NFL games makkelijk te leren ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 5 apr 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Vraag: Kan je NFL games makkelijk onder de knie krijgen als je niet precies de regels weet van de NFL

2. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel hoor.. ik heb een tijdje de demo gespeeld die bij Quantum Redshift zat.. en ik wist eerst geen reet van NFL.. maar na tijdje spelen word het logischer en snap je het meer... alleen enige wat ik nog niet snap is welke aanvallen je het beste kan gebruiken bij welke situatie.. maar er zijn ook zoveel mogelijkheden... maar in ieder geval het is snel en makkelijk te leren.. en vind nu American Football super vet...

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    aight, ik lees namelijk zoveel positieve feedback uit Amerika over die nfl games vooral met live nu...maar hier in nederland hoor je er eigenlijk weinig over

4. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tjah American Football leeft hier ook niet echt he.. maar na die demo ben ik eigenlijk wel verkocht aan NFL fever.. echt een heel goed spel.. ziet er heel goed uit.. goed geluid.. goeie muziek erbij.. heb t alleen nog niet live gespeeld.. maar dat zal zeker fantastisch zijn... alleen zou ik dik ingemaakt zijn maar maakt niet uit.. gaat om de fun natuurlijk :)

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het wel. Maar vind het niet zo leuk. Beetje veel taktiek en wienig spelen.

Maar voeg me maar toe aan je buddy list: "Biscuit NL"

Kunnen we eens spelen, misschien vind ik het dan leuker.

Maar voor de mensen die gewoon non-stop actie @ live willen zou ik het niet aanraden.

Enne, het leren gaat dmv de tutorial zeer snel.
    Alleen die taktieken zijn een beetje moeilijk te snappen.

6. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    American Football owns. Speel het nl zelf ook dus die games uitraard ook

7. mischa

mischa Guest

ik heb nfl een keer op de pc gespeelt en ik moet zeggen dat het makkelijk maar na een tijdje erg saai werd

8. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb NHL gehad op de N64, daar had ik de regels ook wel snel door. Dat zal met NFL ook wel zo zijn. Gewoon vaak spelen!!

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga het gewoon proberen denk ik....NFL2k3 dan maar

10. Blisz

Blisz Plague on words

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Pirates???

Ik speel zelf sinds bijna 2 maanden bij de Giants (Groningen) daarvoor was ik ook nog niet zo bekend met het spel. Heb madden of welk ander nfl spel nog nooit gespeeld. Moet ik ook maar eens gaan doen!!

11. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    NFL games zijn HEEL makkelijk te leren! Ik kende de regels eerst HELEMAAL niet en nu ken k ze uit mijn hoofd

12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    jah het is echt super makkelijk te leren. na een tijdje weet je ook welke tacktieken goed zijn enzo.

13. Blisz

Blisz Plague on words

Leuk Bevonden:
    0
    Jaah, en laat de spellen lekker populair worden! Dan wordt de NFL hier in nederland ook eens wat uitgebreid. Het Football-team van Zwolle (warriors) is al opgehouden doordat er nog maar 7 spelers over waren!

Deel Deze Pagina