1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spybunny

    spybunny Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Zune HD

    Ey ik had zune HD al van de preview program maar nu hebben mn vrienden t ook..

    maar kb 1 vraag

    Wij willen samen een film kijken via zune Hd, Maar wanneer je een party start, en een film suggest, moet je dan beide die film kopen van microsoft points? of hoeft maar 1 iemand van de party die film te kopen en dat de rest kan meekijken?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    beide kopen
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Last.FM gratis voor Xbox live gold members, of moet je er ook echt een Last.FM premium account voor hebben?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat is voor mij ondertussen een reden geworden om meer en meer te gamen op mijn ps3. De 360 heeft idd zo ontzettend veel van die randdingen dat (al is het meer een gevoelskwestie) ik beter mijn ps3 kan aanzetten als ik ALLEEN wil gamen.

    Ik wil graag een dashboard lite waarbij ik alleen achievements bijhou en wat ander basic spul en die me niet of altijd onzichtbaar aanmeldt voor live waarbij ik geen notifications krijg.

    voor de duidelijkheid: het is volgens mij niet mogelijk om standaard als onzichtbaar in te loggen?
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    family options (oid)
     
  6. skyghene

    skyghene Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je krijgt geen melding dat je offline moet om een update te installeren?

    Ik zag ze namelijk al op m'n dashboard.
     
  7. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker wel (maar ik betwijfel of je dit bedoelt):

    Guide knop > Preferences > online status : zetten op appear offline.

    Dan ziet iedereen je off-line , terwijl je toch on-line bent.
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat weet ie waarschijnlijk zelf ook, maar zoals ik het lees wil hij graag inloggen als appear offline. Maar volgens mij kan dit niet..
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    KIJK nu gaat het echt wat worden, ik log in op Zune en wat schiet mijn verbazing, een nieuwe film,

    Harry Potter and the Half Blood Prince (2009) met Dutch Subtitles !!:eek:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat maakt alle crappy films die er nu op staan direct goed! :cool:
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha ik wist dat je er op zou reageren :+. Mooi dat er nu ook echt wat komt met NL ondertiteling, maakt het interessanter.
     
  12. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij blijft die instelling staan en blijf je offline (appear offline dan) als je inlogt.

    EDIT: Gevonden, ik had het mis, niet bij Preferences...sorry:

    Sign in.
    Click your Screen name near the top right with the rating and picture
    Click manage Profile
    Click Privacy settings
    Click On Line Status and set it to blocked.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Deze week:

    [​IMG]

    •Vault 101 Suit – 240 MS Points
    •Bethesda Game Studios Shirt — 80 MS Points
    •Fallout 3 Ringer Shirt - 80 MS Points
    •Vault Boy Shirt — 80 MS Points
    •Vault Boy Suit — 240 MS Points
    •Vault Boy Head — 80 MS Points

    Niet dat het me zou boeien, maar waarom geen Brotherhood outfit. :mad:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hey serieus? dan sign ik zeg maar altijd offline in? Want dat zou echt te gek zijn _O_ ga straks ff checken

    maar daarnaast zou ik in een volgende update het liefst mijn dash uit twee delen willen laten bestaan. 1 optie met alleen play game en mijn achievements op van die bladen ofzo en de andere met al die andere rotzooi er omheen en dat ik dan zelf bepaal welke ik opstart.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Was die update met Twitter, Facebook en Zune HD de grote update van dit jaar trouwens? En wanneer kunnen we die gratis game downloaden, Joyride dacht ik?
     
  16. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd wanneer de games on demand eens gaan zakken qua prijs want 30 euro vragen voor FIFA 2008/2009 is wel erg overdreven.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja.
    Is nog steeds niet bekend. :mad: Laatste wat ik gehoord heb is eind 2009... Misschien wordt het een kerstcadeautje? 8)
     
  18. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    nou het is zo ver. Ik heb gister (eindelijk) mijn limited edition mw2 pack opgehaald.

    Trouwens ik vind die Avatar die je moet aanmaken wel heel erg gay hoor. Ik zou het liefst een theme downloaden met de classic skin. En zonder die natte in mijn scherm :)

    P.s. niks tegen homo's overigens alleen hoef ik me er niet per se mee te associeren
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Xbox Live Video Marketplace coming to 10 more countries 'this fall'

    [​IMG]
    As far as we know, the kind of laziness which prevents you from visiting the nearest Blockbuster Video is a worldwide phenomenon. According to a press release (.doc link) dropped just in time for CES, Microsoft is catering to this global lethargy by opening up the Xbox Live Video Marketplace to ten more countries this fall: Denmark, Finland, Norway, Sweden, Netherlands, Belgium, Switzerland, Austria, Australia and New Zealand.

    Basically, if the Xbox Live Video Marketplace was playing Risk, it'd have a kickass lock on the Eastern Hemisphere.



    Aha, dus dat is blijkbaar iets anders dan de Zune Marketplace? :+ Ik dacht dat we daar al films hadden (al zijn het er niet veel)
     
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Films op Ziggo, films op m'n 360, films op m'n USB stick, films op m'n harde schijf, DVD's die rondslingeren.

    Genoeg films!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina