1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    *delete dom*
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    UMp45 ftw\o/

    Best wel grappig, als 14 jarige de wijsneus uithangen over een 28 jarige.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    |:- :):
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Op het internet kun je zo oud zijn als je wilt. Daarnaast heeft Koennn gelijk en snap ik dat hij er nogal moe van wordt.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wiki betrouwbaar? Hiermee is de discussie gesloten. Mensen die dit zeggen hebben geen idee waar ze over praten.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    :{

    Ik heb er geen zin meer in. Ik geef op, dit is echt hopeloos.
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan jij erg zijn zeg..
    Er zijn 4 links gegeven, waaruit 1 zelfs in de gamefiles word gekeken en nóg geloof je het niet?

    Proberen is pixelwerk, je zou dus precies op dezelfde pixel moeten schieten, lukt je niet.
    Maar als je het geloofd, lekker doen, maar ga niet je mening opdringen tegen de hele community.. _0/


    Zoek eens op Youtube naar full metal jacket, dan kom je erachter dat die kogel in real life zelfs minder schade doen dan normaal.
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een ongepantserd doelwit, that is. Maar dat klopt; de kogel gaat namelijk gewoon door het lichaam heen ipv dat de kogel al zijn energie binnen het lichaam 'afgeeft'.
     
  9. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    M16A4 wat een verschrikkelijk wapen vind ik dat zeg, je schiet een keer goed op iemand en daarna is er vertraging waardoor je niet kunt schieten?
    Zijn er veel mensen die dit wapen gebruiken of gaan jullie verder met een ander wapen?
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    M16A4 is echt mijn favoriete wapen!
    Zelf heb ik met silencer én holographic, cold blood dus daarom moet ik 2x burst schieten om iemand dood te hebben.
    Als je hem met Stopping Power neemt is het zelfs maar 1 burst!

    Hoezo vind je een vertraging? Je kunt echt snel genoeg drukken voor die tweede burst hoor! Als je de FAMAS nix vond raad ik dit wapen inderdaad niet aan... Maar is by far mijn favoriet, ipv zo beetje stom te sprayen.. Als je dan de helft mist dan raak je alsnog wel doordat je gewoon door blijft schieten. Nu moet je gewoon goed mikken en dan pas krijg je de kills.
     
  11. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet echt met de FAMAS gespeeld, meer met de SCAR-H maar ik vind die M16A4 ook minder op lange afstanden trouwens..
    Hoe heb jij je perks dan bij de M16A4?
     
  12. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    de m16 is een BURST wapen :)
     
  13. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Sniped er hier iemand met een silencer?

    dat is echt verschrikkelijk soms (voor bepaalde afstanden)

    of ik droom nu of ik raakte toch iemand een keer 2x en hij ging niet dood! of het nou in zijn been of arm was kom op man

    en misschien droom ik, maar dan nog snap ik niet hoe als je iemand in zijn maag of borst raakt hij niet doodgaat

    Op hardcore wil ik niet gaan ( is geen zak aan in MW2, waar slaat die 10 sec wachten op voor spawn?)

    en anders gewoon op core, zonder silencer, maar dan ben je zichtbaar op de map


    laaaaame
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu met:
    Bling Pro
    Cold Blood
    .. verschilt, soms Steady Aim Pro, soms Ninja Pro en soms Commando Pro

    Dan als attachments zoals eerder gezegd holographic en silencer.
    Tweede gun een M93 akimbo óf M93 met red dot en silencer.

    Ik twijfel altijd nog tussen Stopping Power Pro en Cold Blood.
    Met stopping power is enemy eerder dood, en is je gun dus minder snel leeg.
    Cold blood heeft een GROOT voordeel dat je niet op UAV te zien bent, ook vliegtuigen niet trouwens.. En wanneer je toch op iemand schiet, kan je bijna altijd ook nog wel dat 2e schot lossen om hem te killen. Gebeurt weinig dat je ze niet 'op tijd' dood hebt.

    Is beetje dubbel.


    Snipen met silencer werkt inderdaad niet. Echt kut want vind het juist superchill om te snipen met silencer en cold blood.. Lekker ondetectbaar.

    Eigenlijk is de game gewoon té goed gebalanceerd want je moet altijd wel iets inleveren om het ander ervoor terug te krijgen. Eigenlijk alleen maar beter dat er geen overpowered wapens zijn..
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2009
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een AUG met cold-blooded ipv stopping power maar in closecombat win ik echt NIKS, toch reageren ik en mijn vijand even snel.
    Het zou door de lag kunnen komen maar het is echt niet leuk gewoon.
    Alleen als ik met stopping power speel ben je meteen de lul als je een beetje aan het flanken gaat. :<
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Grenade launchers, dual wield shotties enz. Er zijn nog genoeg overpowered wapens als je het mij vraagt. Die grenade launchers hebben een belachelijk groot bereik, zo'n 3 meter op bepaalde momenten en die dual wield shotguns gaat helemaal nergens meer over. Je hebt gasten die marathon aanzetten en continu door het level crossen en iedereen volpompen met hun shotguns. Voordat je überhaupt doorhebt dat hij achter je komt, ben je al neer. Dus, imo, zijn er nog zat wapens/perk combinaties die niet lekker gebalanceerd zijn. Soms lever je juist te weinig in als je ziet wat je ervoor terug krijgt.
     
  17. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Dual wield shotguns zijn op de meeste maps echt prut hoor, op middellange afstand kan je er al helemaal niks mee. Vind zelf het spel wel goed gebalanceerd hoor. En van die grenade launchers heb ik echt nog nooit last van gehad. Bijna niemand gebruikt ze, en de mensen die ze gebruiken schieten meestal toch mis (zijn toch 'n00bs')
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet lullig bedoeld hoor, maar heb je het spel wel online gespeeld? Wij worden bijna elk potje helemaal kapot gebombardeerd met die krengen. In COD4 waren die grenade launchers al geen pretje maar hier gaat het helemaal nergens meer over. En er zijn trouwens genoeg kleinere maps waar je best veel schade aan kan richten met die shotties maar op de meeste maps heb je er inderdaad weinig aan.
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ja dat klopt inderdaad. De 'noobtube' (203 grenade launcher) wordt écht veel gebruikt. Ik denk ook dat dit vooral door nieuwe spelers gebruikt wordt, het is een attachment die je gelijk in het begin (en in singleplay) op je gun hebt dus waar ze mee bekend zijn. Dat ding is idd nog overpowered.
    Dual wield shotgun heb ik trouwens nog nooit meegemaakt, kan me er wel iets bij voorstellen maar op lange afstand lijkt het me waardeloos.. Veel maps zijn een soort middel-tot-korte afstand, dus het zou idd kunnen werken. Ik hou het toch liever bij mn assault rifle..
     
  20. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu met de ACR Holograph, en ranger akimbo ( rulez!! )

    Marathon
    Cold blooded pro
    Ninja pro

    K/D 1.40 level 52

    ACR is een super wapen goed handelbaar en een snelle firerate.. De rangers zijn helemaal uber in close combat.. Als je iemand raakt vliegt die een meter naar achter..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina