[XOne] Xbox Live: wat kan beter?

Discussie in 'Games' gestart door DiaLogical, 29 mrt 2003.

1. dave

dave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de Friendslist zou ik wel wat verbeteringen willen:
    * groepen: mensen van dat forum, ...
    * spellen die je friends hebben.

Je Friendslist in MSN messenger contacts, gemakkelijk afspraakje maken om is te liven ...

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    idd..zou wel handig zijn als je een profiel kon maken met woonplaats/games/taal/leeftijd/whateva

het zou ook wel relaxed zijn als je een PM naar iemand kon sturen

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind dat de hele "friends" implementatie nog ernstig zuigt.

Je zoekt je suf als je wilt zien welke Friends op dat moment in de zelfde game zitten. Verder zou de status van je Friends ook wel beter toegelicht mogen worden. Waarom kan ik in mijn Friends list geen "Last Online" zien? Dan weet ik of iemand inaktief is geworden en kan ik evt zijn account wegkeilen. Of als iemand altijd smorgens om 6 uur speelt. Kan ie ook weg want dat is de tijd van me schoonheidsslaapje. Mensen die altijd MotoGP spelen kunnen bij mij ook uit de Friendslijst want dat speel ik nooit.

En zo kenne we nog wel effe doorgaan.

Natuurlijk... Het ontbreken van een chatoptie in een lobby is eveneens een ernstig gemis...

4. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst zat ik UC te spelen, maar als je daar in je friendlist kijkt zie je alleen of ze online zijn of niet. Als ze niet in een game zitten, kun je niet zien in welk spel ze spelen. Niet echt handig voor het uitnodigen van mensen. Verder vind ik net als outblast dat er een chatmogelijkheid moet komen in de friendlist, en een spectator mode met i.e.g een map met de stipjes erop in motogp zou idd ook handig zijn. Er zitten dus nog een paar kleine veranderpuntjes in xbox live, maar desalniettemin heb ik in de poll van vorige week ook 'perfect' gestemd !:cool:

5. mcnab

mcnab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat jij voorsteld is dat je gaat betalen voor muziek om het enkel en alleen op je Xbox harde schijf te plaatsen?
    Sorry,maar dan koop ik liever een cd'tje in de winkel om het vervolgens op mijn xbox en in mijn wagen te kunnen afspelen.
    Wie betaald er nou voor een cd als hij em nog niet eens kan afspelen op een autoradio of ander toestel buiten je xbox?
    Of ga je dan beginnen met een externe cdrw aan te sluiten met benodigde software om vervolgens de muziek die je gedownd hebt te kopieren?maar dan ist weer illegaal he.

Wat kan beter:Zoals alreeds vermeld: de friendslist.

Laatst bewerkt: 5 apr 2003

Deel Deze Pagina