1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is toch veel geld :+
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    cheaten????????????//// das voor watjes:cool: vind k, ik heb nog nooit een cheat ofzo gebruikt in morrowind.
     
  3. p1m

    p1m Guest

    me neither me zus btw wel..

    neemt de lol wel weg vind ik.
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand trouwens hoe je aan dat zwaard: Goldbrand komt?
     
  5. Da Mo

    Da Mo Unseen, Unnoticed

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaten bij morrowind is juist goed
    het is niet echt cheaten van alle wapens (yeah right)
    ofzo of level 100
    maar meer om je levens bij te vullen
    voor als je een critical hit krijgt van iemand en je hebt al even niet gesaved ben je duz echt vet DOOD
    en als ik ergens een fakking hekel aan heb is het dood gaan en helemaal overnieuw spelen.
    Duz nie dat je het altijd moet gebruiken maar meer bij vijanden die moeilijk te verslaan zijn vor jouw character.
    Guards etc.
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    hehehehe, ik moest zojuist iemand redden uit de ministery of truth (een dissident priest) en dat mens die de deuren daar bewaakt en je de sleutel geeft, om er in te komen, zei
    "you have our faith, but don't shed ordinator blood"
    doordat ik dat WEL deed ben ik gewoon 4 levels gestegen!!!!!!!
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, ikke. Dan moet je de shrine-quest voor Boethiah doen. Je vind dit shrine ten westen van de deadric-ruine die ten noorden van Hla Oad ligt. De shrine zelf ligt in de zee. Je moet met het hoofd van Boethiah praten om de quest te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2003
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ow ok thnx, ik had al veel overdat zwaard gehoord dus, maar t schijn dat je dat zwaard ook nog eens ken upgrade naar Bluebrand ofzo Of zit ik nu fout?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2003
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Had ik ook over gehoord, maar dat schijnt nogal ingewikkeld te zijn. Daar staat meer over op de UESP site.
     
  10. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik weet niet wat dark ryder allemaal doet maar bij mij zijn alle ordinator aardig en alle guards ook dus als je de baas bent van tempel en imperial legieon dan vinden ze j wel aardig en over dat zwaard en die quest ik heb die quest gedaan en dan gaat die gast dat beeld maken binnen en paar weken maar waar gaat hij dat beeld maken ik kan het maar neit vinden en dan paar weken zijn allang om en cheaten is niet leuk ook niet als je levens cheat doet dan moet je op dat lvl noch maar ff geen guards aanvallen
     
  11. Da Mo

    Da Mo Unseen, Unnoticed

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    lol je denkt toch niet dat ik ga wachten tot dat ik op level 50 ben om eindelijk is een guard aan te vallen???
     
  12. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    emmm, ik weet nie op wie je reageerd, maar ik heb er niets mee te maken... denk dat je iemand anders bedoelt
    bij mij zijn de ordinators ook allemaal aardig, nooit problemen mee gehad
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    ik begon over niet lieve ordinators, dus ik denk dat je mij bedoelt (Nosh_JSRF en Dark Ryder, lijkt erg op elkaar :p)
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij bouwt het beeld op Khartag Point, ten noorden van Gnaar Mok. Jammer dat je de bouw nu hebt gemist.
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ze zeggen ook dat er korte filmpies zijn in Morrowind, alleen ik heb er nog nooit een gezien, wie weet waar ze zijn, en wanneer krijg je ze tezien?
     
  16. <doggy>

    <doggy> kooool

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet een klein filmpje in de cavern of the incarnate, als je de moon-en-star ring pakt, verder ben ik dr nog geen tegengekomen
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ow ok, dus ze zijn er toch, maar ik ben nog niet begonnen met de mainquest, ga er denkvanmiddag meej beginnen.:D
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ow en nu nog ff een vraagje, ik ben voor die imperial knakker: Imsin the Dreamer in fort Buckmoth. zijn eerste missie aan het doen, maar dan moet ik bij ene Drinar Varyon in zijn huis een paar dwemer artifacts zoeken, en meenemen maar ik zie alleen maar Potten?????????/ wie ken mij helpen?
     
  19. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry dan heb ik je ff door de war gehaald oeps
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    heej..

    Ik heb ff een korte vraag:

    Ik ben nu in Vicec maar moet je daar wel heen.. ik bedoel.. gaat de mainquest daar verder?

    Alvast bedankt

    Furies
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina