1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt je kijkt hier rond en 99 % van de posts gaat over de kill/ death ratio. Ik snap het niet zo goed, wat is hier zo opwindend aan? Ik heb er zelf één van 0.66 en dat komt omdat het spel soms net wat te snel voor mij gaat. Ik heb gelukkig wel gewoon plezier in online potjes. Ergens heeft het online toch iets raars, een combinatie van radar+campen, en dan weer verkennen en ergens blijven hangen.

    Soms mis ik de tijden van UT99, elkaar opzoeken en degene die de kill maakte was gewoon 't snelste. En ja er is UT3 maar daar is geen kip online :mad:
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Sinds gister speel ik het ook. Blijft verslavend :D
    Headset is wel kut.. Hoor bijna niks en kraakt als een gek, dus zal wel gelijk verrot zijn (COD Elite versie).

    Moet wel erg wennen aangezien ik de meeste CoD's op de pc kapot speelde.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vandaar. Je echode als een malle en we konden je inderdaad niet horen.

    Maar ik vind wel dat die chopper gunner overpowered is. Ik heb hem vandaag ook weer een paar keer gehad en je hebt er in no-time 20 kills bij. Ik denk dat dat nog wel aan wordt gepast. Of ze maken hem minder sterk of pas bij een latere streak. Want 11 is, imo, te weinig voor dat ding. Maar het is natuurlijk wel mooi meegenomen elke keer :)

    Ligt het trouwens aan mij of is die red tiger print meer roze dan rood? Bij COD4 was hij gewoon rood, hier is hij heel licht en die urban is roder dan de red tiger.
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 3 guns bij die AC130 hè?
    Weet niet of je het weet maar dat reloaden hoeft niet lang te duren, gewoon switchen en doorvlammen voor paar seconden, dan weer terug naar de huge bom.
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Hij moet gewoon met 2 dingen uit de lucht te krijgen zijn, ipv stuk of 3 meestal.

    Hij is bij mij trouwens rood;) Maar goed die harrier is ook al redelijk overpowered vind ik, eerst strike en dan ratelt ie altijd nog altijd flink wat lui af.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb jij al 150 headshots dan? Ik dacht dat je altijd alleen maar met een grenade launcher in een hoekje ligt te campen :+ Ik heb hem meestal wel met 1 Javelin al uit de lucht. Maar dan moet die Javelin wel die chopper goed raken en niet weer missen terwijl hij gewoon goed lockte. Dat ding werkt soms echt voor geen meter. Die harrier heeft wel de grote zwakte dat hij niet continu schiet en stil blijft hangen, dus dat is wel redelijk eerlijk op zich.
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs met noob tubes kun je headshots krijgen :+
    Serieus btw. Lucky match winning kill gehad door spastisch een noob tuub te lanceren en twas een headshot :lol:

    Red tiger vind ik prachtig ; Thans, heb hem alleen nog maar voor de 50. cal en de RPG :)
     
  8. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren splitscreen freeforall, allebei met riot shield. was gewoon domme humor, het duurde een eeuwigheid voordat iemand dood was.
     
  9. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand zin om vanmiddag paar uur ground war te doen ?:)
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja add me maar. Ik heb aardig wat tijd vandaag.

    Gister ging alles zo slecht joh. Geen een echt goed potje gehad. K/D gelijk achteruit :p Ach zo'n ramp is het niet hij is niet zo heel laag. Maar ik wil naar de 3.0 toe dus dan mag je dat soort potjes niet hebben.
     
  11. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je geadd
     
  12. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dilemma, of ik prestige mode ga of niet. Clanmatches kunnen nu toch nog niet, dus in 4 dagen ben ik wel weer level 40. Euhm...
     
  13. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    +1

    Maar er zijn zoveeel dingen die je kan unlocken en halen.
     
  14. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan nog lang geen Prestige maar ik denk dat ik niet in Prestige ga. Ik hoef niet per se een nieuw logo of een extra custom class. Ik denk dat ik gewoon voor alle challenges ga :D
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Sowieso prestige ga ik doen. Het is gewoon zo saai om de hele tijd lvl 70 te zijn.
     
  16. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus ook. Ik was niet in prestige gegaan als de M16 pas in level 65 er was bijvoorbeeld.

    Maar inderdaad, als ik lvl 70 ben dan voelt verder gamen in public beetje nutteloos.
     
  17. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Red tiger op een RPG? [​IMG]
    Bedoel je niet RPD. [​IMG]

    Red tiger vind ik trouwens niet super, loop altijd standaard zwart.
    Maar het is wel een beetje status, kan iedereen zien dat je al veel headshots gemaakt hebt.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  18. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je pics doen het niet. Je mag niet hotlinken vanaf modernwarfare247.com
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou haast bijna moeten gaan campen, omdat jij altijd mijn kills jat:+

    Maar ja daar heb je een punt;) Ik heb in totaal iets van 187 headshots
     
  20. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is A, ik zie ze wel...
    /edit dan maar zo
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina