Het begon allemaal net als bij deze gebruiker: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=135830 Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Er was dus die nieuwe update dat die third-party memory units en dergelijke niet meer waren toegestaan. De update stond inmiddels al wel op mijn xbox en daardoor kon ik niks meer doen, omdat hij telkens aangaf dat hij niet kon updaten (ik had nep merk memory unit). Nu heb ik een hard drive gekocht, maar geeft hij nog steeds de melding dat hij geen memory kan vinden om hem op te slaan, terwijl er nu 60 GB vrij is.
Heb ik al gedaan, er zit nu van microsoft een hard drive in van 60 GB, maar alsnog zegt hij dat hij geen memory kan vinden.
Nee, want als ik hem opstart komt er meteen een scherm dat hij wil gaan updaten, ik kan verder niks doen of bekijken. Ook nadat er in beeld is komen te staan dat het mislukt is, kan ik niets doen behalve de xbox uitzetten.
Sorry voor dubbelpost. Kan het niet zo zijn dat het met de HDD zo is dat hij eerst nog moet worden gelezen ofzo, want nu krijgt hij de kans daar niet voor.
Heb je al geprobeert de update gewoon te installeren. Je nieuwe harde schijf is nu namelijk nog leeg, dus moet de NXE update en al het andere er nog worden opgezet.
Heb je de HDD al een keer geformateerd ?? Heb je de HDD al gecontrolleerd op een andere Xbox360 van familie/kennis ??
Idd, dat zal wel bellen worden, maar om even in te gaan op Melbuuln. Ik heb beide dingen nog niet gedaan, is het formateren nodig? Want dat zou het verklaren.
internetconnectie los en dan eerst formateren. Vervolgend weer vanaf voor af aan. Hij zou dan moeten werken.
Zou dat maar eerst proberen want een HDD opsturen naar Microsoft is namelijk niet gratis. Voor het opsturen van een HDD vraagt UPS namelijk bijna € 14
ik heb hetzelfde gehad na een update op m`n 4gb data kaart. niets kon ik meer indrukken ! het ligt niet aan je nieuwe harddrive !. Ik heb m`n xbox op gestuurd en had hem binnen 4 dagen weer terug.. GEFIXT ! het komt door die update,. hij zet dan geloof ik een soort startfile op je memory kaart die je na de update niet meer kan gebruiken ik heb hem terug gekregen en de nieuwe harde schijf ( orgineel ) erin getikt. nu loopt ie weer als een zonnetje. dat wordt dus versturen ! succes gr ronnie