wel beetje jammer dat het meer naar diablo neigt dan naar de originele baldur's gate, maar ja op deze manier vinden meer mensen de game leuk. ben nog steeds een beetje aan het twijfelen, ik denk dat ik baldur's gate maar voor op de pc koop .
Je kunt bijna alle Baldur games nu in de uitverkoop kopen voor de PC. Baldur 2 is echt een goede adventure.
ik denk dat ze het gedaan hebben omdat ze de bedieing goed te doen is op de xbox en het meer mensen trekt zoals ik, ik ben er ook verslaafd aan geraakt als nieuwkomer in dit genre
Baldurs Gate 1 vond ik eigenlijk beter dan twee, bij het eerste deel wordt je minder gedwongen het verhaal te volgen. Er is ook meer te beleven buiten het verhaal om.
Ik ben dus ook niet zo'n Diablo fan. Maar hou wel weer van D&D zetting (vooral Forgotten Realms). De reviews op intenet maken het er niet simpeler op. Het verhaal schijnt niet echt bijzonder te zijn en dat is toch wel een probleem voor me. Misschien moet ik wachten op D&D Heroes? Hoewel de titel niet echt veel goed voorspeld voor de verhaallijn, moet ik zeggen. - Locke
Is dit spel het kopen waard of is het echt te kort om leuk te zijn? En als deze niet goed is, wat zijn dan wel goede Hack 'n slash rpgs op de Box?
Deze game is zeker het kopen waard. De beste hack en slash rpg die er is! En eind dit jaar komt het vervolg uit!
Ik heb de PS2 versie gespeelt, en als je RPG fan bent is het zeker het kopen waard! Vooral het co-op gedeelte is erg cool.........maja ik heb geen geld en wil eerst nog panzer dragoon orta kopen.
Zelfs geen rpg-er kan hier in verzuild raken, ik speelde ook nooit dit soort games maar na deze vind ik dit genre super!
Ik heb recent LOTR:TTT gekocht en dat is ook hack-and-slash. Is BGark Alliance te vergelijken met dit spel. In het begin moest ik ze allebei hebben, maar LOTR vind ik veel button-smashing en daar hou ik niet zoveel van.
BG is vele malen beter dan LOTR, veel betere gameplay, langere replay en groter spel, veel meer dan alleen maar hack en slash, vin BG 100x zo goed als LOTR, als ik jou was zou ik hem gaan ruilen!
Hmm, na al jullie opmerkingen denk ik dat ik hem een dezer dagen wel ga kopen. Lijkt me vooral leuk om te co-oppen. - Locke
De winkel (game mania) ruilt geen spellen, ze kopen ze wel over, maar voor een pak minder geld dan dat ik eraan besteed heb. Ik wacht wel tot iemand hem wil ruilen tegen Lord of The Rings: The two towers. (ondertussen speel ik dan wel Indiana Jones: dat vind ik ook super)