1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik campte niet. Call of duty 5 was mijn eerste call of duty. Ik was toen alleen maar door de map aan het rennen. Proberen kills te krijgen. Ik vind campen saai. En heb er zelf een bloedhekel aan.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Core is die noob mode met killcam en map ;) Waarom geen hardcore? Veel leuker als core en dan is iedereen in een schot dood met silenced sniper.
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook niet tegen JOU, probeer er gewoon een klein, al is het maar een klein beetje, begrip voor te hebben.
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik zelf ook wel een andere tactic dan de meeste spelers. Ik ben bijna altijd gecrouched, en ga van cover naar cover. Als ik dan iemand aan hoor komen (speakers gebruiken mensen volgens mij niet zoveel) dan hou ik uiteraard al LT ingedrukt voor een easy kill.

    K/D is nu 1.92, dus doeltreffend is het zeker.
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat de maps heel anders zijn. Er zijn gewoon té veel gebouwen waar je in/op kan, té veel steegjes naast elkaar en elk gebouw heeft meerdere ingangen.
    Dit maakt dat je enemy gewoon óveral kan zitten, links, rechts, boven onder..
    Ik denk dat veel beginnende spelers het ook vooral lastig vinden omdat ze overrompelt worden door enemies.
    Vind ik wel jammer, maps als Afghan mogen er van mij meer inzitten!

    Vergelijking met CoD4 zijn er véél minder 'open' maps. Je raakt in deze CoD sneller het overzicht kwijt.
     
  6. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het idee dat je met een silencer extra recoil hebt, kan iemand dit bevestigen?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  7. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Bij G18 met Red Dot Sight is het RDS net zo groot als dat ding zelf xD
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Primary Weapon: FAMAS
    Secondary Weapon: AT4-HS
    Perk 1: Bling
    Perk 2: Hardline Pro
    Perk 3: Scrambler
    Equipment: Frag Grenade
    Attachment: FMJ, Holographic
    Camo's: Urban
    Special Grenades: Flash Grenade
    Kill Streak: UAV, Predator, Harrier Strike

    Heeft iemand nog wat tips om iets te veranderen? Denk dat de meeste van jullie me aanraden dat ik scrambler weg moet doen. Maar dit werkt uitermate lekker in kleine levels zoals High Rising met veel gangen dus. Ben vanplan om me FAMAS te vervangen met een M16 zodra ik level 40 bereik.

    Nog een vraagje: Stopping Power en FMJ telt dat bij elkaar op?
     
  9. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Primary Weapon: ACR
    Secondary Weapon: Desert eagle
    Perk 1: bling
    Perk 2: Stopping power
    Perk 3: steady aim
    Equipment: semtec grenade
    Attachment: FMJ, red dot of silencer
    Camo's: Urban
    Special Grenades: stun Grenade
    Kill Streak: Predator, Harrier Strike, Ac130

    facking chill wapen die ACR vooral met silencer. Vind het gewoon een betrouwbaar wapen van dichtbij en verweg. Laatste potje gister met Headquarters was 41-5 :cool:
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt zo slecht zonder UAV had hem is een keer uitgedaan om plaats te maken voor een 11 streak kill. Maar werd genadeloos afgemaakt. Speel ook voornamelijk Free for All dus is het bijna een vereiste.
     
  11. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je toch ook bling aan zetten en er een hartbeatsensor opzetten.
    Die kan even goed werken als UAV en is er altijd, kan ook niet uit de lucht worden geschoten.
     
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Heartbeat sensor werkt toch alleen naar de kant waarop je richt?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Juist minder!
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, FMJ is eigenlijk gewoon hetzelfde als Deep Impact, als je COD4 hebt gespeeld. Je kogels gaan door dikkere materialen heen en behouden meer hun snelheid (=meer damage).
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    JA! FMJ geeft een beetje meer schade. Niet erg veel. Je moet niet verwachten dat je ineens maar 1 kogel nodig hebt. Ze gaan idd wel door materialen heen.
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja en in een ruime boog er om heen.
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    FMJ doet niet meer schade met normale shoten, het behoud simpelweg meer schade als je door muren heengaat waar je normaal veel schade verliest.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heartbeatsensor gebruikte ik zelf ook maar ben er vanaf gestapt.
    Ik zat alleen nog maar op m'n schermpje te tuuren en lette niet echt meer op wat er om me heen gebeurde.

    Ik gebruik nu voornamelijk:

    M4 met silencer
    Scavenger pro
    Cold blooded
    Ninja
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Praat geen poep. Als je niet weet waar je over praat moet je niet posten. Zodra je FMJ op je wapen doet zie je dat de balk met damage een klein stukje langer wordt. e doet dus wel degelijk meer schade. Verder is er op inet ook een vergelijkings tabel voor de schade van wapens en attachments. Ook daar staat dat de FMJ voor iets meer schade zorgt...
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar mijn vraag is dus of dit stacked met stopping power? Want die doet toch ook meer damage per kogel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina