Xbox 360 Board Datasheet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Astennu, 26 okt 2009.

  1. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben op zoek naar de Datasheet van het Xbox360 Main-Board. Ik heb hier een Xbox360 board liggen waar een weerstand van af is. Even uit het hooft (R3P1).

    En ik wil deze proberen te vervangen. Heb alleen geen idee wat de originele waarde van dat ding is.

    Ik heb al gezocht. Ik heb wel een CPU pinlayout datasheet gevonden maar ik kan er geen van het moederbord vinden.

    Door het ontbreken van de weerstand krijg je standaard een RROD.

    Ik verwacht niet dat iemand deze heeft. Of de waarde van de SMD weerstand weet maar mocht dat wel het geval zijn hoor ik dat heel graag !
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik nam aan dat dit gewoon een toegelaten vraag is aangezien het gewoon gaat over het zelf reparen van je console, maar bij nader inzien kan ik me voorstellen met de strikte regels omtrent illegaliteit dat dit toch een beetje in de grey-zone valt...

    Sowieso denk ik niet dat er veel electronica self-repair fans zijn die hetzelfde antwoord wensen te weten, dus ik verwijder mijn antwoord hier even en zal je m'n reply gewoon even PM'en.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  3. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja dit is niet om em te modden. Maar de garantie was verlopen en hij was kapot gegaan. Dus dan heb ik zo iets van dan maar zelf proberen te fixen anders gaat hij de container in.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee inderdaad maar op het forum waarnaar ik verwees zitten blijkbaar niet enkel mensen die hun kennis van electronica gebruiken voor het herstellen van hun console, maar ook voor minder legale dingen, vandaar.
     
  5. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap em. Ik heb de vraag daar ook even neer gezet. Ik ben benieuwd. Anders ga ik een nieuwe Elite bestellen.
     
  6. yakumo885

    yakumo885 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    weerstand

    handig om de waarde van de weerstand te bepalen is naar de ringen zien. Ik weet nu niet of het ook op die weerstanden staan maak het kan zijn ;)
     

Deel Deze Pagina