en die codes ga ik dus niet gebruiken

dat zijn All Cars en All Tracks cheats..dat is super saai...ik wil ze gewoon fair and squar winnen :9

14. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al gebruik je ze ze doen het toch niet:p.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    heb je alle keuzes geprobeerd?

want er staan 3 mogelijkheden voor elk resultaat...

16. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    aan de ene kant wil ik dit spel kopen maar aan de andere kant vind ik sommige puur racespellen saai bijv. alleen maar racen

Laatst bewerkt: 12 apr 2003
  17. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    De game is zalig, vooral de story mode boeit enorm, zeker als je alles wint 8)

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    dan moet je deze game dus kopen...hier zit een hele verhaallijn in verwerkt die prachtig is!

19. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt die verhaallijn ook wel vet. Het voegt zeker iets toe. Wil we weten hoe het afloopt. Alleen ik kom niet in die Lola Klasse:mad:. Moet nog 62 punten:p.

20. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    damn

krijg hem net binnen via de post van mijn gamesboer, kstop hem meteen in m'n x-doos en waag eens een kans in een quick race: DAMN WAT EEN GAAR SPEL, was het eerste wat door me heen ging. de wagen wiebelt op de baan als je stuurt, en de verhouding van de grote van de baan en de auto klopt volgens mij van geen kant.

K8 misschien ligt het aan de quick race optie ofzo, misschien niet goed uitgewerkt of weet ik het, dus kstart zo'n seizoen en begin een zo'n testrit: DAMN WAT EEN GAAR SPEL!! Nog steeds schuift die auto op een vreemd manier door de bocht en vinnik het schade systeem helemaal vaag. De botst op iemand voor je en meteen valt standaard je spoilers van je achterbak op steeds dezelfde manier!!

M'n eerste conclusie na 3 kwartier spelen is dat ik dit spel in de uitverkoop zet, maar daar ik games altijd meerdere malen speel voordat ik een eindoordeel vel, is er misschien een kans dat ik terugkom op m'n conlusie, will see!!

Groetjes

Laatst bewerkt: 15 apr 2003

Deel Deze Pagina