Ik kan al sinds enkele uren niets doen met mijn telefoon. Geen service krijg ik, en als ik kijk op vodafone.nl dan komt de site niet. Er is dus iets goed fout daar denk ik... ? Nog meer mensen met Vodafone die net als ik nu geen signaal hebben? Edit: de site doet het wel weer..
Ik heb nu wel dat er Vodafone NL staat, maar signaal zijn 0 streepjes... zal wel een storing zijn denk ik Kijk hier heb je het al: http://tweakers.net/nieuws/63822/kl...-of-smsen-door-landelijke-storing-update.html
same here. kan niet bellen of smsen. door de klantenservice kom ik niet en de internet site is erg traag.
heb de hele nacht geen bereik gehad en sinds vanmiddag werkt het weer. Ook ontving ikmaandag en dinsdag geen smsies. kreeg die gistermiddag allemaal
Fucking vodafone net nu ik een studiegenootje dringend moet spreken kan ik hem dus fucking niet bereiken hij heeft zelf ook vodafone namelijk fucking irritant dit.
Heb wel gewoon signaal en kan ook berichten ontvangen en internet op, alleen SMSjes versturen lukt niet. Heel irritant.
Het werkt hier wel weer aardig, alleen zeer belabberd 3g signaal op mijn werk. Was voorheen wel beter..