en nu kom ik weer niet verder , als je bij die lasers bent in de engine room schiet ik het groene licht uit en dan horen de lasers weg te gaan maar dat doen ze niet ik heb geprobeerd te bukken en op dingen te springen en gezocht naar een 2e groene lichtje want als ik op dat ding klim waar het usp ammo op ligt lijkt het of je boven het onderste groene lichtje nog een groen lichtje zit (jah het is een moeilijk spel ja)
In Hold.1 staat er 1 in zijn boxershort ja. Maar na 1 keer Tanker uitspelen zie je marines in Hold.3 in hun boxershort. Na 2 keer uitspelen (Tanker / Plant) heb je een zonnebril ja. Raiden's zonnebril is lelijk man. Hij lijkt dan net een nerd , nog erger dan Otacon. Snake heeft een relaxe bril.
Ik heb de easterggs weer upgedate, zie pagina 1. Nee man, ik zweer het je. Die boxershorts krijg je ook na 2 keer. Ik heb het al een stuk of 8 keer uitgespeeld en iedere om de 2 keer krijg ik weer de zonnebrillen én de marines in hun boxershorts in hold 3.
oke misschien is het een domme vraag maar ik stel hem toch: wat is het verschil tussen: tanker-plant, tanker en plant??
*zucht*, wat denk je zelf. Tanker is de tanker missie, plant is de plant missie. Tanker-Plant is eerst de Tanker en daarna de Plant.
Ik heb ook een vraag. Hoe beweeg je In de first person view?,en hoe reload je zonder dat je alle kogels opschiet?
Reloaded zonder je kogels op te schieten kan wel. Snel 2 keer R drukken, dan unequip en equip je je wapen weer. Dan is zijn magazijn weer vol.
o jiust jah, ik ben nog zo'n MGs n00b dus ik d8 dat mijn maximum kogels mijn resterende kogels waren! bijv: ''0/48'' d8 ik van ''ik moet nog 48 kogels hebben!''wtf! domme domme ik ook
Weet iemand waar ik de Usp gun kan vinden in de tanker-missie? ik heb me helemaal de pleures gezocht,maar ik kon 'm niet vinden, ik heb zelfs een x met olga gevochten met dat verdovingspistool,maar dat was niet zo'n groot succes...dus weet iemand waar ik 'm kan vinden?
*zucht*. Heb je ook wel eens Olga verslagen? Want weet je, je kan niet verder zonder haar te verslaan (tis niet zo van ik heb 1 keer met Olga gevochten) en raad eens wat je krijgt als je haar verslaat? Een USP! Srry maar ik vond dit gewoonweg een zeer domme vraag. Heb geduld, je zit pas op de helft van de tanker.
srry hoor, maar ik was bij zo'n zet van c4, en daar zei otacon dat ik een pistool moest vinden, later kwam ik olga tegen, en het enige dat ik kon beschadigen dat balkje onder haar health dus ik ging ervanuit dat ik een usp moest hebben toen ze mij neermaaide, maar nogmaals sorry voor deze (dan) domme vraag....