1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    mensen met zo'n "attitude" horen er al helemaal niet :+
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee hoor ben al redelijk een ervaren gebruiker in forums. Zit nu op me werk vandaar die haastige vraag. Had ook een paar bladzijdes door gespit van dit topic. Maar pagina 50 heb ik niet super goed bekeken alleen de eerste paar berichten. En ik neem aan dat forum/internet gebruiker ooit wel eens dezelfde fout heeft gemaakt.
     
  3. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt maar 50xp bij hardcore search and destroy per kill? wat is dit, :mad:
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel? 3 pagina's terug (:+) zei iemand nog dat je 500 kreeg toen ik het 'm vroeg...
     
  5. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Test het zelf maar uit. Hardcore search and destroy was/is de mooiste speltype van call of duty. Maar nu heb ik er niks meer aan.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege de XP die je krijgt is het de beste mode? Right.
     
  7. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik heb er veel plezier in. Maar ik hou ook van snel levelen. Daarom speel ik nu wel gewoon HC Team Deathmatch
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach je moet ook voor je plezier spelen , alleen voor xp spelen is ook niks.
     
  9. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Van levelen krijg ik plezier.
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging de laatste twee dagen echt niet lekker, steeds zwaar in de min. Overgestapt naar Scar-H (M4A1 is beter in close combat) en beetje gaan campen bij Domination. Ging gelijk iets beter.

    Daarna Ground War (TDM Mode) op Afghan, ik spawnde bij die auto's en ging via links naar die sniperspot. Staan daar allemaal tegenstanders, veel doodgeknald etc :9. Daarna ook weer redelijke killstreak totdat ik werd gedood door zo'n random grenade launcher. Met m'n Predator Missile 4 man tegelijk gekilld _O_. Daarna gebruikte ik m'n care package komt er een AC-130 uit _O_. Potje uiteindelijk afgesloten met 39/5 :9
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    lol @ spelen puur voor de grind.
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk potje net. Het snipen ging goed in Afghan, en ik had 2 maal een predator missile, waarvan ik met één misschien iets van 4-5 kills had gemaakt :D.
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem ook sinds gisteren en nu misschien 4-5 potjes gespeeld online. Gaat wel redelijk, maar nog niet goed. Vaak een K/D die net negatief is. Moet echt wat beter het spel nog leren kennen.
     
  15. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nog ff vaak spelen zodat ik beter word met richten maar gaat al aardig goed ben nu lv 34 geloof ik.

    En sjonge jonge jonge wat is afghan een kut map imo :+
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Had net 2 x een AC-130 op Afghan, potje afgesloten met 49-7 _O_. Speelde zelf ook heel goed dus kwam niet alleen door die AC :9.

    Eerste was van m'n eigen package, tweede was van een teammate (die nergens te bekennen was dus heb hem maar zelf opgepakt).

    Had trouwens ook 2 headshots met 1 kogel :D Scar-h :D
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Afghan is echt mijn favo map:D Een van de weinige maps waar ik altijd heel goed ga. Had vandaag ook 20-3 gespeeld op Afghan. Ik ging naar de sniper spot en toevallig lag daar een Barret 50. met een heartbeat sensor en thermal. Zo popte ik 3 headshots achter elkaar heerlijk.\o/
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    de lol gaat er wel snel af
    ik moet tegen alleen mensen zonder leven (van die level 50+ enzo)
    die zitten alleen maar te campen, en ik heb net mn eerste heli neergeschoten (heb ook nog geen stinger :emo: ) en krijg vervolgens alle bommen en heli's op me. Was binnen 1min 4x dood, 2x heli, 1x bom 1x vliegtuig

    waarom is er geen ranked?
     
  19. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    gister 37 killstreak gehaalt op afghan. ik heb met 5 kills predator missle dat is sowieso 1 kill. maak ik nog ff snel een kill dan heb ik dat harrier ding. dan nog 4 kills en ik heb die chopper gunnen en daarmee kun je zo ziek veel kills maken. Vind trouwens dat op sommige maps erg veel campers zitten. Zoveel dat ik het soms zelf ook ga doen.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt als mijn .50 cal :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina