Moto GP is da bomb, maar je kan natuurlijk niet heel de dag alleen maar gp-en Ghost Recon en Mech ben ik ff zat en UC heb ik geruild omdat ik UT2k3 op pc beter vind het probleem is dus dat ik nu denk WTF ik heb xbox live maar ik ben een thread aan het maken....komt er binnekort een LIVE game aan die volgens jou iedereen MOET kopen ? beargumenteren aub
halo 2 is natuurlijk live enabled en midtown madness gaat rocken no doubt....maar dat duurt nog zooooooooooo langggggggggggg....vooral halo 2
Weet je welke game ook da bomb word?Return To Castle Wolfenstein MET LIVE!!!!!! Dat wordt het helemaal
zet er bij wanneer de game ongeveer uitkomt en waarom je denkt dat het "the next shit" is...anders wordt dit gesloten als een opsom topic
zonder twijfel midtown madness 3! waarom? lekker rondkarren, beuken, chasen, racen noem maar op! dikke pret
Midtown Madness 3, vooral de cops en robbers mode zal denk ik veel uurtjes plezier gaan opleveren. Ben al bezig de kaart van Parijs en Washington te bestuderen ( de amerikanen hebben jammergenoeg wel 1 voorsprong)
Jah duhhh, die amerikanen weten tog de kaart van Washington uit hun hoofd. Die fransen hebbu ook een voorsprong met parijs. Beetje slim denke he, zoals mij
Zou dat, ken jij de kaart van Groningen uit je hoofd dan ? of die van Nijmegen ? Volgens mij kent niet iedere Amerikaan die stad uit zijn hoofd (niet eens kijkend naar de grootte ervan) dus...
wat de fok heb je eraan als je een stad uit je hoofd kent? je moet gewoon goed 90 graden bochten kunnen nemen.
Idd sturen is belangrijk oja en gas geven, gewoon rijden en mar zien waar je uitkomt (jij zou dat dan weten)