1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even een vraag over season 7. kan je dan echt alleen maar de R1 (weekend) championship doen? en is er ook nog een seizoen 8? Ik zit nu in seizoen 5, maar ik zou graag door middel van de season mode alle events uit willen spelen, maar als ik dan steeds R1 championships moet gaan doen, dan heeft dat ook weinig zin.
     
  2. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    klein vraagje,
    ik wil dat thema downloaden, maar dan zegt ie dat je 18+ moet zijn en anders vanaf je console moet downloaden. Maar waar kan ik m dan via mijn xbox gratis downloaden?
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Na seizoen 6 ben je in feite klaar met seizoenen. Seizoen 7 kan je wel doen, maar je kan ook gewoon losse events kiezen die je nog niet voltooid hebt.
    Zit nu pas op 1/3 ofzo. Ben nog wel even bezig.
     
  4. Gutje

    Gutje Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan het alleen via die link. Dan wordt hij klaar gezet bij je downloads op je xbox.
    Kun je je leeftijd niet ergens tijdelijk aanpassen?
    Vreemd dat er een leeftijd aan zit trouwens... :confused:
     
  5. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ja is erg irritant die leeftijd.
    omdat ik nog onder 18 ben moest ik zo'n ouderaccount aanmaken.
    die blokkeert dat nou. in de instellingen van die zooi kan ik t ook niet vinden.

    als je dat thema gwoon via de marketplace opzoekt is het een paar honderd MS...
     
  6. Gutje

    Gutje Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kunt doen is je vader of moeder een profiel laten maken op je Xbox, die krijgen dan tijdelijk een Gold abbo voor een maand oid.
    Op die naam kun je hm dan downloaden en ook met je eigen profiel gebruiken.
    (als dat nog werkt trouwens...zo heb ik het wel met het Holiday 2008 theme gedaan).
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja maar dan moet je wel goede rijders hebben ;)
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Stel je niet aan. Max voor designs en setups is toch 10k dus iedereen kan die gewoon downloaden, en zo hoort het ook. Als je gewoon lekker met alle auto's en upgrades wilt spelen, zoals het hoort, is het gewoon veel relaxter. En als je lekker saai alle single player wilt blijven spelen moet je deze link gewoon niet bekijken..
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    En net als met FM2 verwacht ik binnenkort dat er een update komt, al het geld boven de 100 miljoen wordt afgepakt en de glitch wordt verholpen.
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de glitch ook maar niks. Ik heb er geen problemen mee dat anderen hem gebruiken, maar ik wil graag dat de credits hun waarde behouden. Het is toch een onderdeel van het spel.
    Ik vind het ongelooflijk stom dat de glitch er weer in zit. Doet Turn10 z'n best om van de markt geen chaos te maken, maar dan zit er weer bijna dezelfde glitch in als in deel 2. Echt slecht. Het zal me nu ook niks meer verbazen als alle time-scoreboards straks weer gereset worden omdat daar weer op dezelfde manier in gecheat wordt als in deel 1 en 2.

    En dan kan je online die designs en setups maar voor max 10k verkopen, terwijl er auto's in het auction house voor zoveel miljoen te koop staan. Snap ik niet.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja leuk die glitch maar ik heb er niks aan.

    Ik kan het speel zo ook wel uitspelen zonder in geldproblemen te komen.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, ik maak me niet druk om die glitch. In welk spel zit nou geen fouten/glitches? Aan de meeste games mankeert wel iets, waar je achteraf pas achter komt. Als je het spel gewoon speelt, heb je die glitch niet nodig en heb je er ook geen last van.
    Vind het wat overdreven om meteen zo een poeha er over te maken.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Glitches zijn niet erg, maar een glitch die de hele economie verpest wel... Door glitchers kunnen wij (iig de mensen die niet glitchen) bijna gaan unicorn auctions winnen, ik zie mezelf nog lang geen 200mil hebben in ieder geval :9
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt ook geen geld nodig om die unicorn cars te krijgen. Er zat time events, paint events etc.
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Persoonlijk vind ik dat er niet 'zat' manieren zijn... Ten eerste zal ik nooit zo goed rijden als de top 100, de unicorns zijn alleen voor de top 10.... Ten tweede is mijn gevoel voor creativiteit ver te zoeken, nooit zal ik een paint event winnen....

    Die random auto's die weggegeven worden, is puur geluk, maar er zijn zeker niet zat manieren om aan unicorns te komen. Natuurlijk moeten unicorns wel zeldzaam blijven. Maar als glitchers het bieden onmogelijk maken, wordt het voor mij BIJNA onmogelijk ooit een unicorn te krijgen :eek:
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2009
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    In FM2 kon je best regelmatig unicorns winnen met fotowedstrijden. Misschien dat je daar meer kans van slagen in ziet?
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb nu behoorlijk wat matches online gespeeld achter elkaar en ben verdorie 90% van de tijd 2e, er zit altijd 1 goede rijder tussen en de rest poot wat aan in de grindbak. Eerlijk is eerlijk en de beste wint maar ik wil ook een keer die nummer 1 zijn xD.

    Ik heb zonet nog wel even mijn favoriete level weer gedaan, Camino viejo full circuit(het demo level) en ik kreeg het toch voor mekaar om 216e te worden(ferarri fxx), dat voelde toch wel even goed. Ik zie veel mensen het voor elkaar hebben gekregen om er 800 van te maken met updraden terwijl ik maar tot 796 kom? Misschien dit laatste in het tuning topic ofzo vragen:+
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien upgraden tot 802 en dan grotere velgen pakken zodat het een 800 wordt?
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb nieuwe racing valves gekocht, en daarna 17 kilo velgen :p
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Velgen van 17 kg 8) Bestaat dat :+ ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina