1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het ook een beetje suf. Daarbij zegt hij dat AC 1 bij IGN een 7,7 en deeltje 2 krijgen een 9,2. Dat is inderdaad 1,5 :)

    Ik heb hem nog niet mogen spelen maar een spel dat alle zwakheden en irritatiepunten verwijderd, en let's face it, deel 1 had zwakheden welke een groot effect hadden op de gameplay en vooral de zin om het spel helemaal uit te spelen, kan ik toch moeilijk een half deel noemen. Voor zover ik op internet heb gelezen zijn er behoorlijk wat toevoegingen geïmplenteerd toch?

    Nu nog even zelf spelen en kijken of ik ook vind dat alle zwakheden in irritatiepunten niet meer zie.
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat wil je dan? dat ze er een racegame van maken?:):
    Een vervolg waar alle minpunten zijn uitgehaald is gewoon een goed vervolg.punt.

    En je conclusie slaat ook al nergens op, omdat AC2 een 9,5 krijgt; is het een reden om Deel 1 nu wel te spelen?
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Game zelf is gewoon in het engels, zit ondertiteling in. Alleen menu's stonden al standaard in het Nederlands. Bang dat we geen Engels kennen zeker:p
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry, ik bedoel natuurlijk de nieuwe.Bij de eerst ben ik na een tijdje afgehaakt en ik hoop nu dat ik dit deeltje 1.5..haha..of 2(ook goed) wel maanden kan spelen.

    Off topic:MWF2 is ook 1.5 en ik vind hem VET.Fifa 10 is hetzelfde verhaal,ook deeltje 9 die verbeterd is.(ikzelf speel hem niet hoor,voordat ik weer reacties krijg)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    In welke steden kun je nou eigenlijk allemaal rondspringen? Venetie, Florence en...?
     
  6. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus met andere woorden; ze moeten maar geen vervolg meer maken op games, omdat het anders toch "1.5" is?

    Het lijkt mij meer dan logisch dat een vervolg op z'n voorganger lijkt. Je gaat toch geen compleet andere besturing maken? Je blijft toch wel een beetje dezelfde stijl houden? En ga zo maar door. Ja natuurlijk, als de voorganger slecht was, dan hadden ze alles wel om moeten gooien. Maar de basis van AC 1 was gewoon prima, de uitwerking was alleen wat minder.
    En je zal vast wel vervolg games hebben die niet op de voorganger lijkt, maar als ik even naar Halo, Gears of War, Forza Motorsport, GTA, Fifa en alle andere sportgames, Rainbow Six, GRAW en Call of Duty kijk, dan lijkt het allemaal op elkaar. Maar dat vind ik juist een positief iets, dan weet je dat de game (over het algemeen) goed is. :)
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    ....Lutjebroek.
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Whoppa.

    Mijn White Edition is binnen. Mooie doos. Maar leg m nu weg, want ik moet aan gaan werken. En dan vanavond slaap ik niet thuis dus dat wordt morgen in de loop van de dag spelen. Achja, hou ik wel vol.

    Veel plezier iedereen.
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg ik niet,maar vaak is de sfeer ook exact hetzelfd!....Lost planet 2 schijnt errug wreed te worden en lijkt niet op deeltje 1!!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556



    En toch klopt dit dus absoluut niet wat je zegt, gisteren in een review las ik dat ondanks de kritiek op ACI, de game toch gigantisch goed verkocht is. Dus ze hadden net zo makkelijk ACII eruit kunnen knallen met exact diezelfde gameplay en amper veranderingen. Ze hebben echter naar hun fan feedback geluisterd en alle kutdingetjes eruit gehaald en fun dingen erin gestopt. :)

    Als een EA nog kan komen met games als Dead Space, ga ik ze niet gelijk allemaal geldwolven noemen. Ik dacht dat EA met niks speciaals meer kon komen, en toen kwam dus Dead Space ineens.
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Rome volgens mij.
     
  12. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje. Nu je in 3 verschillende steden speelt, hoe moet je die open wereld dan zien? Is het zo dat je vanuit 1 wereld, naar deze 3 steden kunt reizen of heb je gewoon 3 aparte delen in het spel (kan je dan nog wel onbeperkt terugkeren naar die stad)?

    Ik vond de vorige AC niet zo heel bijzonder. De spelwereld was echt uniek en super gemaakt, maar de gameplay was zo herhalend dat je het op een gegeven moment saai werd. Hoop dat dat in dit deel beter is. Het klinkt iig veelbelovend!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Met die open werelden is het hetzelfde principe als in deel I. Het zal niet geheel free roaming zijn, maar iedere keer wanneer je een gebied verlaat krijg je een kort laadscherm. Daarna ben je in het gebied van de volgende stad. Tussen Florence en Rome zitten heel wat kilometers en het zou wat moeilijk worden dat allemaal net zo te maken als bijvoorbeeld in Oblivion. ;)
     
  14. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat wordt dan een grote wereld zeg. Ben erg benieuwd hoe Venetie is gebouwd. Ben helemaal dol op die stad en ben erg benieuwd hoe realistisch Venetie gemaakt is (al is het natuurlijk wel de Middeleeuwen). Florence en Rome zijn natuurlijk ook super mooi;)!
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Rome schijnt echter ontzettend tegen te vallen, wat ikzelf erg jammer vind!
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Menu's zijn helaas niet aan te passen qua taal, ondertiteling ook niet.. Zwaar k*t.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox location veranderen ?
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat helpt gelukkig, thanks
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat hier gezegd wordt over dat het eigenlijk meer een deel 1.5 is ipv een echte opvolger vind ik onzin. Heb al aardig wat uurtjes hierin zitten en ben voor de grap toen deel 1 gaan spelen en vond het er niet uitzien.

    Grafisch is deel 2 veel beter en ook is er flink aan de gameplay geschroeft. Zoals eigen armor, wapens etc etc kopen + upgraden van je eigen stadje. Het verhaal wordt nu ook veel duidelijker uitgelegd ipv de indruk te krijgen dat je losse missies speelt, wat ik bij deel 1 had.

    Deel 2 is echt de moeite waard en ook zwaar verslavend.
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Eerste spoiler vrije ervaringen van mensen? Ik moet tenslotte nog tot vrijdagavond wachten! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina