bestaande 20HD op een nieuwe 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ikliegniet, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ha gasten, ik kan voor een spotprijsje een originele HD kopen van een maat, hij kan 'm niet meer gebruiken op zijn 360 (vanwege een ban, heeft ie zwaar spijt van, hij heeft nu een nieuwe elite gekocht) nu heb ik zelf een legale 360, wat moet ik doen om de HD zonder problemen erop te zetten, ik heb zelf geen zin een ban vanwege die corrupte HD of zo. Hij stelde formateren voor, maar dan moet ie een serienummer invoeren van zijn eigen corrupte 360 en daar heb ik moeite mee. Ik wil een cleane HD zonder problems. :)

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hij kan toch de 20GB op zijn Elite aansluiten en dan de HDD formateren !?!?

3. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor je reply, maar ik had een typfout gemaakt, het moet 120gb zijn, En waar is die optie: formateren dan voor? Ik heb al zitten googlen kan weinig hierover vinden. En hij moet zijn serienummer invoeren bij formateren. Ben echt als de dood voor een onterechte liveban, vanwege een hard disk die van een gebande box afkomt, die nog niet eens van mij is.

Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Settings>System Settings >Memory.

Selecteer daar de Hardeschijf en druk op (Y).

[yt]nOYattd-sCI[/yt]

Jouw friend kan de HDD eerst op zijn Elite formateren en dan formateer je de HDD ook eens op jouw Xbox360 met jouw serienummer.

5. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Melbuuln , thanks Melbuuln, precies gedaan zoals je het omschreven hebt, alles werkt perfect. Wat mij betreft hoeft deze topic geen aanvulling meer, en kan op slot hoor, thanks!:emo:

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ben blij dat het nu opgelost is :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina