1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PS3, Xbox 360 games!

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door AzriaX, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    azriax zie dat je om 19.33 uur online was hier dus ff een reactie zou fijn zijn
     
  2. AzriaX

    AzriaX Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, sorry jongens ik heb dit even gemist. Via PM is ook een stuk handiger dan krijg ik een popup. Nogmaals: ik heb de games al op de post gedaan zoals ook in de PM gezet, meer kan ik er niet van maken. Als ze er deze week niet zijn ga ik bellen naar de TNT, maar dat zou ik toch een zeer sterk verhaal vinden.
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik heb je gistermiddag een PM gestuurd, maar hier geen reactie op gehad, dus hierbij alsnog het verzoek om dit even te doen :)
     
  4. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Games nog niet binnen

    De games zijn nog steeds niet binnen..
    en ik begin chagrijnig te worden...

    Ik hoop dat je dit snel voor ons alle 4 kan oplossen
     
  5. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ook nog niets ontvangen : als je ze maandag echt op de post gedaan had hadden ze binnen moeten zijn : zelfs mijn bestelling uit engeland heeft er maar 3 dagen over gedaan
    als ik de enige was die hem niet ontvangen had , had het aan de tnt kunnen liggen maar nu ?
    zag trouwens in je vorige topic dat er ook een "probleem" met verzending was ; duurde daar max 2 weken lag aan de feestdagen volgens jou
    dus was is nu de reden dat de game nog niet binnen is ?
    bij geen bevredigend antwoord of helemaal niets ontvangen : meld ik je aan als onbetrouwbaar bij de trusted list
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ook ik heb mijn spellen nog niet binnengekregen. Ik blijk dus niet de enige te zijn.. Aangezien ik het geld vorige week heb overgemaakt verwacht ik de games wel binnenkort.. Dus graag met spoed even terugkoppelen wat de reden is en wanneer ik de games binnenkrijg. Iets vertraging hoeft geen probleem te zijn, maar dan wil ik wel zeker zijn dat ik de games binnenkrijg; (en geen smoesjes)

    Ik ga er dan ook vanuit dat je ze zsm opstuurt, want 4 bestellingen die niet worden ontvangen is geen toeval.
     
  7. DynaMite

    DynaMite Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Is maar goed dat ik het hele topic doorlas alvorens te bieden. Slecht nieuws zo te zien.
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ook hier nog altijd geen games binnen, tevens een probleem met de betaling dat nog altijd niet is opgelost, ondanks toezeggingen van jouw kant. Dat je reageert op PM's is ook onzin, ik heb je nu al meerdere PM's gestuurd, maar nog altijd geen reactie gekregen. Gelieve een snelle reactie, want het vertrouwen is op dit moment ver te zoeken.
     
  9. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    in het pmtje van vandaag :
    Hallo allen,

    Wat een gedoe allemaal zeg met deze deal. Heb al meer dan 100 deals gedaan op deze site, maar nog nooit zoiets meegemaakt. Nogmaals, de games zijn afgelopen maandag opgestuurd maar het slaat echt nergens op dat jullie alleen nog niets binnen hebben. Ik ben net naar het postkantoor geweest waar ik ze ingeleverd heb en ze hebben me daar verzekerd dat de pakjes woensdag uiterlijk geleverd gaan worden. Als reden gaven ze op dat ze een inbraak hadden gehad en ze bezig waren met de voorbereidingen voor de kerstdrukte. Onzin natuurlijk, maar dat is niet iets waar ik wat aan kan doen. Mochten de pakjes woensdag niet binnen zijn, dan stort ik al het geld terug naar jullie (waarna ik verwacht dat als de games alsnog binnen gaan komen ik het geld graag alsnog ontvang).


    en in zijn vorige topic op 4 mei 2009 :
    Beste mensen, zoals hierboven te lezen is komen mijn pakketjes te laat aan.. Ik kan jullie verzekeren dat de games wel gewoon op de post zijn maargoed ik kan me alleszins voorstellen dat jullie me niet op mijn woord gaan geloven, logisch natuurlijk. Ik verzend geen nieuwe pakketjes meer totdat ik zeker weet dat de mensen die al hebben betaald hun pakketjes daadwerkelijk ontvangen. Mocht het echt zo zijn dat de pakketjes helemaal niet aan gaan komen (wat op z'n zachtst gezegd vreemd is), dan betaal ik het volle bedrag terug aan die personen. Nogmaals, lijkt me sterk dat dit nodig is maar mocht het zo zijn, dan lijkt me dat de meest faire oplossing.

    daar heeft iedereen uiteindelijk de games toch binnen gekregen (ruim 2 weken later) dus ik geef hem momenteel het voordeel van de twijfel
    en 100 deals op dit forum lijkt me ook een sterk verhaal :)
     
  10. AzriaX

    AzriaX Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima dat je niet via PM reageert, maar in mijn topic (ondanks dat ik het nut er niet echt van inzie). Ik verwacht echter wel dat je ook zo netjes bent om de boel te rectificeren als blijkt dat de games inderdaad zijn verstuurd zoals ik al meerdere malen heb aangegeven. Dan erbij zeg ik in diezelfde PM dat ik het geld terug zal storten als de games niet geleverd worden en ik geef jullie mijn mobiele nummer om bij eventuele vragen/opmerkingen wat directer en persoonlijker contact met me op te nemen, om op die manier mijn 'eerlijkheid' wat kracht bij te zetten.

    En waarom zou 100 deals op dit forum een sterk verhaal zijn? Zie niet in waarom dat niet zou kunnen, aangezien jij zelf naar eigen zeggen ook al 90+ deals hebt.

    Nogmaals, ik snap best dat je niet blij bent met de situatie, dat ben ik ook allerminst. Verder snap ik niet wat ik er voor baat bij zou kunnen hebben om zolang te wachten met de games opsturen? Voor zover ik weet kan ik daar geen enkel voordeel bij hebben, het enige wat het oplevert is vervelende taferelen als dit. En daar is niemand bij gebaat.
     
  11. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het niet via pm gedaan omdat ik gemerkt heb dat je daar ook niet erg snel op reageert
    en natuurlijk rectificeer ik hier als alles nog goed afloopt
    en over de 100 deals : je hebt hier vanaf het moment dat je geregistreerd staat 2 verkooptopics gehad : de eerste stopte eind mei ; tel daar ong 20 deals en in dit topic ong 6 en zie verder geen berichten van je dus vandaar mijn conclusie dat 100 ietwat overdreven is
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  12. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    De games zijn binnen, in goede staat.

    Maar ik ga in de toekomst geen zaken meer met je doen.

    En ik meld dit niet via een PM omdat ik vind dat
    - iedereen moet kunnen lezen dat de games uiteindelijk gewoon zijn bezorgd (na 3 weken)
    - en iedereen moet kunnen lezen dat ik niet nogmaals het risico wil lopen op een vreemd verlopende deal
     
  13. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    game hier ook vandaag binnen " nog bedankt"
    - game zou 9 nov gepost zijn postkantoor : op vandaag ontvangen enveloppe poststempel 16-11-2009
    - was mijn eerste en zeker laatste deal met je (teveel gedoe en ergernis)
    - toekomstige kopers mogen hun eigen conclusie trekken als ze voorgaande berichten lezen
    groetjes ripley
     
  14. AzriaX

    AzriaX Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god, ik weet niet wat ik nog meer moet doen om een fout die niet eens mijn fout is te herstellen... Ik heb jullie verzekerd dat jullie het geld terugkrijgen mochten de games niet binnenkomen, ik ben er achteraan gegaan toen de games niet verzonden leken om te zorgen dat dit alsnog zou gebeuren (of ik in ieder geval zou weten waar het fout was gegaan), ik heb van één van jullie 80 euro teruggeboekt omdat diegene per ongeluk teveel had overgemaakt, ik heb mijn telefoonnummer doorgegeven met de boodschap dat als er vragen of opmerkingen waren je altijd kon bellen... en alsnog ben ik niet te vertouwen.

    Prima, maar dan is niemand op deze hele wereld te vertrouwen denk ik. Bedankt voor de deal en NOGMAALS excuses voor het ongemak.
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Excuses hier wel aanvaard. Toegegeven, de hele situatie was zeker niet ideaal, maar ik ben van mening dat je er genoeg aan gedaan hebt om ons op de hoogte te houden. Enige tip die ik je kan geven is om iets vaker het forum,d an wel je PM's te controleren, dan blijft de informatie wat vlotter doorlopen.

    Denk dat we nu wel weer eens ontopic kunnen gaan, niemand is erbij gebaat om hier nog langer bij stil te blijven staan, zeker nu de games binnen zijn.
     
  16. AzriaX

    AzriaX Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina