1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je unlocked dan volgens mij een Title waarin de naam van het wapen staat.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan krijg je een title van het wapen en 10.000xp dus verder niets bijzonders. Ik moet zelf nog iets van 30 headshots voor de M16 en dan heb ik de Fall skin en dus alles completed. Maar ook dan krijg je verder niets, op zich wel jammer.
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zitten er wel golden guns in CoD: MW2?
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope. Ik vind het maar lomp dat ze die eruit hebben gehaald. Precies als ik dit keer niet in prestige wil gaan en alles wil halen.
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben je ook wel ff zoet mee8)
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat maakt het nu dan uit? Want die kreeg je toch alleen met prestige? As far as I can remember it...

    Maar goed, Ga deze keer ook niet prestige, Als ik 70 ben ga ik eerst eens alle wapens alles halen ben ik al lang genoeg mee bezig. Echt geen zin om al die shit op nieuw weer te halen!
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die kreeg je als je gun challenges haalde. Dus alle assault gun challenges = gouden AK47 etc.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gold Desert Eagle - Get To Level 55
    Gold AK-47 - Complete ALL assault rifle challenges
    Gold M1014 - Complete ALL shotgun challenges
    Gold Dragonov - Complete ALL sniper rifle challenges
    Gold M60 - Complete ALL LMG challenges
    Gold Mini-Uzi - Complete ALL SMG challenges

    Zo was het in COD4. Dus het duurde wel even maar dan had je ook wat. Vraag me af of er nu helemaal geen beloning meer is wanneer je alle challenges complete.

    Ik ben nu 66 en moet nog 4 levels en dan blijf ik ook gewoon level 70. Ik heb ook geen zin om weer alles te halen, duurt allemaal veel te lang. In COD4 ben ik iets van 3 keer in prestige gegaan maar toen unlockte je alles ook veel sneller en makkelijker maar aangezien dat nu niet het geval is, begin ik ook niet meer overnieuw. Tegen die tijd ga ik gewoon met de AK aan de slag :cool:
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Je moet ook nog al je sub-machine-guns op max krijgen. Althans dan ben je echt level 70 vind ik als je alles hebt in ieder geval kwa attachements op wapens en alle perks pro.
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  11. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Als je level 70 bereikt hebt, wat gebeurt er dan eigenlijk?
    Je mag kiezen of je gewoon verder speelt als level 70 of opnieuw vanaf 1 beginnen? wat behoud je dan? niets of wel je guns?
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Zoals op de pagina 48 staat, het enige wat je behoudt zijn de leaderboard rankings,je titels,embleems, je clantag en je playlists. Voorderest mag je je wapens, equipement ed nog een keer halen.

    Als ik zover ben (level 32 nu, ik heb niet zoveel vrije tijd) ga ik wel de presige doen. Ik probeer nu mijn favoriete wapens (Scar,Famas en M4A ofzoiets) wel uit te spelen, maar als ik level 70 ben begin ik gewoon opnieuw.
     
  13. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    lvl 49 nu:) prestige doe ik niet meer aan. in cod 4 spijt van gehad:)
    WAW ook niet gedaan en nu ook weer niet:)
    heb M4 vol en SCar bijna vol geschoten, alleen nog de headshot challenge voor de fall skin
    zijn ook de enige wapens waar ik mee speel en blij spelen.

    gisteren 2x met predator missle een helikopter van andere team neer gehaald.
    of ik nou 2 man pak en 250 punten krijg, of heli neer haal en 500 pak:)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De matchmaking is echt om te huilen zeg, waar zijn de beginner rooms gebleven ?

    :mad:
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog steeds een goud wapen te verkrijgen zoals in Call of Duty 4 als je alle challenges had gehaald van een Type geweer?
     
  16. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees nou eens een keer...:):
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zo moelijk hè, een pagina terugkijken voordat je een vraag stelt:)
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Het is ook zo moeilijk hé, antwoord te geven op een vraag van iemand die hier net nieuw is er misschien nog helemaal niet weet hoe het forum werkt.

    ---

    @WesleyRBK, Nee die zitten er helaas niet meer in;) En zoals je al gemerkt hebt van die andere 2 is het soms slimmer om de laatste paar pagina's van een topic even door te lezen. Vaak is er al antwoord gegeven op een vraag;)

    In iedergeval welkom op het forum nog.:b:
     
  19. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar als je niet weet hoe je een pagina terug kan hoor je niet op een forum.
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Daar gaat het helemaal niet om, het gaat erom dat niet iedereen gelijk snapt dat vragen al beantwoord zijn op een forum of dat je daar persee naar moet zoeken. Voor dat je het zelf zou 'mogen' vragen.

    En dat sommige hier op het forum gelijk gaan mierenneuken omdat hij niet een pagina terug heeft gekeken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina