Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb een paar maanden terug bij Gamehubs AC2 gepreordered. Alleen als ik nu kijk bij "My order history" dan staat ie er niet tussen. Kan iemand die hem daar ook besteld heeft even checken?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier staat ie er gewoon
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mijne staat er gewoon bij, heb je wel een orderbevestiging en een betalingsbevestiging gekregen? stuur andere even een mailtje naar enquiry@gamehubs.com

    34938 1. Assassin's Creed 2- Release on Nov 2009 (XBOX360) - Shipped (Tracking ID: RR116602465MY (17 NOV 2009))
    Leave Feedback
    paypal EUR 33.99 20/08/2009
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Hmm, heb er wel gewoon ooit een mailtje van ontvangen. Raar, toch maar ff een mailtje sturen.
     
  5. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft nog iemand een coupon code voor mij van play-asia? Zou heel fijn zijn! ;)
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Komt er binnenkort nog een kortingsactie ofzo van gamehubs? Of heeft iemand nog een coupon die ik kan gebruiken? Ik wil 2 spellen pre-orderen. Bij play asia kreeg je bij elke order een coupon. Wel zonde dat ze dat bij GH niet doen.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je krijgt bijna nooit coupons bij GH, verwacht het ook maar niet. Zijn al goedkoop genoeg. :+
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen GH zelf heeft heel af en toe een actie. Toen met dat paypal gedoe en ze een proffesional seller waren of zo had je een tijdje 5% korting.
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat word er bedoeld met 3-4 weken? is dat alleen voor pre-orders of is dat altijd het geval?

    Als ik een spel bestel die al uit is, hoe lang duurt het voor mij dan voordat ik hem heb? 3-4 weken of 2-3 dagen?

    En hoe zit het met de levertijden van Zavvi?
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2010
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ongeveer 7 werkdagen bij thehut, play.com of zavvi, uitzonderingen daargelaten.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je moet uitgaan van dichterbij de 3 weken dan bij de 2 dagen. Dat is gewoon het (enige) nadeel van buitenlandse shops.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina